YAGO Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 hej!przymierzam sie do zmiany sprzeta i najbardziej do gustu przypadla mi yamaha xt 600 i tu pytanka:ile wytrzymuje silnik, co i po jakim czasie/przebiegu jest do wymiany?czy xt z roku 92-96 to juz stare rupy i nie oplaca sie tego brac?na co zwracac uwage przy zakupie uzywanej xt?i to na poczatek na tyle jak mi sie cos jeszcze przypomni to napisze :)dzieki! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynka1987 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 www.xt600.e9.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 czy xt z roku 92-96 to juz stare rupy i nie oplaca sie tego brac? xt jak wino im starsze tym lepsze B) liczy sie stan techniczny no i zeby bylo 18" z tylu B) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 stronke znam, co do tego wina :) to niewiem czy moto z przbiegiem edu 40000 nie bedzie juz trupem, to ze liczy sie stan to rozumiem ale nawet dobrze utrzymuwany sprzet po jakims czasie wymaga remontu... dlatego czekam na jakies rady od wlascicielidzienks za odp Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PavloS Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 (edytowane) siedzisz już w moto pewnie jakiś czas, wiec to nie bedzie twój pierwszy motorek :rolleyes: , przy kupnie zwróć uwage na rzeczy które sie w standardzie oglada przy kupnie jakiegokolwiek motocykla. Wiadomo Xt żadny wyczyn i wg mnie standardowe oblukanie powinno wytarczyć. Uważam tez jeśli miałbyś jeździć zdecydowanie częściej w terenie niż po ulichach, to poleciłbym ci model na tej najstarszej budzie, bo sam sie przymierzałem do takich roczników jak ty chcesz zakupić, ale to jeszcze wieksze klocki niż te starsze. Sam miałem xt z '86 (ponad 43000 km i raczej niedziało sie nic złego), zgadzam sie zatem ze stwierdzeniem :) xt jak wino im starsze tym lepsze Edytowane 26 Marca 2006 przez PavloS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gerg Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 czy xt z roku 92-96 to juz stare rupy i nie oplaca sie tego brac?warto o ile silnik jest w porządku jeśli tłucze radze moto omijać szerokim łukiem remont może kosztować w okolicach 3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 27 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 generalne zalozenie jest takie za ma byc uniwersalny-wszedzie dojechac, zastanawiam sie jeszcze nad dominatorem, ale niewiem dalczego ceny enduro sa wiekrze niz np jakis 4 cylindrowek z podobnych rocznikow... wiec jak nieznajede nic ciekawego to bede zmuszony kupic bandita a to juz mniej uniwersalne...fakt moze troszke siedze w motocyklach ale zawsze wole sie spytac moze ktos cos ciekawego powie, a pozatym interesuja mnie przebiegi jakie znosi silnik Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 generalne zalozenie jest takie za ma byc uniwersalny-...interesuja mnie przebiegi jakie znosi silnik Mam XT600 i uwazam, że nie ma typowo słabych punktów, na które trzeba szczególnie zwracac uwage. Motocykl jest dość prosty (choć mam mały kłopot z odkęceniem mocowania tłoczyska, ale poradzę się kogoś i mi podpowie) i długo produkowany bez wiekszych zmian. To jest dobrą rekomendacją.Na pewno jest uniwersalny, a w lekkim terenie sobie radzi.Jako sprzet chłodzony powietrzem może mieć zajechany silnik jeśli ktoś nie wymieniał oleju na czas. Przy dobrym serwisie nie powinno być klopotów zprzebiegiem 40 tys, o jaki pytasz. Zawory nawet dłuzej nie regulowane nie mają tendencji do podpierania się i wypalania gniazd. Jak byłem na ostatniej regulacji, to okazało się, że luzy się trochę powiększyły, a nie zacieśniły więc zadnego niebezpieczeństwa dla silnika.Jeśli kupisz egzemplarz z przednim zawieszeniem do roboty to polecam je od razu utwardzić. Ja nie miałem kasy na akcesoryjne spreżyny i własnie jestem na etapie dorabiania tulejek zwiększających wstępne napięcie fabrycznych sprężyn. Mam zamiar też dac bardziej gęsty ojel, bo fabryczne nastawy sądla mnie zbyt miękkie. Jaki będzie efekt napisze za tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.