Witas Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 witam,powaznie zastanawiam sie nad zmiana moto, obecnie jezcdze na magnie z '82 roku, ale chcialbym przesiasc sie na cos nowszego.Najbardziej interesuje mnie jakis naked, najlepiej w cenie do 7000zl, chcialbym zeby sie w miare dobrze zbieral :P i zeby silnik nie byl zbyt skomplikowany do naprawy/wymiany czesci :icon_razz:To moje 'skromne' wymagania :banghead:wlasciwie biorac pod uwage moje obecene moto to chyba kazdy silnik bedzie mniej skomplikowany :P to chyba wszystko teraz czekam na wasze propozycje :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Czesc polecam Bandita 600 (z pierwszych lat produkcji od 1995) z owiewka lub bez... dobre osiagi swietnie sie zbiera, 78 KM - silnik trwaly chlodzony powietrzem i olejem (boski dzwiek) i w razie napraw nie jest jakos specjalnie skomplikowany. powodzenia w zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 dzieki wlasnie czegos w tym stylu szukam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 ZR7 koncepcja jak bandita (UJM), nominalnie moc ta sama, ale większy moment, bo pojemność 750 swoje robi - lepszy "dół", no i ogółem zr7 jest ładniejszy :icon_rolleyes: Poza tym banditów jak psów :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Ja tam bym brał bandita :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Co się będzie najlepiej zbierać z tych: Bandit 400, XJ 600, GS 500, ER 5 czy może RS 125, jeżdże na enduro i jestem zielony co do szosówek, mam do dyspozycji ok 6500zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Co się będzie najlepiej zbierać z tych: Bandit 400, XJ 600, GS 500, ER 5 czy może RS 125, jeżdże na enduro i jestem zielony co do szosówek, mam do dyspozycji ok 6500zł? 400 i 125 odpada er 5 i gs są porównywalne, lecz jak dla mnie gs 500 jest lepszy pod każdym wzgledem, co do xj nie jestem pewien , ale zbiera się chyba najlepiej z nich. Takie moje zdanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 a ja bym za ta kaske kupil albo NTV albo seven Fifty. mialem to wiem ze sa zajebiste. NTV troche bardziej skomplikowana, za to SF w miare prosta konstrukcja no i niezawodna. polecam. elastycznosc na poziomie Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 400 i 125 odpada er 5 i gs są porównywalne, lecz jak dla mnie gs 500 jest lepszy pod każdym wzgledem, co do xj nie jestem pewien , ale zbiera się chyba najlepiej z nich. Takie moje zdanie... a bandit 400 to niby dlaczego odpada? Technicznie dużo ciekawszy od całej wspomnianej tu reszty: 4 gary w rzędzie, 4 zawory na cylinder, 50KM. Znajdź inny "pszent" z podobnym silnikiem i charakterkiem w tej klasie co do er5 i gs warto przeczytać co na ten temat napisał Pawel z forum: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1910894.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Mysle ze Bandit 400 ze swoimi 16000 obr/min wypyka cala reszte łącznie z XJtą która ma troche więcej kucy. Jednak kolega Micza trochę nieładnie podpiął się pod temat Witasa i m,am prośbę by więcej tego nie robić Witas z ZR-7 na pewno byłbys zadowolony bo jest to motocykl bardzo przyjazny i ma bardzo elastyczny silnik. na piatce ciągnie od samego dołu. Wygląda fajnie i jest prosty w obsłudze a silnik jak budowa cepa :icon_rolleyes: The choice is yours. Powodzenia i do spotkania na piwku we Wrocku :icon_rolleyes: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Dlaczego nie ładnie? Po co mam zakładać nowy temat i zaśmiecać 4um jak pytam się właściwie o to samo co założyciel tematu tylko podaje do tego jakieś propozycje, przecież Bandit, XJ itp to nakedy w cenie ok 7000zł, czyż nie? A właśnie o taki sprzęt chodziło Witasowi, więc nie rozumiem w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 a ja bym za ta kaske kupil albo NTV albo seven Fifty. mialem to wiem ze sa zajebiste. NTV troche bardziej skomplikowana, za to SF w miare prosta konstrukcja no i niezawodna. polecam. elastycznosc na poziomie No troche propozycji padlo, tylko prosze o nieco dokladniejsze dane np. co to jest "seven-Fifty"? NTV pewnie jeszcze znajde, ale latwiej by mi bylo gdybys podal marke :bigrazz:Ale widze, ze bede mial z czego wybierac :icon_rolleyes: jeszcze tylko sprzedac magne zostaje... choc ciezko bedzie sie rozstac :crossy: The choice is yours. Powodzenia i do spotkania na piwku we Wrocku :icon_rolleyes: :!: PGR szkoda ze na Rybnik nie jedziesz... coz zostaje spotkanie we wrocku albo na jakims zlocie po drodze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 NTV i Seven Fifty to Hondy Wejdz na ww.bikepics.com i tam sobie postudiuj modele. Micza chodziło mi o to, ze temat Witasa i jego pytanie zostało niejako zastąpione przez Twoje a chyba nie sądzisz że będzie się chciał przesiąść z magny na B4 czy jakąś pięćsetkę... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 no ja na przyklad nie sadze zebym chcail sie przesiasc na piecsetke :icon_rolleyes:ale spoko nie mam pretensji jako ze odpowiedzi otrzymalem :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 To jak ma byc dokladniej to prosze :icon_rolleyes: Zdjecia: Honda NTV 650 Reverehttp://www.gerdschweizer.homepage.t-online...bild/revere.jpg Honda CB 750 Seven Fiftyhttp://mojemotocykle.za.pl/mojasf/index.html Dane techniczne: NTV pojemność skokowa: 647 Liczba cylindrów: 2 Moc KM/KW: 57/42 - 50/37 - 34/25 Luz zaworu ssącego: zimny 0,15 +- 0,02 Luz zaworu wydech: zimny 0,20 +- 0,02 Wolne obroty: 1100-1300 obr/min Skład mieszanki: 2 obroty Ciśnienie przód: 2,25 BAR Ciśnienie tył: 2,25 BAR Świece 4 szt.: NGK DPR8EA-9 Zamienniki świec: CHAMPION RA4HC Odstęp elektrod: 0,8-0,9 mm Średnica gardzieli: 41 mm Napęd: wałek kardana SEVEN FIFTY DANE TECHNICZNE - MODEL RC 42 SilnikChłodzony powietrzem, czterocylindrowy, czterosuwowy, dwa górne wałki rozrządu napędzane łańcuchem, cztery zawory na cylinder, popychacze hydrauliczne i wleczone dzwigienki zaworowe, gaźniki stałociśnieniowe, bez oczyszczania spalin, zapłon elektroniczny, rozrusznik elektryczny, akumulator 12V14Ah. Średnica x skok - 67 x 53 mmPojemność - 747 ccmStopień sprężenia - 9,3:1Moc - 54 kW (73 KM) przy 8500 obr/minMaks. moment obrotowy 62 Nm przy 7500 obr/min Przeniesienie mocyNapęd pierwotny kołami zębatymi, sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, przełączana kłowo skrzynia pięciobiegowa, napęd łańcuchem. PodwoziePodwójna kołyskowa rama z rur stalowych, widelec teleskopowy, śrenica rur nośnych 41 mm, dwuramienny wahacz z rur stalowych, dwa elementy resorująco-tłumiące, z przodu podwójny hamulec tarczowy, zacisk dwutłoczkowy, średn. 296 mm, z tylu hamulec tarczowy, średn. 240 mm, wymiary opon: przód 120/70 VR 17, tył 150/70 VR 17. Wymiary i masyRozstaw osi 1495 mm, kąt główki ramy 64 st, wyprzedzenie 81 mm, skok zawieszenia przód/tył 130/110 mm, wysokość siodła 780 mm, pojemność zbiornika 20 l, masa z paliwem 233 kg, dopuszczalna masa całkowita 425 kg. Osiągi (wartości testowe)Prędkość maksymalna solo (z pasażerem 210 (185) km/h Przyspieszenie 0-100 km/h solo (z pasażerem) 4,3 (5,8) s Zużycie paliwa 6,0 l/100 km ZALETY I WADY + Nadzwyczaj niezawodny zespół napędowy+ Dzięki popychaczom hydraulicznym wymagający niewiele obsługi silnik+ Dobre wykończenie - Skrzynia biegów haczy się na niskich biegach- Hamulce mają skłonność do szarpania źródło: "MOTOCYKL" 09/2000 pozdrawiam :icon_rolleyes: i zycze udanych zakupów Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.