Kufer Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jaką maksymalnie szeroką opone można założyć do Suzuki Rf 600? Orginalnie jest 160/60-17.Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 W jakims piśmie wyczytałem że dopuszcza się uzycie opony o 1 rozmiar szerszej. Różnica w rozmiarach nie powinna przekroczyć 2%. Wyjątkowo 4%. Obrazowo im szersza opona założona na felgę tym bardziej się zaokrągla i powierzchnia styku z jezdnią jest coraz węższa. Pomijam stabilność boczną na zakrętach, która jest coraz gorsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kufer Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Hmmm czyli lepiej pozostac na orginale ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki_zzr Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ja również proponuję pozostać przy oryginale - japończycy nie na darmo się namęczyli liczeniem jaka ta opona powinna :buttrock:pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Maxymalnie i tak wejdzie chyba 170 to nie odczujesz niewiedomo jakiej różnicy w prowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 jesli pozostajesz w ulicznym ruchu to nie zamieniaj tego, 160 jest poreczniejsza w zakretach, 170 bedzie odrobine stabilniejsza w jezdzie na wprost przy predkosciach blisko maximum. Takie moje odczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 dobrze prawi zzr, zaufajmy inzynierom z japonii i zostanmy przy oryginalnych rozmiarach :)pozatym 1cm walorow estetycznych za bardzo nie zwiekszy Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 pozatym 1cm walorow estetycznych za bardzo nie zwiekszy A ja jestem za tym aby nie pozostawać przy oryginale :) Ten 1cm zwiększa walory estetyczne i to nawet bardzo.Ja jeżdżę na 170 (fabrycznie 160) i jest luzik. Newt wydaje mi się że lepiej, szczególnie na gumie.Znajomy w F3 ma 180 i mówi, że spox, ale ja nie próbowałem więc nie będę polecał.Także zmieniaj jeżeli tylko masz ochotę, najwyżej następna będzie z powrotem 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.