awful Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 myslę nad zakupem tytułowego sprzeta...pare rzeczy mnie martwi stąd pytania... od airboxa gumki do gaźników się pokurczyły i są luźne powietrze sobie przecieka :bigrazz:- czy to może byc przyczyną nierównej pracy silnika na niskich obrotach? od ramy,równolegle do podłoża idzie poprzecznica do krórej przymocowane są owiewki boczne- ona jest plastikowa oryginalnie? pokrywy silnika- lewa(patrząc z perspektywy jeźdzca) przy pukaniu sprawia wrazenie plastikowej :icon_rolleyes: (taki dźwięk- czy ten typ tak ma?). zauwazyłem jeszcze brak klocków hamulcowych przód, zacisków tył, puszczające uszczelniacze amorów, korozję baku od wewn(to mnie martwi najbardziej jak dotąd) i jeszcze trochę korozji tu i ówdzie :banghead:...ale cena jest spoko... na co zwrócic uwage przy ew zakupie tegoż sprzęta?owiewki pewnie zdejmę jak coś przy kolejnych oględzinach ,ale na co jeszcze warto zwrócic uwagę? z góry dziękuję :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 myslę nad zakupem tytułowego sprzeta...pare rzeczy mnie martwi stąd pytania... od airboxa gumki do gaźników się pokurczyły i są luźne powietrze sobie przecieka ;)- czy to może byc przyczyną nierównej pracy silnika na niskich obrotach? od ramy,równolegle do podłoża idzie poprzecznica do krórej przymocowane są owiewki boczne- ona jest plastikowa oryginalnie?pokrywy silnika- lewa(patrząc z perspektywy jeźdzca) przy pukaniu sprawia wrazenie plastikowej :crossy: (taki dźwięk- czy ten typ tak ma?). zauwazyłem jeszcze brak klocków hamulcowych przód, zacisków tył, puszczające uszczelniacze amorów, korozję baku od wewn(to mnie martwi najbardziej jak dotąd) i jeszcze trochę korozji tu i ówdzie :D...ale cena jest spoko...na co zwrócic uwage przy ew zakupie tegoż sprzęta?owiewki pewnie zdejmę jak coś przy kolejnych oględzinach ,ale na co jeszcze warto zwrócic uwagę? z góry dziękuję :bigrazz: stary daj se spokoj chyba ze ciagle dostajesz anonimowe listy z kasa....ja tez kupilem okazyjnie tani sprzet i trzeba dokladac(chyba wiesz o tym ?) lepiej pozyczyc i splacac po woli cos lepszego niz dokladac do zlomu :icon_rolleyes: :icon_rolleyes: UWIERZ W SIEBIE! no chyba ze zle wnioskuje z tego co napisales bo w sumie sie nie znam a i tak w moim przypadku kasa sie prawie wroci jesli bede sprzedawal ale no more !to tylko nakrecanie kasy warsztatompozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 spoko- ja wiem w czym tkwi haczyk i dlaczego mało kto moze go chcieć. haczyk ów to brak karty pojazdu. wziałem namiary na poprzedniego właściciela(który podobno nie przekazał jej) i zanim cokolwiek zrobię- ustalę gdzie to przepadło i dlaczego :icon_rolleyes:. poprzedni własciciel mieszka dosc daleko,ale ja mam wtyki ;) i moge tam bezkosztowo trafić... ja go nie chce jako 'głównego sprzęta' - tylko jako 'zabawkę do zarżnięcia' :icon_rolleyes: albo zeby byc bardziej precyzyjnym- dla kolegi na pierwsze moto, dla paru znajomych którzy chcą się uczyć jeździć, dla siebie,zeby sobie rózne rzeczy poćwiczyć... mojego gsa mi szkoda (hehe ciekawe, nie?) ale znam swojego gsa, wiem co z czym i dlaczego jest fajny ;) a ten gpz to niezła cena i pewne możliwości :banghead: ... chociaż może to brzmieć dziwnie :bigrazz:...(jestem nieco wcięty i mogę mieć problem z wyrażaniem myśli...). [zdaję sobie sprawę,ze na zabawkę to nieco za mocne nawet mimo wieku nalezy podejść do tego z szacunkiem..] po prostu chciałbym wiedzieć co warto sprawdzić w tym konkretnym sprzęcie, bo o ogólnych zasadach nabywania użytka mam jakieśtam pojęcie (taką mam przynajmniej nadzieję :crossy: ).... zdaję sobie sprawę,ze cudów nie ma, nie napalę się bez sensu,bo sprzęta mam... aktualnie sobie na zimno kalkuluję :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 e no jak moto w takim stanie to ciekawe jak silnik pali toto chociaz ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 e no jak moto w takim stanie to ciekawe jak silnik pali toto chociaz ?? palic pali, jak ciepła to nawet nieźle :icon_rolleyes:,ale obrótów niskich nie trzyma... poza tym brak klocków, zacisku tylnego hamulca(czegostam w nim w kazdym razie poza klockami:P ), opony lyse i stare, gumy z airboxa do gaźników do wymiany, przewody hamulcowe takoż, korozja żre wsyztko łącznie z bakiem(bak w srodku to tragedia) i łancuchem który podobno jest nowy. uszczelniacze amorów do wymiany... pod plastiki nawet nie zajrzałem...elektryki też nie sprawdziłem... bo do tego dochodzi brak oc, przeglądu,karty pojazdu -własciciel obecny podobno nie wziął od poprzedniego :>, a potem nie prrzerejestrował na siebie ani nie opłacił :icon_rolleyes:.. jakby ktos czytał o kawie gpz 600r z 84r bodajze , z gdańska(stoi pod pruszczem) to niech sobie odpuści- wariat chce za to 2000zł :banghead:. ale zrobiłem sobie fajny wypad z kumplem i nie żałuję :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Nie kupuj takiej Kawy bo doprowadzenie jej do stanu używalności przekroczy wielokrotnie kwotę zakupu.GPZ 600 jest sporo w naszym kraju i można znaleźć egzemplarz w dobrym stanie za nie duże pieniądze.Wadą tych modeli jak każdy wie są zawory i ich gniazda. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 owszem jak sie nie reguluje i katuje na zimno to w kazdym padnie ,zadbany model polata dlugo i bezawaryjnie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.