michal750 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) Wiem, ze podobnych tematow bylo mnostwo. Poczytalem troszke archiwum, ale nadal mam sporo pytan.W mojej CBRce cieknie olej z jednej lagi. Chcialbym wkrotce wymienic oba uszczelniacze i chcialbym to zrobic samemu. Czy ktos posiada manuala do tego modelu lub odpowie mi ile oleju wchodzi do kazdej lagi? -czy to musi byc specjalny olej motocyklowy do zawieszen? czy tez moze byc zwykly samochodowy o odpowiedniej gestosci i lepkosci? czy moze byc polski Amortyzol? jaki proponujecie? -czy musze wykrecac lagi z polek do wymiany uszczelniaczy?-czy ktos mi opisze krok po kroku jak to zrobic, zeby niczego nie zepsuc? (jesli bylo juz to opisane poprosze o linka)-moze ktos ma jakies fotki lub rysunki pomocnicze? Z gory dziekuje za pomoc :icon_biggrin: Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Nie jest to dokładnie cbr ale bedzie podobniehttp://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Dziekuje za linka, ale po przeczytaniu wielu tematow i sciagnieciu serwisowki nadal nie wiem:-ile oleju wlac do kazdej lagi?-jaki to ma byc olej? do zawieszen czy zwykly silnikowy?-czy moge potraktowac lage drobnym papierkiem sciernym (np 2500) w celu wyeliminowania drobnych rys? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.