Cinek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Witam, przypadkiem w moje łapy wpadła WSK, model "puzzle 3D" włącznie z silnikiem, plus części z kilku innych silników i całość potraktowana przez wiejskiego tunera. Masakra. Chciałbym jakoś złożyć to do kupy i zdecydować, co dalej. Stąd moja prośba - szukam książek serwisowych i podobnych materiałów w formie elektronicznej, by mieć jakieś rozeznanie w tym co mam. Może ktoś ma jakieś materiały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Zobacz tam: http://www.polmot.skip.pl/ hmm, to nie jest reklama. Niedługo wsadze tam kolejne instrukcje, oraz katalog części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Strona nieco chaotyczna (bez urazy), ale jakieś zdjęcia znalazłem. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 [Witaj Czy możesz chociażby słowo napisać jaki to model WSK? Polecam książkę H Załeskiego naprawa motocykli WSK M06B3, M21W1, M21W2, M21W2S. Pozycja obejmuje nie tylko porady serwisowe, ale też potrzebne do serwisu specjalistyczne oprzyrządowanie - konieczne do przeprowadzenia napraw, porady, typowe niedomagania sprzętowe, tabele normatywne itd. Pozdrawiam :) LAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbus Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) Tu masz sporo ciekawych rzeczy. Schematy idp. http://www.wsk.hk.pl/ Edytowane 9 Kwietnia 2006 przez szajbus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Maryanek - w tym sęk, że nie mam pojęcia - motor jest tak zwieśniaczony i dobity że żal patrzeć....Na razie wydedukowałem że to 175, na jednej z osłon jest napisane "Wiatr"...a w ogóle są tu pomieszane częsci dwóch różnych WSK, np. jeden garnek reflektora blaszany, drugi plastikowy, stary itd.... Zważywszy na ceny tych motorów chyba potraktuję ją jako dobrą podstawę do kupna drugiej, całej i jeżdżącej bo z tej maszyny raczej nic nie będzie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Maryanek - w tym sęk, że nie mam pojęcia - motor jest tak zwieśniaczony i dobity że żal patrzeć....Na razie wydedukowałem że to 175, na jednej z osłon jest napisane "Wiatr"...a w ogóle są tu pomieszane częsci dwóch różnych WSK, np. jeden garnek reflektora blaszany, drugi plastikowy, stary itd.... Zważywszy na ceny tych motorów chyba potraktuję ją jako dobrą podstawę do kupna drugiej, całej i jeżdżącej bo z tej maszyny raczej nic nie będzie. :D Witaj Napis "Wiatr" może wskazywać na wersję rozwojową silnika, która była montowana w ostatnich egz. motocykla SHL. Był to silnik - o ile pamiętam - 12 konny i już czterobiegowy. Po sprzedaży linii SHL do Indii silnik ten był podstawą do opracowania wersji silnika 14 konnego, montowanego do motorków WSK 175 M21W1, M21W2, M21W2S (Kobuz, Dudek, WSK Sport itd). Ciekawostka było to, że były kolejne wersje tego silnika przygotowywane do produkcji (mocniejsze i z planowanym montażem rozrusznika) Te wersje o których piszę odlew pod rozrusznik miały przykryte zaślepką w postaci kawałka niklowane blaszki. A może masz zdjęcie (a) cyfrowe ? Pozdrawiam :D LAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.