Baron Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ten motocykl ma już siedzenie poprzecierane. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Tez sie zastanawialem na kupnem tego moto :crossy:, niestety nie pojade po moto na 2 koniec polski ...... :buttrock:. Cena jest zachecajaca w porownaniu z efektem wizualnym. Podejrzewam ze do tej ceny bedziesz musial doliczyc 1000zl (koszty rejstracji moto z niemiec). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Podejrzewam ze do tej ceny bedziesz musial doliczyc 1000zl (koszty rejstracji moto z niemiec).Takich motocykli - cross - nie da się zarejestrować. A wyglądają świetnie, jeśli stan techniczny jest taki jak wizualny to tylko brać. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Takich motocykli - cross - nie da się zarejestrować. A wyglądają świetnie, jeśli stan techniczny jest taki jak wizualny to tylko brać. Pzdr Cross ?? To jest przecież EXC :buttrock: Przygotowany do zarejestrowania (oświetlenie w pełni sprawne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Cross ?? To jest przecież EXC :buttrock:Hmmm, to ja nie ten link patrzyłem. Mówiłem o YZ oraz o CR. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 dobra, to mowmy tearz o tej cr. Jak pojade ogladac to na co zwrocic szczegolna uwage? Jest ktos z Zielonej Góry? Przydałby się ktoś do pomocy:) TWISTERZG- dasz rade zrobic dodatkowe foty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Mój tata też ma CR 125 z 99r i też kupił u nich :crossy: Jak narazie spisuje się nieźle (cr'ka :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ja nawet Cr widzialem zarejstrowana. Nie wiem kto sie pod tym podpisywal, ale sprzet wogole nie przygotowany pod jazde na drogach publiczynych, a normalnie komplet dokunentow: dowod rejstracyjny, karta pojazdu, ubezpieczenie :buttrock:, w dzisiejszych czasach to wszystko jest mozliwe. Zapomnialem tylko zapytac kolesia co sie dzieje jak go przypadkowo poatrol policyjny zatrzyma :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) No w sumie ja tak mam że jezdze KTM 250 SX a mam go zarejestrowanego. Jak policja zatrzyma to trzeba sciemniac ze musiało odpaść (lampy,tablica itp) :buttrock: a tak serio to raczej starac sie trzeba zeby jednak policja nie zatrzymała. A co do tego na co masz zwracac uwage to przedewszystkim zeby silnik ładnie gwizdał jak dodajesz delikatnie gazu czyli wkrecajac sie tak do 5000 a nie klekotał jak by w srodku wszystko było luźne :-) postaw go na jakiejs podstawce i chwyc porządnie za przedniego amora i poruszaj nim do przodu i do tyłu (nie powinno być słyszalnego i wyczówalnego luzu) to samo z wachaczem gdy tylne kolo jest w powietrzu poruszaj nim (mocno) w góre i w dół bo tam równiez nie powinno być luzu jak i równiez na kołach ruszając nimi na boki. Popatrz dokłanie czy przy deklach silnika nie było cos zabardzo grzebane czyli czy nie majkiś nie pasujących podkładek pod deklami (istnienie takich podkładek, pierścieni pomiędzy deklami a blokiem silnika może swiadczyć o nieoryginalności motoplatu itp) przyjżyj sie dokłanie czy nie ma zadnych pękniec na tych deklach i w ich okolicy oraz popatrz czy rama i piasty są całe. A przedewszystkim to pojezdzij na tym moto przez jakas dłuzszą chwilke zeby sprawdzić czy nie rozsypie sie cos zaraz. I nigdy nie kupuj motoru do żekomej regulacji bo to zawsze jest jakas mina! Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rg166 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Kumpel ma do sprzedania kx 125 z 98roku. Opłaca się za 4,5 tys. Generalny remont byl w wrzesniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.