Skocz do zawartości

Warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Tez sie zastanawialem na kupnem tego moto :crossy:, niestety nie pojade po moto na 2 koniec polski ...... :buttrock:. Cena jest zachecajaca w porownaniu z efektem wizualnym. Podejrzewam ze do tej ceny bedziesz musial doliczyc 1000zl (koszty rejstracji moto z niemiec).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze do tej ceny bedziesz musial doliczyc 1000zl (koszty rejstracji moto z niemiec).

Takich motocykli - cross - nie da się zarejestrować.

A wyglądają świetnie, jeśli stan techniczny jest taki jak wizualny to tylko brać. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich motocykli - cross - nie da się zarejestrować.

A wyglądają świetnie, jeśli stan techniczny jest taki jak wizualny to tylko brać. Pzdr

 

Cross ?? To jest przecież EXC :buttrock:

Przygotowany do zarejestrowania (oświetlenie w pełni sprawne)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nawet Cr widzialem zarejstrowana. Nie wiem kto sie pod tym podpisywal, ale sprzet wogole nie przygotowany pod jazde na drogach publiczynych, a normalnie komplet dokunentow: dowod rejstracyjny, karta pojazdu, ubezpieczenie :buttrock:, w dzisiejszych czasach to wszystko jest mozliwe. Zapomnialem tylko zapytac kolesia co sie dzieje jak go przypadkowo poatrol policyjny zatrzyma :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie ja tak mam że jezdze KTM 250 SX a mam go zarejestrowanego. Jak policja zatrzyma to trzeba sciemniac ze musiało odpaść (lampy,tablica itp) :buttrock: a tak serio to raczej starac sie trzeba zeby jednak policja nie zatrzymała. A co do tego na co masz zwracac uwage to przedewszystkim zeby silnik ładnie gwizdał jak dodajesz delikatnie gazu czyli wkrecajac sie tak do 5000 a nie klekotał jak by w srodku wszystko było luźne :-) postaw go na jakiejs podstawce i chwyc porządnie za przedniego amora i poruszaj nim do przodu i do tyłu (nie powinno być słyszalnego i wyczówalnego luzu) to samo z wachaczem gdy tylne kolo jest w powietrzu poruszaj nim (mocno) w góre i w dół bo tam równiez nie powinno być luzu jak i równiez na kołach ruszając nimi na boki. Popatrz dokłanie czy przy deklach silnika nie było cos zabardzo grzebane czyli czy nie majkiś nie pasujących podkładek pod deklami (istnienie takich podkładek, pierścieni pomiędzy deklami a blokiem silnika może swiadczyć o nieoryginalności motoplatu itp) przyjżyj sie dokłanie czy nie ma zadnych pękniec na tych deklach i w ich okolicy oraz popatrz czy rama i piasty są całe. A przedewszystkim to pojezdzij na tym moto przez jakas dłuzszą chwilke zeby sprawdzić czy nie rozsypie sie cos zaraz. I nigdy nie kupuj motoru do żekomej regulacji bo to zawsze jest jakas mina!

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...