Gość Nemac Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Witam! Jestem poczatkujacym motocyklista i niezbyt obyty w tych sprawach wiec prosze o cierpliwosc :wink:. Posiadam Honde Crm 125R z 94r. i jakis czas temu dostrzeglem zauwazalny spadek mocy. Przyspieszenie juz nie to (troche brakuje do fabrycznych 8.0s) i predkosc powyzej 100 niezbyt dobrze przyspiesza... (fabryka podaje v-max 135, a powyzej 115 cos niebardzo chce przyspieszac... Stalo sie to w ciagu 2 dni... i pozostaje tak juz dosc dlugo... Gaznik czyszczony byl. Swieca NGK spox. Jezdze na Motulu 2t 600. Powiem jeszcze ze na poczatku mialem jakis olej (wlal go wlasciciel) i spaliny smierdzialy (albo pachnialy..:)) jak na torach motocrossowych a teraz nie.... Troche gaznik "regulowalem" moze to to??? Jak stwierdcic czy jest dobrze wyregulowany??? I jeszcze jedno. Jak zostawie motor na jedna noc to nazajutrz odpala "z pierwszego" jak polezy w garazu z tydzien to albo trzeba duuuzo pchac albo swiece wykrecic i wkrecic.... Bardzo prosze odpowiedz...P.S.. Po co w tlumiku od spodu otwor przykrecony srubka??? Kiedy sie odkreca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Bez wątpienia tłok przytary i kompresja pierścieniami ucieka. Nic nie jest wieczne - lepiej sprawdź tłok i go w razie czego wymień, zanim nie porobi si ę gorzej i nie przytrze się cylinder. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nemac Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Ale w ciagu 2 dni tak sie moglo stac??? Jak poznales ze to tlok i pierscienie???? I jak z tym otworem w tlumiku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 "Bocian ,bocian uratowani!!" Witaj na 4um!Jaki przebieg ma twoja crm? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Ale w ciagu 2 dni tak sie moglo stac??? Jak poznales ze to tlok i pierscienie???? I jak z tym otworem w tlumiku... Przycieranie tłoka trwa zwykle dłużej niż parę chwil. Zwykle kilka dłuższych jazd. Jeśli to tłok, moc motocykla będzie systematycznie spadać, aż w końcu moto nie odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Dokładnie tak jak pisze Dominik, ze 2 tygodnie temu stało się to samo z moja NSRką 125. Wszystko trwało kilka dni, najpierw były małe problemy z odpaleniem po przerwie(ale 2cm3 benzyny do cylindra załatwiło sprawę), potem jadąc do kumpla zauważyłem że nie przyspiesza ponad 130km/h, jadąc po mieście usłyszałem "dzwonienie" przy 5000 i wszystko było jasne. Następnego dnia z pół godziny odpalałem ją, żeby podjechać do kumpla, ale ten sprawdził kompresję, ale że nie podchodził manometr to trzeba było wyjąć silnik z ramy. Akazało się póżniej, że tłok(jakaś niezmiernie lipna podróba) był przytarty w dwóch miejscach, naszczęście nie ruszyło cylindra. Teraz po remoncie, motorek mimo że jeszcze na dotarciu zupełni inaczej idzie, co ciekawe pali bes ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.