Skocz do zawartości

Nsr 125 zalewa sie ?


Aldarion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam dziś stało sie cos dziwnego ...

dzis rano miałem ochote na przejazdzke , ide do garazu wlaczam motor , ssanie 30 sec , potem wylaczam ssanie 2 tys obrotow chodzi sobie ja sie ubieram ( kask + rekawiczki ) i nagle ni z chu*a ni z dupy motor gasnie Shocked

i za hu*a nie chce odpalić ( zalany ) na popych tez nie chce , no to wykrecilem swiece wyczyscilem i OK chodzi . potem zajezdzam na BP sprawdzic cisnienie w kołach , wylaczam motor , przekrecam kranik paliwa po 5 sec na OFF , sprawdzam cisnienie , chce wlaczyc motor i ku*wa zalany =/ co to moze byc do cholery ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie cie "motor" nie lubi. I mniej przekleństw na zdanie cycu... Jaki kolor tej swiecy? Bo jest od pyty opcji co to moze byc. Od za bogatej mieszanki po rozwalony simmer na wale.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo nie strasz chlopaka od razu takimi horrorami ;) PO prostu mozliwe ze sie zawiesil plywak lub zaworek oglicowy :icon_eek: jakis paproch czy cos:Pi zmienil sie poziom paliwa;]jak masz sczelny gaznik to ci nie pocieknie tylko wywali wszystko do cylindra;]przeczysc gaznik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

witam dziś stało sie cos dziwnego ...

dzis rano miałem ochote na przejazdzke , ide do garazu wlaczam motor , ssanie 30 sec , potem wylaczam ssanie 2 tys obrotow chodzi sobie ja sie ubieram ( kask + rekawiczki ) i nagle ni z chu*a ni z dupy motor gasnie Shocked

i za hu*a nie chce odpalić ( zalany ) na popych tez nie chce , no to wykrecilem swiece wyczyscilem i OK chodzi . potem zajezdzam na BP sprawdzic cisnienie w kołach , wylaczam motor , przekrecam kranik paliwa po 5 sec na OFF , sprawdzam cisnienie , chce wlaczyc motor i ku*wa zalany =/ co to moze byc do cholery ?

A to jak jest otwarty kranik do nie leci odpowietrznikami na zewnątrz gażnika(na ziemie) jesli nie trzym zaworek iglicowy to powinno paliwo cały czas leciec. widocznie za dużo dostaje paliwa(do regulacji gażnik bedzie pewno)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...