afish Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Witam jak w temacie prosze o opinie ludzi co mają albo mieli jakąś stycznosc z tymi motocyklami .. ogólnie jak sie jeździ na takim sprzecie i co ewentualnie zamiast tego Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Proponuje skorzystac z opcji 'szukaj' przed zadanie jakiegokolwiek pytania:c)Na ten temat jest sporo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 szukałem ale wszedzie jest o smiganiu w terenie, lasach etc.. .A ja chciałem zapytac czy to moto jest dobre np na wycieczki takie lajtowe. Wiem ze jest ciezkie i w lesie pomiedzy drzewami moze miec trudno ale czy nada sie na trase ... a ewentualnie co polecacie zamaist tego ale w podobnej cenie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Faktycznie było sporo rozważań nt 1-cylindrówek enduro. Poszukaj haseł: XTZ660, XT600, DR650, XL600, KLR650, F650GS - to opcjonalne motocykle do DrBig-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 ... zapytam inaczej .. Czym sie rózni suzuki dr 800 od hondy transalp ?? Chodzi mi o prowadzenie spalanie i ogólnie który fajniej sie prowadzi i wygodniej .. Moze znajdzie sie ktos na forum kto smigał na obu moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Masa, prowadzeniem, iloscia cylindrow ;p.Napisz najpierw dokladnie jak masz zamiar uzywac to moto i jakie masz wymagania. Potem poszukaj na forum a jesli nie znajdziesz to pytaj.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 motor chche uzywac turystycznie znaczy po szosie no moze jakis dojazd d natury po piasq :icon_biggrin: ogólnie chciałem wiedziec jak sie to moto prowadzi i czy to nie jest zła maszyna jak na początek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 na szose bardziej V-ke albo R2. DR -ka crosem nie jest, ale duzy singiel ma pewne wady,mianowicie drgania i spalanie .Pozatym Big ma dosc maly zakres obrotow uzytkowych co jest jego duza wada,Ogolnie zla nie jest jesli oto pytasz ,wersja 750 nie ma rozrusznika elektrycznego :icon_biggrin: wiec odpalanie to walka :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 hmmm mój kumpel ma 750 biga i ma elektryczny starter ... a mozesz powiedziec co za motory mi proponujesz bo niestety w skrutach jeszcze nie ejstem dostatecznie obcykany ,,Wnioskuje ze honda transalp jest lepsza od Biga... czy tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DuroSiedlce Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Miałem biga i bylem bardzo zadowolony staruszek bo jeszcze 750. Spoko motorek idealny na piasek i aby się w turyste pobawic. A czy jest lepszy albo gorszy???? No napewno ma swoją mase. Po 2 jeden gar. Ja tam bardzo dobrze wspominam Big-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 na szose bardziej V-ke albo R2. DR -ka crosem nie jest, ale duzy singiel ma pewne wady,mianowicie drgania i spalanie .Pozatym Big ma dosc maly zakres obrotow uzytkowych co jest jego duza wada,Ogolnie zla nie jest jesli oto pytasz ,wersja 750 nie ma rozrusznika elektrycznego :icon_biggrin: wiec odpalanie to walka :icon_mrgreen: manuala do KTM przeglądałeś-- zobacz jeszcze do Biga! :buttrock: :buttrock: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 na afalt i dluzsze przeloty raczej V-ke albo R2 np XTZ 750 dosc mocne szosowe enduro albo Honde Transalp niesmiertelna V-ka dosc slabawa ale zato trwala ,z tym ze tu juz wieksze koszta obslugi moto Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 czyli mam wnioskowac z tego ze big sie nadaj na małe wypady i na jazde po miescie ? a na wycieczki raczej transalp ... ?moze głupie pytanie ale czy wygodniej sie jedzie na np hondzie transalp czy chopperze ??? bo niektórzy twierdzą ze na chopperq mozna wygodniej podrózowac .. jakie jest wasze zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 manuala do KTM przeglądałeś-- zobacz jeszcze do Biga! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: i co to wnosi do tematu :biggrin: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Ja może napiszę tak. Trzeba wyjątkowo kochać motocykle aby świadomie skusić się na BIG-a. Do dalekich podróży, ze względu na oryginalną kanapę - nie nadaje się. Pasażer ma o niebo wygodniej niż kierowca. Na ciężki teren - nie nadaje się. Zbyt duża masa. Piasek - faktycznie, ładnie po nim leci. Tu chyba masa działa na korzyść. Ale jak pędzisz tym potworem 60-80 km/h po piachu to serce masz w d..ie. Stąd moje pierwsze stwierdzenie :biggrin: Mały zakres obrotów użytecznych. Jeśli założysz szybki zestaw napędowy, to w mieście 4 bieg będzie rzadkością. Wszystko przejedziesz na 2 i 1. Czasem wrzucisz 3. Za to spod świateł nie będziesz miał przeciwników :icon_mrgreen: Pali umiarkowanie, bo ok. 6l/100 km. Jeśli będziesz miał w porządku rozrząd i cały układ korbowo-tłokowy to zużycie oleju praktycznie nie będzie występowało (ja używam syntetycznego Castrola 10W40). To tyle. Jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem.PS. Ciężko o dobre materiały dotyczące tego moto.Pozdrawiam.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.