coco27 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam Mam klopot z suzuki gsx1100f r pr1987 Jesli jest zimny wolne obroty ma normalne i po dodaniu gazu schodzi z nich tak jak trzeba,ale jak sie rozgrzeje to na wolnych obrotach zaczyna falowac(dodaje sobie gazu i odejmuje) I bardzo wolno zchodzi z obrotów.Gazniki niesa chyba w najlepszym stanie .No i na 1 cylindrze ma slabsze cisnienie.Prosze o porade co zrobic.Kupic drugie gazniki,silnik Byl na regulacji i nic niepomoglo i niewiadomo co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Niestety nie wydaje mi sie zeby sama regulacja tu pomogla.Motocykl ma 19 lat i lekkie odswiezenie silnika i ukladu ssacego moze byc juz konieczne.Czy pamietasz jakie bylo cisnienie sprezania na poszczegolnych cylindrach ?W jakim stanie masz krocce ssace, czyli laczniki gumowe miedzy glowica i gaznikami ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco27 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam Z tego co wiem to cisnienie jest bardzo niskie.Ten motorek jest mojego przyjaciela i pytam w jego imieniu Napisal mi ze na 3 jest 9 atm a na jednym cylindrze 8,5atm Te krućce sa wporzadku tak mi powiedzial Tak jak pan wspomnial moto ma 19 lat i co nieco w swoim zyciu przeszedl Pozdrawiam Edytowane 18 Kwietnia 2006 przez coco27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 jesli ma takie sprezanie to jeszcze bedzie je mial przez najblizsze 100.000 km :icon_mrgreen: albo i wiecej czeka go kompletna regulacja wszystkiego co sie da wyregulowac (lacznie z zaplonem, sprawdzic wyprzedzenie),wymiana swiec ,moze kabli WN i fajek,ja stawiam na gazniki .... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Nie rozsmieszaj mnie Nitomen, 87r to jednak nie jest prehistoria, jak tobie najwyrazniej sie wydaje :icon_mrgreen:Od 80 r Suzuki we wszystkich swoich modelach stosuje rozne odmiany tego samego zaplonu tyrystorowego, nic tam regulowac, czy poprawiac sie nie da. Cisnienie sprezania kwalifikujace te silniki do remontu jest w granicach 10 atm, wiec 8.5, 9 to juz naprawde za malo. tym bardziej ze caly remont tych silnikow ( w wiekszosci przypadkow polega na zmianie pierscieni i zrobieniu zaworow.No ale to tez sa konkretne pieniadze i warto wiedziec czy ten kolega chce sie na cos takiego decydowac, czy woli sprzedac moto tak jak jest i kupic cos innego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 wiem ze zaplon tyrystorowy ale sprawdzic mozna ....... elektronika tez bywa zawodna a z cisnieniem to nie wiedzialem sadzilem ze malo to bedzie ok 5 ,ja mam w KLR orginalnie 9 ,jak sprowadzilem moto mialo sprezanie 6 i palilo bez problemu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco27 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) wiem ze zaplon tyrystorowy ale sprawdzic mozna ....... elektronika tez bywa zawodna a z cisnieniem to nie wiedzialem sadzilem ze malo to bedzie ok 5 ,ja mam w KLR orginalnie 9 ,jak sprowadzilem moto mialo sprezanie 6 i palilo bez problemuDzieki panowie za wskazowki,przekaze koledze ze moto trzeba albo sprzedac albo gruntownie naprawic ps.ostatnio jak nim jezdzil to mowil ze do 3tys obr bardzo szarpie i nieda sie nim jezdzic,ale jak przekroczy te obr to zapier,,,,,,,jak glupi Pozdrawiam Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez coco27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam. Sam mam takie moto z 88r. Ja bym sprawdził czy on napewno pracuje na wszystkich cylindrach. U mnie jak siadła jedna ze świec moto odpalało ładnie, miało nawet równe obroty biegu jałowego, dopiero podczas jazdy szarpało. Wymieniłem świecę i hasa. Czy kolega ma bagażnik w swoim moto? Jakby sprzedawał pędem nabędę. Narka. PS. Do tych co mieli, moja przy 220/h zaczyna wężykować, czyżby rama za wiotka...? Bo w 89 wzmacniali. Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez makumba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Nie rozsmieszaj mnie Nitomen, 87r to jednak nie jest prehistoria, jak tobie najwyrazniej sie wydaje :banghead:Od 80 r Suzuki we wszystkich swoich modelach stosuje rozne odmiany tego samego zaplonu tyrystorowego, nic tam regulowac, czy poprawiac sie nie da. Cisnienie sprezania kwalifikujace te silniki do remontu jest w granicach 10 atm, wiec 8.5, 9 to juz naprawde za malo. tym bardziej ze caly remont tych silnikow ( w wiekszosci przypadkow polega na zmianie pierscieni i zrobieniu zaworow.No ale to tez sa konkretne pieniadze i warto wiedziec czy ten kolega chce sie na cos takiego decydowac, czy woli sprzedac moto tak jak jest i kupic cos innego. Adam M. mnie wlasnie czeka ten zabieg głowica zawory i pierscienie:( mam tylko pytanie do forumowiczow bo to nie daje mi spokoju. wstawilem motor do garazu dzialal jak zegareczekprzyjezdzam za tydzien i okazuje sie ze powazny remont moje pytanie - tak samo z siebie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coco27 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam Swiece suzi ma nowe,chyba nawet dwa komplety,przewody terz ma nowe.Moze siadly cewki?Ostatnio jak kolega wykrecal swiece i patrzyl czy maja iskre to na jednym niebylo wcale i niechcial zapalic,ale jak tylko wkreci inna swiece odrazu iskra byla.Dziwne bo zapalal caly czas nawet na tych starych.Moze cos siada niekoniecznie zwiazane ze swiecami?Panowie gdzie mozna w rozsadnej cenie kupic pierscienie i reszte czesci do naprawy silnika?a moze caly silnik,bo niema juz mocnych na ten motorek ps,w naszej okolicy niema dobrego fachowca od japońcow Pozdrawiam ps Moze ktos ma ksiazke obslugi takiej suzuki,chetnie odkupie nawet ksero Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez coco27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.