Gość japko Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 mam nastepujacy problem z silnikem z yamaszki rd/dt 80lc: silnik pracuje prawidłowo, jednak wkreca sie tylko do 8tys obr/min, podejrzewałem ze wina jakies blokady w cdi gdyz przy tych 8 tys silnik wydaje dzwiek jak typowe odcinanie zapłonu jednak zamontowałem z odblokowanego moto cdi i nie ma roznicy, regulacja/wymiana gaznika nie pomaga jedynie gdy ustawie uboga bardzo mieszanke to wkreca sie na obroty ale nie ma wtedy wogule mocy. Czy wystepowały rozne typy cdi do tych motocykli czy tylko jeden typ w którym blokada polegała na opoznienu zapłonu kondensatorem?oraz czy orginalna cewka w.n ma mozliwosc wymiany przewodu wysokiego napiecia czy jest zalana z cewkna na stałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Wyczyść filtr powietrza , wyczyść gaźnik , wymień świece powinno chulać :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 u mnie w mtx nieprzekraczało 7 tys i łapała moc dopiero od 5 jak sie okazało były pekniete pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Spuść olej i zobacz czy nie śmierdzi benzyną.Wymień świece (na nową ,bo kosztuje ona 15-20 zł)Filtr powietrza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 to nie jest raczej nic z tych rzeczy, silnik w stanie idealnym gdyz nie dawno wyremontowałem na firmowych czesciach , nie ma roznicy, a swiece nie jedna wsadzałem(ngk, desno i inne), filtr wyminenany 3tys km temu :icon_mrgreen: to odciecie wskazuje wg.mnie na ustreke układu zappłonowego, ale wszytskiego pokolei metoda prob i błedów nei ma sensu wymieniac bo to sa za duze koszty w porównaniu do wartosci motorka, pytam bo moze miał ktos podobne objawy w tym moto i pozwoliłoby zdiagnozowac który element jest walniety, czy np. moze tyrystor w cdi jest tak dobrany (przez producenta jako blokada)aby odcinał zapłon?istniały takie wersje z modulem blokujacym obroty a nie przestawiajacym zapłon w tych yamaszkach? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 kolega ma racje ja tak mialem w sendzie ze przuy duzych obrotach odcinalo jej zaplon i wskazalo to na zaplon wymienilem zaplon i kreci 13 :( bez problemu ale moze byc tez wada uszczelek nna polowie lub zimeringow tez warto to sprawdzic ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 chłopaki pokombinuj z jedną wsówką na cdi , jak jestes inteligętny i chwilkę pomyślisz to zajmie ci to kilka chwil(jeśli to blokada na zapłonie) a jak nie to sprawdź świecę zapłonową,,,pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 wymieniłem moduł cdi z innej yamaszki i nie ma wiekszej roznicy, troche inaczej silnik pracuje ale dalej jest koło 8000 obr/min, po długi kombinowaniu i probach dotrałem do tego ze chyba cewka zasilajaca układ zapłonowy nie wytwarzała juz wystarczajacej energi co powodowało ten problem , cewke jutro przewine i bede pewien czy to jest to, jak macie jeszcze jakeis inne pomysły to walcie , bo moze sie okazac co innego jeszcze :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 nic ci nie da inne cdi skoro masz założoną blokadę w postci "źle podłączonego jednego kabla"!!! to niech będzie dla ciebie podpowiedzią:icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 jak wiesz co jest nie tak to podopowiedz :icon_razz: tutaj nie jest taki zapłon jak w suzuki ts czy podobnych motorkach ze przez podłaczenie do masy lub odwrotnie przez odłacznie od masy jednego z przewodów(nie pamietam) powoduje odblokwanie obrotów, w tej yamaszce jest 5 przewodów do cdi,1.masa całego układu; 2, zasilanie układu(ok 100V,150 mA); 3, sygnał z cewki sterujacej, 4. kabel połaczony przez stacyjke do masy do gaszenia silnika, 5, kabel wychodzacy do cewki wysokiego napiecia. W we wnetrzu cdi nie ma zadnego układu scalonego, jest tylko tyrystor który działa jako przerywacz. Jak wiesz cos czego ja nie wiem to zdradz albo pomóz bo moze ja jestem az tak ograniczony ze takich prostych rzeczy nie wiem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 zrób zdjęcie tego cdi i daj na forum, z tej strony , na której są narysowane przełączniki(jak na rys, tech) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 dam lepiej schemat bo ze zdjecia to trudno jest dojsc co jest jak i gdzie sieznajduje schemat po tym linkiem link :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 zmiana kosci cdi z zablokowanej na niezablokowana daje minimalne różnice - moja pierwsza mysl to to że trzyma na wydechu bo dt 80 miały tez blokady na wydechu... wątpie, żeby to było przyczyną ale zawsze jakas mysl bo na prądzie to ja nie teges ;) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tannenberg Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Dt 80 i 50 przewaznie byly blokowane na wydechu zarowno 1 tlumiku jak i drugim opisalem jak to cholerstwo wypruc moja tez wkrecala sie tylko na 8000 tys po wypruciu flakow chodzi jak czolg ale kreci za czerwone czyli 12 tys. Po wyciszeniu przyslowiowym druciakiem do garow w ilosci 5 sztuk w koncowym tlumiku obroty nie spadly za to decybele tak sory za byki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.