Skocz do zawarto艣ci

Jaki moto polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

powaznie zastanawiam sie nad zmiana moto, obecnie jezcdze na magnie z '82 roku, ale chcialbym przesiasc sie na cos nowszego.

Najbardziej interesuje mnie jakis naked, najlepiej w cenie do 7000zl, chcialbym zeby sie w miare dobrze zbieral :P i zeby silnik nie byl zbyt skomplikowany do naprawy/wymiany czesci :icon_razz:

To moje 'skromne' wymagania :banghead:

wlasciwie biorac pod uwage moje obecene moto to chyba kazdy silnik bedzie mniej skomplikowany :P

to chyba wszystko teraz czekam na wasze propozycje :cool:

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Czesc

polecam Bandita 600 (z pierwszych lat produkcji od 1995) z owiewka lub bez... dobre osiagi swietnie sie zbiera, 78 KM - silnik trwaly chlodzony powietrzem i olejem (boski dzwiek) i w razie napraw nie jest jakos specjalnie skomplikowany.

powodzenia w zakupie

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Co si臋 b臋dzie najlepiej zbiera膰 z tych: Bandit 400, XJ 600, GS 500, ER 5 czy mo偶e RS 125, je偶d偶e na enduro i jestem zielony co do szos贸wek, mam do dyspozycji ok 6500z艂?

400 i 125 odpada er 5 i gs s膮 por贸wnywalne, lecz jak dla mnie gs 500 jest lepszy pod ka偶dym wzgledem, co do xj nie jestem pewien , ale zbiera si臋 chyba najlepiej z nich. Takie moje zdanie...

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

a ja bym za ta kaske kupil albo NTV albo seven Fifty. mialem to wiem ze sa zajebiste. NTV troche bardziej skomplikowana, za to SF w miare prosta konstrukcja no i niezawodna. polecam. elastycznosc na poziomie

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materia艂y eksploatacyjne

S艂awek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

400 i 125 odpada er 5 i gs s膮 por贸wnywalne, lecz jak dla mnie gs 500 jest lepszy pod ka偶dym wzgledem, co do xj nie jestem pewien , ale zbiera si臋 chyba najlepiej z nich. Takie moje zdanie...

a bandit 400 to niby dlaczego odpada? Technicznie du偶o ciekawszy od ca艂ej wspomnianej tu reszty: 4 gary w rz臋dzie, 4 zawory na cylinder, 50KM. Znajd藕 inny "pszent" z podobnym silnikiem i charakterkiem w tej klasie

co do er5 i gs warto przeczyta膰 co na ten temat napisa艂 Pawel z forum: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1910894.html

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Mysle ze Bandit 400 ze swoimi 16000 obr/min wypyka cala reszte 艂膮cznie z XJt膮 kt贸ra ma troche wi臋cej kucy.

Jednak kolega Micza troch臋 nie艂adnie podpi膮艂 si臋 pod temat Witasa i m,am pro艣b臋 by wi臋cej tego nie robi膰

Witas z ZR-7 na pewno by艂bys zadowolony bo jest to motocykl bardzo przyjazny i ma bardzo elastyczny silnik. na piatce ci膮gnie od samego do艂u. Wygl膮da fajnie i jest prosty w obs艂udze a silnik jak budowa cepa :icon_rolleyes:

The choice is yours. Powodzenia i do spotkania na piwku we Wrocku :icon_rolleyes: :!:

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Dlaczego nie 艂adnie? Po co mam zak艂ada膰 nowy temat i za艣mieca膰 4um jak pytam si臋 w艂a艣ciwie o to samo co za艂o偶yciel tematu tylko podaje do tego jakie艣 propozycje, przecie偶 Bandit, XJ itp to nakedy w cenie ok 7000z艂, czy偶 nie? A w艂a艣nie o taki sprz臋t chodzi艂o Witasowi, wi臋c nie rozumiem w czym problem.

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

a ja bym za ta kaske kupil albo NTV albo seven Fifty. mialem to wiem ze sa zajebiste. NTV troche bardziej skomplikowana, za to SF w miare prosta konstrukcja no i niezawodna. polecam. elastycznosc na poziomie

No troche propozycji padlo, tylko prosze o nieco dokladniejsze dane np. co to jest "seven-Fifty"? NTV pewnie jeszcze znajde, ale latwiej by mi bylo gdybys podal marke :bigrazz:

Ale widze, ze bede mial z czego wybierac :icon_rolleyes: jeszcze tylko sprzedac magne zostaje... choc ciezko bedzie sie rozstac :crossy:

The choice is yours. Powodzenia i do spotkania na piwku we Wrocku :icon_rolleyes: :!:

PGR szkoda ze na Rybnik nie jedziesz... coz zostaje spotkanie we wrocku albo na jakims zlocie po drodze :banghead:

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

NTV i Seven Fifty to Hondy

Wejdz na ww.bikepics.com i tam sobie postudiuj modele.

Micza chodzi艂o mi o to, ze temat Witasa i jego pytanie zosta艂o niejako zast膮pione przez Twoje a chyba nie s膮dzisz 偶e b臋dzie si臋 chcia艂 przesi膮艣膰 z magny na B4 czy jak膮艣 pi臋膰setk臋... :icon_rolleyes:

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

To jak ma byc dokladniej to prosze :icon_rolleyes:

Zdjecia:

Honda NTV 650 Revere

http://www.gerdschweizer.homepage.t-online...bild/revere.jpg

Honda CB 750 Seven Fifty

http://mojemotocykle.za.pl/mojasf/index.html

Dane techniczne:

NTV

pojemno艣膰 skokowa: 647

Liczba cylindr贸w: 2

Moc KM/KW: 57/42 - 50/37 - 34/25

Luz zaworu ss膮cego: zimny 0,15 +- 0,02

Luz zaworu wydech: zimny 0,20 +- 0,02

Wolne obroty: 1100-1300 obr/min

Sk艂ad mieszanki: 2 obroty

Ci艣nienie prz贸d: 2,25 BAR

Ci艣nienie ty艂: 2,25 BAR

艢wiece 4 szt.: NGK DPR8EA-9

Zamienniki 艣wiec: CHAMPION RA4HC

Odst臋p elektrod: 0,8-0,9 mm

艢rednica gardzieli: 41 mm

Nap臋d: wa艂ek kardana

SEVEN FIFTY

DANE TECHNICZNE - MODEL RC 42

Silnik

Ch艂odzony powietrzem, czterocylindrowy, czterosuwowy, dwa g贸rne wa艂ki rozrz膮du nap臋dzane 艂a艅cuchem, cztery zawory na cylinder, popychacze hydrauliczne i wleczone dzwigienki zaworowe, ga藕niki sta艂oci艣nieniowe, bez oczyszczania spalin, zap艂on elektroniczny, rozrusznik elektryczny, akumulator 12V14Ah.

艢rednica x skok - 67 x 53 mm

Pojemno艣膰 - 747 ccm

Stopie艅 spr臋偶enia - 9,3:1

Moc - 54 kW (73 KM) przy 8500 obr/min

Maks. moment obrotowy 62 Nm przy 7500 obr/min

Przeniesienie mocy

Nap臋d pierwotny ko艂ami z臋batymi, sprz臋g艂o wielotarczowe w k膮pieli olejowej, prze艂膮czana k艂owo skrzynia pi臋ciobiegowa, nap臋d 艂a艅cuchem.

Podwozie

Podw贸jna ko艂yskowa rama z rur stalowych, widelec teleskopowy, 艣renica rur no艣nych 41 mm, dwuramienny wahacz z rur stalowych, dwa elementy resoruj膮co-t艂umi膮ce, z przodu podw贸jny hamulec tarczowy, zacisk dwut艂oczkowy, 艣redn. 296 mm, z tylu hamulec tarczowy, 艣redn. 240 mm, wymiary opon: prz贸d 120/70 VR 17, ty艂 150/70 VR 17.

Wymiary i masy

Rozstaw osi 1495 mm, k膮t g艂贸wki ramy 64 st, wyprzedzenie 81 mm, skok zawieszenia prz贸d/ty艂 130/110 mm, wysoko艣膰 siod艂a 780 mm, pojemno艣膰 zbiornika 20 l, masa z paliwem 233 kg, dopuszczalna masa ca艂kowita 425 kg.

Osi膮gi (warto艣ci testowe)

Pr臋dko艣膰 maksymalna solo (z pasa偶erem 210 (185) km/h Przyspieszenie 0-100 km/h solo (z pasa偶erem) 4,3 (5,8) s Zu偶ycie paliwa 6,0 l/100 km

ZALETY I WADY

+ Nadzwyczaj niezawodny zesp贸艂 nap臋dowy

+ Dzi臋ki popychaczom hydraulicznym wymagaj膮cy niewiele obs艂ugi silnik

+ Dobre wyko艅czenie

- Skrzynia bieg贸w haczy si臋 na niskich biegach

- Hamulce maj膮 sk艂onno艣膰 do szarpania

藕r贸d艂o: "MOTOCYKL" 09/2000

pozdrawiam :icon_rolleyes: i zycze udanych zakup贸w

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materia艂y eksploatacyjne

S艂awek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odno艣nik do komentarza
Udost臋pnij na innych stronach

Do艂膮cz do dyskusji

Mo偶esz doda膰 zawarto艣膰 ju偶 teraz a zarejestrowa膰 si臋 p贸藕niej. Je艣li posiadasz ju偶 konto, zaloguj si臋 aby doda膰 zawarto艣膰 za jego pomoc膮.

Go艣膰
Dodaj odpowied藕 do tematu...

×   Wklejono zawarto艣膰 z formatowaniem.   Usu艅 formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odno艣nik zosta艂 automatycznie osadzony.   Przywr贸膰 wy艣wietlanie jako odno艣nik

×   Przywr贸cono poprzedni膮 zawarto艣膰.   Wyczy艣膰 edytor

×   Nie mo偶esz bezpo艣rednio wklei膰 grafiki. Dodaj lub za艂膮cz grafiki z adresu URL.

 Udost臋pnij

×
×
  • Dodaj now膮 pozycj臋...