Skocz do zawartości

Jaki moto polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

powaznie zastanawiam sie nad zmiana moto, obecnie jezcdze na magnie z '82 roku, ale chcialbym przesiasc sie na cos nowszego.

Najbardziej interesuje mnie jakis naked, najlepiej w cenie do 7000zl, chcialbym zeby sie w miare dobrze zbieral :P i zeby silnik nie byl zbyt skomplikowany do naprawy/wymiany czesci :icon_razz:

To moje 'skromne' wymagania :banghead:

wlasciwie biorac pod uwage moje obecene moto to chyba kazdy silnik bedzie mniej skomplikowany :P

 

to chyba wszystko teraz czekam na wasze propozycje :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

polecam Bandita 600 (z pierwszych lat produkcji od 1995) z owiewka lub bez... dobre osiagi swietnie sie zbiera, 78 KM - silnik trwaly chlodzony powietrzem i olejem (boski dzwiek) i w razie napraw nie jest jakos specjalnie skomplikowany.

 

powodzenia w zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się będzie najlepiej zbierać z tych: Bandit 400, XJ 600, GS 500, ER 5 czy może RS 125, jeżdże na enduro i jestem zielony co do szosówek, mam do dyspozycji ok 6500zł?

 

400 i 125 odpada er 5 i gs są porównywalne, lecz jak dla mnie gs 500 jest lepszy pod każdym wzgledem, co do xj nie jestem pewien , ale zbiera się chyba najlepiej z nich. Takie moje zdanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym za ta kaske kupil albo NTV albo seven Fifty. mialem to wiem ze sa zajebiste. NTV troche bardziej skomplikowana, za to SF w miare prosta konstrukcja no i niezawodna. polecam. elastycznosc na poziomie

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 i 125 odpada er 5 i gs są porównywalne, lecz jak dla mnie gs 500 jest lepszy pod każdym wzgledem, co do xj nie jestem pewien , ale zbiera się chyba najlepiej z nich. Takie moje zdanie...

 

a bandit 400 to niby dlaczego odpada? Technicznie dużo ciekawszy od całej wspomnianej tu reszty: 4 gary w rzędzie, 4 zawory na cylinder, 50KM. Znajdź inny "pszent" z podobnym silnikiem i charakterkiem w tej klasie

 

co do er5 i gs warto przeczytać co na ten temat napisał Pawel z forum: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1910894.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze Bandit 400 ze swoimi 16000 obr/min wypyka cala reszte łącznie z XJtą która ma troche więcej kucy.

 

Jednak kolega Micza trochę nieładnie podpiął się pod temat Witasa i m,am prośbę by więcej tego nie robić

 

Witas z ZR-7 na pewno byłbys zadowolony bo jest to motocykl bardzo przyjazny i ma bardzo elastyczny silnik. na piatce ciągnie od samego dołu. Wygląda fajnie i jest prosty w obsłudze a silnik jak budowa cepa :icon_rolleyes:

 

The choice is yours. Powodzenia i do spotkania na piwku we Wrocku :icon_rolleyes: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie ładnie? Po co mam zakładać nowy temat i zaśmiecać 4um jak pytam się właściwie o to samo co założyciel tematu tylko podaje do tego jakieś propozycje, przecież Bandit, XJ itp to nakedy w cenie ok 7000zł, czyż nie? A właśnie o taki sprzęt chodziło Witasowi, więc nie rozumiem w czym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym za ta kaske kupil albo NTV albo seven Fifty. mialem to wiem ze sa zajebiste. NTV troche bardziej skomplikowana, za to SF w miare prosta konstrukcja no i niezawodna. polecam. elastycznosc na poziomie

 

No troche propozycji padlo, tylko prosze o nieco dokladniejsze dane np. co to jest "seven-Fifty"? NTV pewnie jeszcze znajde, ale latwiej by mi bylo gdybys podal marke :bigrazz:

Ale widze, ze bede mial z czego wybierac :icon_rolleyes: jeszcze tylko sprzedac magne zostaje... choc ciezko bedzie sie rozstac :crossy:

 

 

The choice is yours. Powodzenia i do spotkania na piwku we Wrocku :icon_rolleyes: :!:

 

PGR szkoda ze na Rybnik nie jedziesz... coz zostaje spotkanie we wrocku albo na jakims zlocie po drodze :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NTV i Seven Fifty to Hondy

 

Wejdz na ww.bikepics.com i tam sobie postudiuj modele.

 

Micza chodziło mi o to, ze temat Witasa i jego pytanie zostało niejako zastąpione przez Twoje a chyba nie sądzisz że będzie się chciał przesiąść z magny na B4 czy jakąś pięćsetkę... :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak ma byc dokladniej to prosze :icon_rolleyes:

 

Zdjecia:

 

Honda NTV 650 Revere

http://www.gerdschweizer.homepage.t-online...bild/revere.jpg

 

Honda CB 750 Seven Fifty

http://mojemotocykle.za.pl/mojasf/index.html

 

Dane techniczne:

 

NTV

 

pojemność skokowa: 647

Liczba cylindrów: 2

Moc KM/KW: 57/42 - 50/37 - 34/25

Luz zaworu ssącego: zimny 0,15 +- 0,02

Luz zaworu wydech: zimny 0,20 +- 0,02

Wolne obroty: 1100-1300 obr/min

Skład mieszanki: 2 obroty

Ciśnienie przód: 2,25 BAR

Ciśnienie tył: 2,25 BAR

Świece 4 szt.: NGK DPR8EA-9

Zamienniki świec: CHAMPION RA4HC

Odstęp elektrod: 0,8-0,9 mm

Średnica gardzieli: 41 mm

Napęd: wałek kardana

 

SEVEN FIFTY

 

DANE TECHNICZNE - MODEL RC 42

 

Silnik

Chłodzony powietrzem, czterocylindrowy, czterosuwowy, dwa górne wałki rozrządu napędzane łańcuchem, cztery zawory na cylinder, popychacze hydrauliczne i wleczone dzwigienki zaworowe, gaźniki stałociśnieniowe, bez oczyszczania spalin, zapłon elektroniczny, rozrusznik elektryczny, akumulator 12V14Ah.

 

Średnica x skok - 67 x 53 mm

Pojemność - 747 ccm

Stopień sprężenia - 9,3:1

Moc - 54 kW (73 KM) przy 8500 obr/min

Maks. moment obrotowy 62 Nm przy 7500 obr/min

 

Przeniesienie mocy

Napęd pierwotny kołami zębatymi, sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, przełączana kłowo skrzynia pięciobiegowa, napęd łańcuchem.

 

Podwozie

Podwójna kołyskowa rama z rur stalowych, widelec teleskopowy, śrenica rur nośnych 41 mm, dwuramienny wahacz z rur stalowych, dwa elementy resorująco-tłumiące, z przodu podwójny hamulec tarczowy, zacisk dwutłoczkowy, średn. 296 mm, z tylu hamulec tarczowy, średn. 240 mm, wymiary opon: przód 120/70 VR 17, tył 150/70 VR 17.

 

Wymiary i masy

Rozstaw osi 1495 mm, kąt główki ramy 64 st, wyprzedzenie 81 mm, skok zawieszenia przód/tył 130/110 mm, wysokość siodła 780 mm, pojemność zbiornika 20 l, masa z paliwem 233 kg, dopuszczalna masa całkowita 425 kg.

 

Osiągi (wartości testowe)

Prędkość maksymalna solo (z pasażerem 210 (185) km/h Przyspieszenie 0-100 km/h solo (z pasażerem) 4,3 (5,8) s Zużycie paliwa 6,0 l/100 km

 

ZALETY I WADY

 

+ Nadzwyczaj niezawodny zespół napędowy

+ Dzięki popychaczom hydraulicznym wymagający niewiele obsługi silnik

+ Dobre wykończenie

 

- Skrzynia biegów haczy się na niskich biegach

- Hamulce mają skłonność do szarpania

 

źródło: "MOTOCYKL" 09/2000

 

 

pozdrawiam :icon_rolleyes: i zycze udanych zakupów

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...