Skocz do zawartości

proste pytanie - prosta odpowiedź


Cezar27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdż w instrukcji na opakowaniu jakie są parametry rozszerzalności cieplnej obu płynów itp itd.

Dopiero wtedy dalej kombinuj - instrukcje po coś chyba są ???

W zasadzie większej różnicy nie ma , ale czasem można się zdziwić ,kiedy

nagle coś Ci w motocyklu zdechnie.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOT 5.1 nie jest zalecane do ulicznej jazdy. I tak nie wykorzystasz calej skali temperaturowej plynu szczegolnie na fabrycznych hamulcach, a plyn ten ma duzo szybciej "wciaga" wode z otoczenia. Dlatego taki plyn musialbym wymieniac duzo czesciej.

 

DOT 4 w zupelnosci wystarczy. A ponadto skoro nie widac roznicy to po co przeplacac? ;)

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...