Skocz do zawartości

cos sie dzieje z układem chłodzenia:/


kwas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Motocykl to aprilia rx125, dzisiaj odpaliłem moto jak codzien aby polatać, ale zaraz po odpaleniu motocykl zaczął się strasznie grzać więc szybko go zgasiłem, zauważyłem ze gdzieś koło chłodnic wydobywa się dymek, śmierdzi spalenizną i słychać syczenie jakby płyn kipiał :icon_mrgreen: zauważyłem także ze gdzieś z silnika wycieka płyn chłodniczy bo pod motocyklem robi się plama i cały czas kapie ale dokładnie nie wiem z którego miejsca. chłodnice i przewody napewno nie są dziurawe i z nich nic nie cieknie. Kto mi powie co się dzieje? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-kiedy wymieniałeś ostatnio płyn ??

-sprawdzałeś poziom płynu w układzie ??

-sprawdzałeś termostat ??

-po jakim czasie włacza się wentylator ??

-jak kapie to przyjrzyj się skąd ??

-sprawdz tez czy po tej awarji ukł chłodzenia nie dymi z rury wydechowej

-tak przy okazji sprawdz czy chlodnica nie jest zalepiona błotem i owadami (miałem tak w Vx800 po wyczyszczeniu chłodzenie znacznie sie poprawiło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze faktycznie gdzieś Ci płyn uciekł.. Syczy bo sie resztki gotują, a ten dymek to może para poprostu. A co do zapachu to zagrzany silnik generalnie nie pachnie fiołkami :icon_mrgreen:

Sprawdź stan płynu, ewentualnie dolej i sprawdź gdzie leci. Narazie to wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie wydaje ze uszczelka poszła bo moto dostało ostro w pizde i sie przegrało (zapiekły sie tłoczki hamulca podczas jazdy i przez to silnik sie zagotował)

a co do płynu to zalewałem nowy, chłodnice i wszystko jest w super stanie.

Co do wycieku to nie potrafie stwierdzic skąd to cieknie bo po prostu nie widać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy: :icon_mrgreen: :smile: :wink:

Brak słów.....

 

Przeciez napisałem dlaczego sie przegrzał! Nie umiesz czytac? - Podczas szybkiej jazdy w jakis sposób zacisnął się tylni hamulec tłoczki się zapiekły i koło zaczęło powoli hamować i wtedy silnik się przegrzał- ja myślałem ze brakło paliwa bo objawy były bardzo podbne- buuuuuu. Twój post odebrałem tak jakbym celowo chciał zajechać silnik :flesje:

Edytowane przez kwas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez napisałem dlaczego sie przegrzał! Nie umiesz czytac? - Podczas szybkiej jazdy w jakis sposób zacisnął się tylni hamulec tłoczki się zapiekły i koło zaczęło powoli hamować i wtedy silnik się przegrzał- ja myślałem ze brakło paliwa bo objawy były bardzo podbne- buuuuuu. Twój post odebrałem tak jakbym celowo chciał zajechać silnik :wink:

 

Słuchaj gnojku ! Jak masz jakies kłopoty z pisowanią oraz własciwym zachowaniem odpowiednim do tego miejsca, twojego szczenięcego wieku oraz ogólnymi zasadami panującymi na forum to najpierw pomyśl, potem napisz, przeczytaj jeszce raz swoje wypociny to może zrozumiesz o co mi chodziło.

Założe się że inni koledzy wiedzą co miałem na mysli.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avalon ku..a daj se na luz, wyskoczyles na goscia jak by ci rodzine zabil.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...