zysio Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Mam problem od zaplonu caly czas mi sie sruby odkrecaja ddaje dluzsze i nic nie skutkuje podkladki juz wszytsko probowalem i jeszcze jedo nawet jak ustawie i trzyma tak z 5 min to jak dam gaz do kocna i przytrzymam to sie moli pomoze ktos. z gory dzieki pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 pewnie masz blokade na cdi, a co do odkręcania się śrub to Loctite, lup rzegwinrować na większą śruybę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Wlaśnie ze mam modol sportowy oraz tlumik i cylinder ale gaźnik mam seryjny a co to jest to Loctite a co do gwintowania to kartery mi na to nie zezwalaja...... :D Wlaśnie ze mam modol sportowy oraz tlumik i cylinder ale gaźnik mam seryjny a co to jest to Loctite a co do gwintowania to kartery mi na to nie zezwalaja...... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) Wlaśnie ze mam modol sportowy oraz tlumik i cylinder ale gaźnik mam seryjny a co to jest to Loctite a co do gwintowania to kartery mi na to nie zezwalaja...... :D Wlaśnie ze mam modol sportowy oraz tlumik i cylinder ale gaźnik mam seryjny a co to jest to Loctite a co do gwintowania to kartery mi na to nie zezwalaja...... :D LOCKITE to środek zabezpieczający śruby przed odkręceniem. (zagadaj do fila z forum bo sprzedaje te produkty z duża zniżką) Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez Karol-Derbi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 ja też na maksa jak odkręce gaz to się nie rozkręca w nieskończoność, jeśli nie osiąga pełnych obrotów , może byc wina gaźnika, czyli źle wyrególwany(za dużo powietrza, albo za mała dysza) albo zapłon źle ustawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 to skrecajcie na imbusy i nowe sruby a nie:P To nie CZ cross ze sie wszystkie sruby odkrecaja bo silnik kreci 12tys a nie ma wałka wyrownazajacego:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Japonskie crosówki tez tyle kreca i nie maja wałka. HMy np orginalnie bez nigo wychodza a w minarelkach jest na niego miejsce. RS np go ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 MMM mozliwe ze mam zaplon od rx starszego nie orginaly i przez to tak jest ze sie moli juz czekam na nowy zaplonik i sie przekonam.:icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.