Mesjasz Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) WitamNiedawno kupilem Cezetke 6 V,znajomy przewiozl mi ja na lawacie-niestety w czasie naprawde intensywnego deszczu Od razu pojawily sie problemy z odpalaniem,udawalo sie ja wlaczyc tylko na pych,z poczatku dziala na obydwa gary,po jakims czasie tylko na jeden. Po wymianie swiec i naladowaniu akumulatora,wszystko dzialalo w porzadku. Nastepne dwa dni deszczu motocykl spedzil przykryty w raczej wilgotnym garazu,po tym czasie okazalo sie ze kontrolki przestaly dzialac,wlaczaly sie tylko na ulamek sekundy w czasie wkladania kluczyka do stacyjki :) Po ponownym odpaleniu go znow dzialal tylko jeden tlok...postanowilem ponownie naladowac akumulator,tym razem postal dwa razy dluzej niz poprzednio -24 h... Motocykl odpalil za pierwszym razem na dwa gary(pomimo tego kontrolki sie nie zapalaly - tym razem pozostaly martwe nawet w czasie wkladania kluczyka),po zgaszeniu i ponownym rozruchu dzialal juz tylko jeden gar,a za trzecim razem nie chcial juz wogole zapalic,i swiatla przestaly dzialac (wszystkie 3 proby odbyly sie w ciagu 5 minut :smile: ) Ma ktos pojecie o co moze chodzic?Prosilbym o odpowiedzi w miare zrozumiale dla laika :D Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez Mesjasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Ma ktos pojecie o co moze chodzic?Prosilbym o odpowiedzi w miare zrozumiale dla laika :) CZ to dziwne sprzęty. Ja u siebie ucze się na błędach.Czasem nie swieci kontrolka zapłonu... Ale postukanie w obudowę pomaga. Jak akumluator nie jest nabity na full to nie zapali od kopniaka... Osttatnio CZ gubiła iskrę jednego cylindra... Olej sie zlał z krzywki na platynki i zasyfił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Witam. Tak jak napisał własnie kolega wyżej CZ to dziwne sprzęty. Ja na Twoim miejscu bym sprawdził wszystkie kabelki czy sa izolacje całe ponieważ może gdzieś podchodzić wilgoć i robi się zwarcie w układzie. A zacznij też od sprawdzenia masy czy jest dobrze przykrecona i wyczyszczona. A aku zawsze musi byc dobrze naładowany ponieważ cewki muszą mieć dużo prądu przy zapalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 CZ to dziwne sprzęty. Ja u siebie ucze się na błędach.Czasem nie swieci kontrolka zapłonu... Ale postukanie w obudowę pomaga. Jak akumluator nie jest nabity na full to nie zapali od kopniaka... Osttatnio CZ gubiła iskrę jednego cylindra... Olej sie zlał z krzywki na platynki i zasyfił... Nie będe mówił kto z podkładkami jest dziwny,pare razy większość rzeczy w cezecie rozkręcałem i zawsze na oba gary mi paliła, a fakt że ma mase połączeń itp , elektryka nie jest mocną stroną. Do zabezpiczenia polecam rurki termokurczliwe. bardzo dobra metoda. A co do kontrolek - poprostu są tak zrobione że czasem nie stykają kombinowałem troche i nie bardzo da sięzrobić żeby idealnie działały. Mi cezeta odpalała na raczej słabo naładowanym akumulatorze ( jak był całkiem to fakt, nie chciała) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.