Logum Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Mam taki problem z nudow nabylem se komarka zeby se pogrzebac puki nie zrobie prawdak i mam problem bo biegi nie bardzo dzialaja (są to biegi reczne na linke) gdy linke naciane 1 wchodzi bez problemu ale zto nie ma 2 a gdy ja zluźnie nie mam 1 ale jest 1 straszni duża przerwa jest pomiedzy 1 a 2 niewiem dlaczego pomocy co z tym zrobic czy konieczne jest rozpolawianie silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Mam taki problem z nudow nabylem se komarka zeby se pogrzebac puki nie zrobie prawdak i mam problem bo biegi nie bardzo dzialaja (są to biegi reczne na linke) gdy linke naciane 1 wchodzi bez problemu ale zto nie ma 2 a gdy ja zluźnie nie mam 1 ale jest 1 straszni duża przerwa jest pomiedzy 1 a 2 niewiem dlaczego pomocy co z tym zrobic czy konieczne jest rozpolawianie silnika ? weż przemyśl jeszcze raz co chcesz napisać bo ja nie bardzo umiem Cie zrozumieć ... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Rozpoławianie silnika w Komarku nie jest "straszne" wystarczy trochę czasu, chęci i odpowiednich narzędzi plus ściągacz do magneta i "po ptokach"Można przy okazji powymieniać łożyska, simeringi no i zdarte zębatki :P A co do Twojego problemu to jeśli rączka zmiany biegów i linka jest ok. to bez rozpoławiania się nie obejdzie.Być może wydarte są zębatki albo zabierak w skrzynce biegów. Może to być też z powodu wytartego lub luźnego wodzika.Jak rozpołowisz to wszystko będziesz miał jak na dłoni.Powodzenia "w robocie" :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Jedynke trzeba trzymać ale na dwójce możesz śmiało puścić manetkę zmiany biegów.Konstrukcja przewidziała regulację.Wszystko jest proste jak budowa cepa. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.