Mimo_ck Opublikowano 2 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2003 Aha,podaj mi swojego maila,bo w profilu nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 2 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2003 :evil: Zaktualizowałem juz swój profil, więc będzie adres. Jeśli zaś chodzi o osłonę, to wiem jak wyglada 7-kowa (coś w stylu WFM-ki) :idea: . W oststnim Automobiliście widziałem na zdjeciach dwie przejściówki i każda ma inna osłone łańcucha tj. Jedna tak jak w 7-ce, druga pełna jak w 10-tce. Do pełnej osłony dochodzą jeszcze przejściówki z silnika (dół i góra). Przed chwila znalazłem na strychu w swoich starych częściach troche uszkodzoną przejściówk dolną. Będę poszkukiwał górnej. Widocznie w fabryce montowali co mieli. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 2 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2003 mam górna-jest mocowana do śruby od pokrywy prądnicy,ale chyba tez osłonę będę wmaślał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 3 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2003 Witam.Także posiadam junaka przejściówkę. Posiadał on pełną osłonę łańcucha, Niestety była tak zmaltretowana że musiałem ją zastąpić częściową osłoną. Wybiorę się do Wrocławia na bazar 22 lutego może uda mi się znaleźć jaka taka pełną osłonę Ponieważ silnik w przejściówce nie posiada nadlewu w kadłubie przy zębatce napędowej są tam dwie blachy jedna od dołu i druga od góry zastępujące nadlew. Tak przynajmniej było w moim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 6 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2003 Mój Junaczek też w drodze na świat, też przejściówka.Ale moja osłon łańcucha jest ok.A na bazar pojade jak będzie kasa i pogoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 6 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2003 To znowu ja.Mam problem z prądnicą.I jakby ktoś wiedział jak wyczyścić dobrze korpus silnika to byłbym wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Były już tematy o prądnicy junaka. Po wertuj w postach. Do mycia silnika polecam „Detersil” Do nabycia na stacjach benzynowych. Rozprowadzasz pędzlem , czekasz 15 minut i zmywasz wodą. Z reszta temat mycia silnika też już był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Qler, jak widzę mamy podobne sprzęty tj Lambrettkę i Junaka :) . Na obydwa moto będzie Ci potrzebne trochę kasy. Ale nie łam się. Powoli, powoli i będą śmigać obydwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 8 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2003 Mam jeszcze wiele innych motorków mam tylko nieco mniej kasy i czasu. :cry: Ale zrobiony jest Puch s4 250 i stara W-F-M-ka. :) Ale teraz w robocie tylko Junak i Awo.Później się zobaczy.A za powtarzanie pytań przepraszam, następnym razem popatrze. :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karrol Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 Czyszczenie kadłuba?? a może by go tak piachem z wężyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 Ale aluminium po wypiaskowaniu jest takie dziwne i brudzi ręce. :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 15 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2003 witam czy slyszeliscie o nowym polskim motocyklu - ma mieć 1600 ccm , turbosprężarkę, i wiele innych ciekawostek ( opracowane w łodzi ) i duuuzo koni m. . Ma być na zamówienie i ważyć baaardzo wiele pozdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 18 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2003 witam czy slyszeliscie o nowym polskim motocyklu - ma mieć 1600 ccm , turbosprężarkę, i wiele innych ciekawostek ( opracowane w łodzi ) i duuuzo koni m. . Ma być na zamówienie i ważyć baaardzo wiele pozdr :) Można coś więcej na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 18 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2003 witam. o to informacja na temat polskiego junaka. fragmenty tekstu z łódzkiej gazety "Dziennik Łódzki - Wiadomości Dnia"z 15 lutego 2003 "Decyzja o stworzeniu polskiego motocykla i produkowanego w kraju zapadłakilkanaście miesiecy temu. Prototyp stworzył Konrad Czworodon, jedenz ojców niemieckiego mammuta 2000.......... Doświadczenia z mammutem wpłynęły na konstrukcję junaka. Dziś nie ma jeszcze pewności, jaki silnik zostanie w nim zainstalowany. Mówi się ojednostce o poj. 1600ccm, która dzieki zastosowaniu turbosprężarki jest w stanie wypracować moc 200 KM. Elektronicznie sterowany rozrząd ma poprawić funkcjonowanie silnika. To nowość opracowana przez łódzkich naukowców.Junak będzie jednym z najcięższych jednośladów na europejskim rynku.Będzie produkowany na zamówienie. Cena prawdopodobnie nie przekroczy100 tys zł.Nikt sie jednak nie obawia o zbyt. Hobbystów ekskluzywnych motocykli jest sporo.Przykładem HD........Polski Junak ma być większy i szybszy od V-Roda........Czy jednak prawdziwe polskie junaki ujrzą światło dzienne?Jak się można domyślać chodzi o kapitał..W Junak Motor liczą na amerykańskie pieniądze z umowy offsetowej.Na uruchomienie produkcji potrzeba około 10 mln zł.-Szum wokół motocykla jest spory. Junakiem intersują się i klienci z zagranicy i politycy. Do wykorzystania są nasze hale w zamojskiej specjalnejstrefie ekonomicznej. W pobliskim Rzeszowie jest wytwórnia silników.Może też je produkować Świdnik. Wszystko zależy od pieniędzy... - powiedziano nam w polskiej spółce" pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FJ1100 Opublikowano 18 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2003 A ja sam sobie wyremontuje i licze że koszt remontu wyniesie ok 2000 pln jeżeli dodamy ok 600 zł za złom w stanie wyjściowym daje to 2600 zł czyli nie więcej niż gotowy Junaczek.To zależy co w zasadzie chcesz w nim zrobić i jak ma wyglądać. Mnie doprowadzenie mojego byłego Junaka do tego co mnie zadowoliło kosztowało 6500 PLN. Nie był to oryginał, lecz totalna przeróbka. Silnik tak wycackałem, że gość który go ode mnie kupił wydaje pieniądze tylko na benzynę (i na ubezpieczenia). Nie ma prawa tam coś się w nim zepsuć bo nie ma co.Pozdrowienia :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.