gobE Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Witam wszystkich!Rozwazam zakup sprowadzonej z Niemiec Hondy CB 450s z 86roku/51000przebiegiu i bylbym wdzieczny za kilka opinii nt. tego motocykla (ceny czesci, niezawodnosc, spalanie, mankamenty, zalety itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oie Master Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 żeby nowego tematu nie otwierać, jak wypada w porownaniu z GS 450 :)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobE Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 a tak tak, przyda sie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Witam to, co powiem może wydać sie nie obiektywne, bo jak żyje tak chyba zawsze najbardziej podobała mi sie właśnie cb450s! Nigdy nie posiadałem tego motocykla, choć pare razy sie o niego otarłem. Generalnie: dobra jednostka, która raczej, sie nie psuje. Jedyna wada to, sprzegiełko rozrusznika, które lubi sobie paść i a jego wymiana jest dość kosztowna. ale jeśli motocykl nie ma żadnych problemów z odpaleniem/kręceniem to nie ma sie czego obawiać. Silnik jest 6 zaworowy. Bardzo ładnie i liniowo oddaje moc. Elastyczność przeze mnie nie spotkana w tej klasie motocykli. przy 40km/h na 6 można odkręcić i ne bać sie ze motocykl będzie szarpał. Bez oporów ciągnie do przodu. Ja jechałem wersją zdławioną do 27km. udało mi sie go rozbujać do 140 z racji zdławienia. Więcej nie dało rady. Hamulce sa dobre podwójna wentylowana tarcza z przodu spełnia swoje zadanie. Motocykl prowadzi sie znakomicie. Sam składa sie w zakręty jazda nim to sama przyjemność :) a o to najlepsza stronka w necie (polska) o tym motocyklu: http://hondacb450s.w.interia.pl/ jeśli sie zdecydujesz to koniecznie sie tym pochwal! No i dowiedz się czy to wersja zblokowana czy nie. (cb450 dławiona jest na wałkach rozrządu wiec jej oddławianie jest zupełnie nie opłacalne). ps. chciałbym tyle pozytywnych opini napisać o moim motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam wszystkich!Rozwazam zakup sprowadzonej z Niemiec Hondy CB 450s z 86roku/51000przebiegiu i bylbym wdzieczny za kilka opinii nt. tego motocykla (ceny czesci, niezawodnosc, spalanie, mankamenty, zalety itp.). Nie posiadale tego motocykla ale na pewno malo pali i koniecznie trzeba sprawdzic czy nie jest zdlawiona do chyba 27KM Dlawili ja poprzez zmiane walka rozrzadu. Sprawdzic to mozesz probujac ja rozpedzic sie do predkosci maksymalnej o ile nie zauwazysz w briefie "k27" bez informacji o ponownym odblokowaniu. Jesli masz za male doswiadczenie i boisz sie rozpedzic do v-max popros jakiegos motocykliste zeby z toba jechal. EDIT: no prosze napisalem posta rowno z mati1411 :) Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Strona o tym motocyklu:http://hondacb450s.w.interia.pl/cb/Cb_450s.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Ja moge napisać jak wypada w porównaniu z gsx 400 (gsx 4 zawory na gardziel gs po 2). Jedno krótkie zdanie. Wolał bym cb450s nawet gdybym miał dopłacić. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobE Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Od nr silnika PC 17-2000001 - wersja 32KW Od nr silnika PC 17-3000001 - wersja 20KW informacje ze strony opisywanej wczesniej, fakt jest dobra, ale nie podano spalania. Mam jeszcze takie male pytanie dodatkowe, Honda nad ktora sie zastanawiam ma przednia lampe prostokatna. Czy to normalne? Czy to nie oznacza ze jest po ostrym szlifie? Z reguly cb450 maja lampy przednie okragle! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zapewne chodzi o tą: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=93854680 widziałem ją już wcześniej. Rzeczywiście ta lampa jest dziwna. Kierunkowskazy tez są nowe. Ale z drugiej strony niema sie, co czarować motocykl w tym wieku musiał leżeć i to pewnie nie raz. Ale jesli poza tym jest ok. to, dlaczego nie! Co do spalania to 5,5L. Zwykle podają jako maks. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Witam!jeśli chodzi o tą z allegro to od razu mogę powiedzieć że miała malowane boczki ponieważ brakuje na nich oryginalnych naklejek, poza tym mam też wątpliwości co do oryginalności lakieru na baku. Przebieg wydaję się realny ale weź pod uwagę że powoli zaczniesz dolewać oleju i koniecznie zwróc uwagę na stan sprzęgiełka rozusznika o którym wcześniej wspomniano. Cena też nie jest aż tak atrakcyjna wię konkretnie sprawdź sprzęta.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobE Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) W sumie to jest wlasnie ta Honda... Faktycznie malowanie baku budzi podejrzenia(jest za ladne :D ), a motory powypadkowe zawsze moga byc pelne niespodzianek. Sprzedawca zapewnia, ze rozrusznik pracuje swietnie, ale jakby to ujac-gosc lubi duzo mowic (moze i za duzo :smile: ) Predkosc max. wg niego to 150. Czyzby dlawiona? :) Sprzedajacy dodal "po wymianie przedniej zebatki na 16 vmax 170" Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez gobE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Ja byłem kiedyś oglądać to gość zapewniał ze wyciągnął 160 jeszcze z pasażerem... Przyjechałem 140 cudowna granica nie do przekroczenia. potem jedno spojrzenie w papiery 20kw. no i wiedziałem już ze zrobiłem 70km. na darmo. Trudno. Z drugiej strony jazda nekedem po wyrzej 140 to już tez nie jazda. Co z tego ze moim GSX rozkulałem się do 155 (a można było jeszcze troszkę) skoro normalnie i tak się powyżej 120 nie jeździ. Ale różnica jest w przyspieszeniach i w elastyczności wiec i tak w żadne dławki się nie będę więcej nigdy bawił. I tobie tez to polecam. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Co z tego ze moim GSX rozkulałem się do 155 (a można było jeszcze troszkę) skoro normalnie i tak się powyżej 120 nie jeździ. Jakie ty glupoty gadasz :smile: Nie wiem dlaczego sie wypowiadasz ogólnie na temat ze powyżej jakiejś tam granicy sie nie jezdzi :D Jak wracalismy z zabrza to na A4 dawalismy przez dluższy czas rowno 180km/h i dopiero po kilku minutach zaczeły mnie rece boleć ,ale jest to predkosc do wytrzymania tylko musi być odpowiednia gestosc powietrza jak i sila wiatru ,a z malą owiewką tym bardziej, trzeba być twardym a nie mietkim :) . Dlatego drogim razem nie wypowiadaj sie według ogołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Ja mam swoją niunie bez owiewek ale 250 poleci (sprawdzałem :) ) komfort do dupy ale da się. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Może i cb 500 sie rozpędza do 180 i daje sie wytrzymać, ale na gsx na 5 biegu 155 miałem przy ok. 10,000 obrotów a to już czerwone pole. (6Bieg to nadbieg nie da sie na nim osiągnąć takich prędkości) może rzeczywiście na młodszych konstrukcjach da sie osiągać prędkości przelotowe, powyżej 140 ale na takim sprzęcie, na jakim ja jeżdżę taki prędkości wiąrza sie z ogromnym spalaniem, ciągła walka z wiatrem, i nie wygodna pozycją. Jak jesteś taki twardy i podróżujesz z prędkością 180 to gratuluje ci sprzęta i "twardości" jeszcze nie spotkałem nikogo kto by stara Japonią wykręcał większe prędkości przelotowe niz ter podane przeze mnie. (A cb450 na pewno bliżej do mojego gsx niz od cb500 w końcu to konstrukcja z 84roku.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.