(Borys) Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Mam mało płynu chamulcowego słyszałem ze nie mozna zmieniać płynów, ze trzeba lać ciagle ten sam bo coś sie z przewodami dzieje ( czy to prawda jeżeli tak to jak sprawdzic jaki płyn mam - co radzicie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 wymiana plynu wraz z odpowietrzeniemukladu zajmi eci moze z pol godziny. plyn sam w sobi sie starzeje, wiec warto go wymieniiac.a jezeli chodzi o mieszanie to na 99% nie mozna mieszac np. dot 3 i dot 4, ale jesli ju zdot 4 i dot 4 to chyba nie bedize problemu... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Skoro masz mało płynu, moto stało całą zimę, więc warto jest zmienić płyn na nowy i oczywiście odpowietrzyć układ. Na oko ciężko stwierdzić jaki jest płyn w zbiorniczku, pewnie po zimie nabrał też wilgoci. Wiec jeżeli chcesz dolewać, to lepszym wyjściem na pewno będzie wymiana płynu na nowy. Będziesz miał pewnośc, żę wszystko będzie działać tak jak powinno. pzdr Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Borys) Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Wymiana płynu to nie problem ale nie wiem czy np jak spuszcze płyn odpowietrze chamulce i naleje nowego to czy nie bedzie sie nic działo z przewodami? bo Tata mówi ze moze ,,puchnąć" przewód i pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Więc nie rozumiem stwierdzenia ze płyn wilgoci nabral :P Dobre!! Robi się to tak:Kupujesz denaturat, zlewasz stary plun, wlewasz denaturat , kilka razy tak przepompowujesz go przez układ, spuszczasz i wlewasz nowy plyn. Wtedy bedzie ok! Zawsze tak robie! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Więc nie rozumiem stwierdzenia ze płyn wilgoci nabral :banghead: Dobre!! Robi się to tak:Kupujesz denaturat, zlewasz stary plun, wlewasz denaturat , kilka razy tak przepompowujesz go przez układ, spuszczasz i wlewasz nowy plyn. Wtedy bedzie ok! Zawsze tak robie! pozdrawiam Nie wiem czego nie rozumiesz? :P przecież to normalna sprawa, żę płyn łapie wilgoć w zimie. Jeśli mi nie wierzysz to spytaj innych lub obejrzyj sobie 'jednoślada" z 18.03.06. Tam jest o tym mowa. Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Borys) Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (edytowane) Dzięki :P)) o to mi chodziło :* Edytowane 5 Kwietnia 2006 przez (Borys) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Płyn hamulcowy jest higroskopijny, absorbuje wilgoć z otoczenia, trzeba go najlepiej wymieniać co roku, albo najrzadziej co dwa lata, to nie duży koszt, a jeszcze mniej roboty, a i hamulec pewniejszy. Ta wilgoć powduje, że płyn staje sie sciśliwy - taki jaki nie powinienen być. Zalej płyn taki jaki producent zaleca, pewne DOT3, nie rób żadnych wynalazków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.