Skocz do zawartości

Zmiana silnika - RF600R


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hi

 

Czy napotkał się ktoś z opcją zmiany silnika w RF 600R na silnik z modelu 900? Jak to się je? Raz w życiu spotkałem erefkę 600 z piecem od 900, z tym, ze nie była na chodzie :biggrin: a własciciel jakis zamotany. Nie wiem natomiast jak to wygląda od strony technicznej (zaczepy, potrzebne jakies przeróbki?), Słyszałem, ze zmienia sie tez piecyki w innych moto, typu GSXR etc. Mam zamiar zrobić to w Swojej RF 600 - 1993, moze ktos wie czego mam się spodziewać?

 

PS. Sorka jesli juz coś podobnego było, ale nie znalazłem w historii...

 

Pozdro

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem o takich motywach w RF-ach, nie mniej jednak nie moge znaleźć nikogo, kto to robił i sensownie podpowie na co zwrocic uwagę. Podobno rama w modelu 900 jest o chyba 1,5 centa dłuższa/szersza i inny jest kont wyprzedzenia główki, a poza tym reszta to to samo... aha no i z wiadomych powodów wahacz jest dłuższy. Więc chyba nie powinno być większych problemów z uchwytami do ramy, wszak jest ich aż 2 sztuki :D i mocowanie obok wahacza, i tu kolejny dylemat... Czy wpasuje skrzynie do ramy :clap:, góra silnika rzekomo wchodzi na styk, bez późniejszej możliwości ingerencji w pokrywę klawiatury.

 

To chyba tyle co wiem na temat "pasowania" jednego z drugim :P Jak sobie cos przypomne to dam znać :)

 

PS. W planach mam uczynić powyzszą operację końcem sezonu więc życzcie mi good luck :clap:

 

pa

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie masz racje z tym, że 900 jest lepsza. Nie mniej jednak kupno silnika to koszt ok 3000 zł, więc wychodzi na to, że przekładka bedzie droższa. Ale są tego zalety... :icon_razz: 600 z piecem 900... Aż miło na sercu się robi :icon_razz: Jeśli zamiana sprzęta to chyba sensowniej na coś, nazwijmy to "bardziej popularnego" typu RR czy "jedynkę". Sam już nie wiem co mam robić :biggrin:

 

Pzdr

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...