Tomek Kulik Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) Pierścień segera jest sto razy szybszy w demontażu od nakrętki i też sto razy tańszy w wykonaniu. Nie ma porównania technologiczności rowka toczonego pod segerek z gwintem pod nakrętkę. Zębatka pływająca osiąga większy przebieg wraz z łańcuchem niż zębatka sztywno zamocowana na wałku zdawczym.Co do poprawiania japończyków w kwestii pasowań, to ja się już oduczyłem. Nie stać mnie na to :) Edytowane 28 Marca 2006 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Fredi, tak jak napisalem wyzej to bylo stosowane poprzednio i zdawalo egzamin w silniejszych motocyklach niz GS500, oba rozwiazania sa OK a zabezpieczenie segerem tansze. Mam czasem wrazenie ze w rozwiazaniach technicznych panuja rozne "mody" jak na rynku ciuchow, daleko nie szukajac zmiana lozysk glowki ramy z kulkowych na stozkowe w latach 70 tych i teraz powrot do kulkowych po roku 2000.W GSie to jasne ze chodzilo o obnizke kosztow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 no dobra oliwiareczka załozona tylko nie napełniona bo mam dylemat czym to napełnic czy olejem silnikowym czy przekładniowym gdzies czytałem ze moze byc hipol 80W90 co o tym sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majusz Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Mam ten sam ''problem'' z zębatką ale po wyczyszczeniu nafta i nasmarowaniu łańcucha stuka mi coś w tej zębatce:-/ wczesniej niemiało takie cos miejsca a po wyczyszczeniu owszem.czy to kwestia czasu i ułozenia sie łańcucha??<naciąg łańcucha jest prawidłowy>troche mnie to niepokoji ze cos mi tam sie tłucze... mam mam nadzieje ze to nic poważnego... podpowiedzcie cośpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 (edytowane) To nie ma duzego znaczenia, tylne kolo i tak bedziesz mial ochlapane :)Cala sprawa zasadza sie na roznicy tarcia gumy o suchy i naoliwiony metal - mozesz sam sprobowac gumowa podeszwa buta pojechac po blasze na sucho a potem podlac jakiegokolwiek olejku.Poeksperymentuj z wydatkiem oleju - koledzy mowili ze da sie osiagnac jakis kompromis miedzy nasmarowanym lancuchem, a mokrym tylnym kolem. Adam M.PS. Ja tam tylko nafty uzywam. Edytowane 29 Marca 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majusz Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Panowie, czy to ''stukanie'' w zębatce zdawczej da sie jakoś usunąć czy jedynym wyjsciem jest mechanik?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majusz Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Dziwnie to zabrzmi ale sie wszystko ułożyło :icon_razz: juz cichutko jest.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.