Skocz do zawartości

Opisz swoj najwiekszy speed....


Black Jack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nowe? Hmmmm.... Ja na mojej VFR lecialem na maxa 240 po poziomym, a jak bylo lekko z gorki bujnela sie do 250 i... dalej nie wiem, bo mi jakis palant wskoczyl na lewy pas i trenowalem awaryjne hamowanie :mrgreen: . Rzecz sie miala na obwodnicy w 3miescie (miejscowi wiedza o jaka droge sie rozchodzi), gdzie czasami mozna jechac samemu, a czasami na lewym i prawym pasie ciagna same tiry. Z checia bym sprawdzil jeszcze raz, ale powyzej 220 nie moge sie nigdzie rozpedzic, bo zawsze ktos mi sie wetnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja się pochwale: na moim bzyku rozpędziłem się do 110km/h. Jechałem drogą z Wałbrzycha na Świdnice. Wynik potwierdzony przez mojego tatę, który jechał za mną w Matizie. Poprzedni właściciel jechał nim 120. Myślę że jeszcze by się trochę rozbujał. Jestem z niego dumny :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

1 bieg -108km/h i odcinka

2 bieg - 174km/h i j.w.

3 bieg - doszedł do 210km/h - bez odcinki ale lampka zmiany biegów sie zapaliła tzn było 14500 obrotów

4 bieg - 240 - i lampka

na piątce wskoczyło mi jakieś 255km/h ale jeszcze w tym roku jade na A2 ;)

Najszybciej pokonany zakręt 90 stopni /2 pasy/ - 80 na wejsciu - 130 na wyjsciu opona sie zamkneła ale podnóżek nie obtarty.

Moto - ZX- 6R 2003rok bez amortyzatora skretu.

Aha moto w papierach ma 118/125 KM i 255km/h v-max, wiec chyba w fabryce cos tego za bardzo nie przetestowali, kolega na lotnisku pod Wartą miał na ZX-6R z 2002 roku 170mph wiec tez znacznie wiecej niz zakłada to producent. Zarówno jak i on mamy wersje seryjne zadnych przeróbek, nawet filtry oryginalne. Paliwo shell V-power racing 99 oktanów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz sie miala na obwodnicy w 3miescie (miejscowi wiedza o jaka droge sie rozchodzi)
Ja miejscowy nie jestem :P ale też z gorki na tej samej drodze pocisnolem 130 ! ;) na mojej MZ RT 125 ale obroty były już prawie za 10 000tys a przy 10 500 mam odcięcie :P ale szkoda mi bylo silnika i zwolnilem do 120 ;)

 

a tak to na prostym jak nie ma wiatru (doslownie) a jeszce lepiej jak jade za jakimś samochodem który mnie "ciągnie" i wtedy juz prawie wogule nie mam oporu powietrza to 125km/h

 

1 > 40km/h

2> 60km/h

3> 80km/h

 

a pozostałe biegi są tak że na 5 moge jechac te 110 :P ale wysokie strasznie obroty a na 6-tym wyżej ;)

 

na trasie jak lece to tak 110 jade czasami szybciej... spalanie max jakie udalo mi się osiągnąć to niecale 4l na 100 :P a jak jade 90 to poniżej 3.5l na 100 :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...