brutus333 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Czyli trzeba dobrze się przyjrzeć rozrządowi? A regulator jest jako osobna skrzynka, czy zintegrowany z altrnatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Co do bolączek to standardowo jak w większości Hond-napinacz łańcucha rozrządu, regulator napięcia ;) A poza tym to spoko sprzęcik :lalag: Napinacz - norma jak w akżdym silniku w 929 nie byłto żaden newralgiczny punkt. Jedynie regulator napięcia. Czyli trzeba dobrze się przyjrzeć rozrządowi? A regulator jest jako osobna skrzynka, czy zintegrowany z altrnatorem? Regulator znajduje się po lewej stronie na zadupku, pod plastikami. Wizualnie nie sprawdzisz czy działa :wink: Co do moto z ogłoszenia. Dziwnie poprowadzone przewody od kierunku (lewego) na wierchu plastików, chyba ktoś źle złożył owiewki. Brakuje osłony na łąńcuch, akcesoryjne końcówki kierownicy, kierunki. Wywrócił się chyba na lewą stronę, nic groźnego. Obstawiam, że angol. Dobrze wypytać i sprawdzić na żywo, cena dobra, przebieg w miarę realny. Myślę, że warta choć obejrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Na pewno coś było z lewej strony (odarty zadupek i siedzenie). Dzisiaj pojeżdżę i obadam sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.