Skocz do zawartości

Podstawy regulacji ganika


przemas22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam honde cr 125 i mam podobny problem lecz troche odwrotny na obroty mi sie wkreca ladnie lecz jak jade na wysokim biegu np na 6 dosc wolno to po klikudziesieciu metrach mi go zalewa i nie idzie go odpalic ponownie a jka jade na wysokich obrotach to nei mam zadnego problemu ze go zaleje wtedy chodzi dobrze wiec co mam zrobic czy mam nie jezdzic na wysokich biegach wolno czy to moze jest inna przyczyna co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to jest Honda CR - dwusow, czy czterosow ?

W kazdym razie motocyklem o tak malej pojemnosci nie mozna jezdzic wolno na wysokich biegach - zarabiesz w ten sposob silnik. Swiece nie osiagaja temperatury samooczyszczenia, a moc ktora taki silniczek generuje tylko obrotami jest niewystarczajaca do pociagniecia calosci.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Gaznik ma dwie srubki . Jedna od obrotów wkrecajac zmniejszam obroty wykrecajac zwiekszam . Co z druga sruba regulacji gaznika, odpowiadajaca za skład mieszanki.W która strone sie kreci aby zmniejszyc dawke paliwa

R e km q w q o qqqqqqqqqwwwwwewe

wykrecajac zmniejszasz dawke paliwa a zwiekszasz powietrza . wkrecajac na odwrot ;)

 

Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...