Konował Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Tak ogólnie do wszystkich: jak jechałeś kiedyś silniejszym sprzętem raz, dwa , kilka razy to nie znaczy że jesteś już doświadczonym motocyklistą.Ja objezdziłem mz 150 i 250 i w przypadku tych 2 moto moge powiedzieć że je opanowałem(łącznie zrobiłem nimi 50 tys km). Poprzedni sezon objezdziłem zzr600, i twierdze że wykorzystuje potencjał moto na 50%, te 100km czuć jak się jedzie, wystarczy moment nieuwagi, mocniejsze odkręcenie manetki i po zawodach.Jezdziłem tez mocniejszymi sprzetami raz, dwa a nawet kilka razy i dalej czuje przed moim respekt, może dlatego ze chce dożyć chwili kiedy kupie sobie mocniejszego sprzęta, a o zzr bede mógł powiedzieć że go opanowałem i wykorzystuje jego potencjał na 100%. Troche mnie poniosło z pisaniem ale jak sie naczytam postów jak to ludzie 100 km opanowują w tydzien a na dowód tego przytaczają gigantyczne przebiegi(2tys km), mówią ze jezdza z głową i nic im sie nie dzieje, to pytam sie po co im moto np.r1 którą ja na sportowo-turystycznym zzr po kazdych winklach nawet nie zobacze w lusterku wstecznym, oczywiscie nie odnosi sie to do krulów prostych(tych natura eliminuje sama, np. sadzi drzewa). Trzeba sie uczyć a nie od razu wskakiwac na głęboką wode jak sie nie umie pływać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 witam :banghead: Konował- dobrze prawisz :banghead: :banghead: nie żebym miał chęć prawić morały, ale droga młodzierzy(o- stary się odezwał :P ) co Wy będziecie z tymi 200km/h porabiać- taka na przykład próba sił z drzewem zawsze wychodzi na korzyść drzewa, ZAWSZE ( spawdziłem :crossy: ) podstawowe pytanie gdy zaczyna się przygode z motocyklami powinno dotyczyć poręczności a do reszty to z czasem się samemu dojdzie/dorośnie- "tak so myśle" :banghead: POZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkie Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 jak to jest ze zawsze znajdzie sie ktos z "kompleksem mniejszej pojemnosci" kto roztacza aure winkli i prostych :crossy: moim zdaniem Susz poprawnie skompilowal klimaty z poprzednich postow, trzeba tylko umiec czytac miedzy wierszami i miec troche samokrytyki :P a pitolenie o objezdzaniu supersportow niedorobionymi popierdolkami typu GS czy ZZR wsadzcie miedzy bajki bo jeszcze ktos wam uwierzy i za pare miesiecy bedzie mial pretensje, albo sie zabije przy probie potwierdzenia tego w praktyce... Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Jakie są nr ramy/silnika GS'a z 1996r, niedaleko mnie jest taki na sprzedaż, wygląda całkiem ładnie tylko ma silnik polakierowany na czarno, a słyszałem że od '96r silniki byłt srebrne i chciałby jakoś zweryfikować jego rok produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Jakie są nr ramy/silnika GS'a z 1996r, niedaleko mnie jest taki na sprzedaż, wygląda całkiem ładnie tylko ma silnik polakierowany na czarno, a słyszałem że od '96r silniki byłt srebrne i chciałby jakoś zweryfikować jego rok produkcji. To ktoś ci głupot nagadał bo czarne silniki są do 1996 roku włącznie. Dopiero od 1997 srebrne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Ok thnx, po tej informacji byłem przekonany że wezme tego GS bo się opłaca, stan idealny, 25 tys km, '96 za dobre pieniądze, kiedy to wszedłem na ototmoto i pojawił się Bandit 600 '95 za 6500zł, i co tu robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafauM Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Moja eFkę udało mi się rozbujać do licznikowych 170 km/h. Pewnie poszła by jeszcze troche ale dalsze przyspieszanie to już był spacer a nie sprint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 z tego co wiem to GSka 180 to już góra z wiatrem w plecy...a co do przyśpieszenia to 0-100-->>6,1s,niejest to zbytnia rewelacja ale czego sie spodziewać po dwucylindrowej 500...kolega ma jest bardzo zadowolony...to zalezy co chcesz robić tym motorem...pozdro Wołek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konował Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 jak to jest ze zawsze znajdzie sie ktos z "kompleksem mniejszej pojemnosci" kto roztacza aure winkli i prostych :flesje: moim zdaniem Susz poprawnie skompilowal klimaty z poprzednich postow, trzeba tylko umiec czytac miedzy wierszami i miec troche samokrytyki :crossy: a pitolenie o objezdzaniu supersportow niedorobionymi popierdolkami typu GS czy ZZR wsadzcie miedzy bajki bo jeszcze ktos wam uwierzy i za pare miesiecy bedzie mial pretensje, albo sie zabije przy probie potwierdzenia tego w praktyce... Jak widać w kolegi opisie pare "motórów" miał, i miał na czym stopniowo nauczyc się jezdzić(WSK175>ETZ250>DR650>XRV750>TL1000R>R1 ewolucja? :smile:)), a teraz jest "cfaniak" :wink: , po co komu jakiś pierdopęd poniżej tysiąca. W moim poście nie porównywałem 2 ludzi o podobnych umiejętnościach, chciałem tylko zaznaczyć że jeżdzenie supersportem nie czyni z kierowcy "superkierowcy". :icon_mrgreen: A to może się zle skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 to zalezy co chcesz robić tym motorem...pozdro Wołek w 80 % jazda po mieście, reszta to wypady w takie traski 50-70 km w jedna stronke :icon_mrgreen: zadnego latania na gumie itp. nie dla mnie takie rzeczy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 podepnę się pod temat: - na jakich obrotach GS500 pali najmniej?(oczywiście jadąc w trasie- chodzi o spalanie /100km a nie bycie włączonym na parkingu). zacząłem 'trasować' i chce jeździć max econ (tak-wiem,ze najmniej spali jak go będę pchał- ale niezupełnie o to mi chodzi). aneksy w nawiasach są dla tych co im się dowcip wyostrzył ;p . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.