TUREK Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Czyli jak jest z tym wtryskiem? Instalowali dopiero od 2000 roku? w 3/4 od '98 w 600 od '01 K1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Chciałym się dowiedzieć wszystkiego (wady, zalety, na co zwracać uwage przy kupnie i własne wrażenia z jazdy) o Suzuki GSX R 600 z lat 97-99, szukałem, ale nie mogłem znaleźć obszernych informacji (były ale po angielsku...) o tym motocyklu .Odnośnie tego cytatu, co wkleił Adam, zwłaszcza zdanie o dysponowaniu mocą motoroweru.Niestety tak jest z 600-i tego typu, co prawda nie miałem okazji przejechać się najnowszymi zabawkami, ale miałem RF600, czyli biorąc pod uwagę pewne czynniki można mówić o tym samym. Prawa fizyki są nieubłagane i z 600ki więcej Nm wycisnąć się nie da. Motocykle tego typu w niskich obrotach są poprostu słabe i aby mieć w danym momencie do dyspozycji odpowiednią moc musisz trzymać wyższe obroty, upierdliwość ta ujawnia się zwłaszcza podczas jazdy w mieście gdzie nagle trzeba przyśpieszyć a masz za niskie obroty , a na trasie to oczywiście coś innego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Odnośnie tego cytatu, co wkleił Adam, zwłaszcza zdanie o dysponowaniu mocą motoroweru.Niestety tak jest z 600-i tego typuWłaśnie to skłoniło mnie do kupienia 3/4 zamiast 600 :wink: Mocno obawiałem się braku dołu, po kilkuletniej jeździe dużymi silnymi maszynami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Właśnie to skłoniło mnie do kupienia 3/4 zamiast 600 :icon_razz: Mocno obawiałem się braku dołu, po kilkuletniej jeździe dużymi silnymi maszynami... Heh.... zebys Ty wiedział ile ja miałem watpliwości przesiadając się z Bladego 954 na 3/4 K6 ..... Ale juz pierwsze 250 km na docieraniu rozwiało je całkowicie. Trzeba poprostu jechać troche inaczej, obroty wyzsze o 2 tys i jest super. Ciekaw jestem jakie bedą wrażenia jak wykręcę sprzęta pod czerwone pole ... :icon_razz: Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.