mario33 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Na sobotniej paradzie w Wawie przegrzalem troche silnik (chlodzony powietrzem) - niskie biegi i niskie obroty. Potem zauwazylem, ze silnik jakby stracil moc - szczegolnie w wyższych obrotach - silnik pracuje coraz barddziej, prawie rzęzi, ale nie przekłada się to na siłę pchającą moto. Po ostygnięciu niestety problem nie ustapił. Co to może być? Świeca ? Czy broń Panie Boże zatarcie silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 To jest bron boze spalenie sprzegla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na sobotniej paradzie w Wawie przegrzalem troche silnik (chlodzony powietrzem) - niskie biegi i niskie obroty. Potem zauwazylem, ze silnik jakby stracil moc - szczegolnie w wyższych obrotach - silnik pracuje coraz barddziej, prawie rzęzi, ale nie przekłada się to na siłę pchającą moto. Po ostygnięciu niestety problem nie ustapił. Co to może być? Świeca ? Czy broń Panie Boże zatarcie silnika ?Kolega Adam.M ma racje bo jezeli obroty silnika nie maja przelozenia na predkosc to najpewniej jest to wina spalonej tarczy sprzeglowej. Prawdopodobnie posrednia przyczyna byla jazda na polsprzegle podczas ow parady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Dziękuję za pomoc... Nie tylko tarcze są do wymiany - trzeba komplet... :D Jak ja to zrobiłem ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Właśnie, ja tez jestem ciekawy - jak on to mógł zrobic? Z technicznego punktu widzenia, co sie w tym sprzegle stało i od czego? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ja mysle ze sprzeglo bylo na ostatnich nogach przedtem, a parada z powolna jazda i czesta zmiana biegow zalatwila je do konca.Natomiast zainteresowalo mnie zdanie ze wszystko trzeba wymienic - czy przekladki stalowe sa spalone ( tzn zaniebieszczone, czy powyginane ) ? Jak wyglada kosz sprzeglowy, czy ma glebokie wyrobienia w rowkach prowadzacych od tarcz ?Czy sprezyny na obwodzie kosza sa luzne ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Adamie, ja sie na tym aż TAK nie znam. Paweł go robił - jego pytaj :wink: Generalnie kosz sprzęglowy wygladal dla mnie OK. Przekladki byly zupelnie popalone (czarne), tarcze też(niebieskie). Dodatkowo wymienione zostały sprężyny. Gwarancja wiec oryginalne czesci - 4 paczki pękły. Chodzi (prawie) jak złoto... Jakos dlugo trwa zanim moto sie rozgrzeje i sprzeglo zaczyna dopiero wtedy pracowac normalnie. Przez jakies 15 km mam problemy z wrzuceniem 1 i wyżej niz 3 bieg. Nie mozna tez znalezc luzu. A potem nagle wszystko zaczyna pracowac dobrze. Czy to znaczy ze sprzeglo musi sie dotrzec najpierw ? Czy cos jest nie tak ? Paweł na pewno wszystko zrobil dobrze, ale w takim razie co sie dzieje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.