Myszon Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Mam pytanie odnosnie paliwa 99 oktan Shell V-Power - czy mozna jezdzic na nim bez obaw na YZ 125 2T ? Jezdzil ktos juz moze smigal to niech opowie o wrazeniach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Można śmigać ,prawde mówiac stosowałem i stosuja ja do innych maszyn ,daje niezłego kopa , napewno maz mniej nagaru .Troche droga jest ale cos zacoś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 czyli mowisz ze nie tylko lepszego kopa daje ale i zdrowsze jest to paliwo ? Ciekaw jestem czy moja setka to wytrzyma? Lal ktos moze do crossa 125cc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Ja lałem do KX 80, odpalał mi lepiej po za tym nie odczuwałem jakiegos wzrostu mocy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Można śmigać ,prawde mówiac stosowałem i stosuja ja do innych maszyn ,daje niezłego kopa , napewno maz mniej nagaru .Troche droga jest ale cos zacoś . A miałeś czujnik spalania stukowego połaczony z modułem zapłonowym w tym motocyklu ;) ?Chyba że silnik byl po modyfikacjach - to może była potrzeba stosowania paliwa "99 oktan' ? czyli mowisz ze nie tylko lepszego kopa daje ale i zdrowsze jest to paliwo ? Ciekaw jestem czy moja setka to wytrzyma? Lal ktos moze do crossa 125cc ? Motocykl wytrzyma, kieszeń jeśli jest odpowiednio gruba także. Moje zdanie jest takie: Jeśli nie odczuwasz spalania stukowego lub jesli Twój silnik nie posiada czujnika piezo czystym szaleństwem jest stosowanie w/w paliwa. Lepiej skupić się na wartości opałowej stosowanego paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 jeśli nie latasz w mistrzostwach świata to nie ma to najmniejszego sensu.Ja udczułem tylko nagłe zapotrzebowanie kasy na paliwo Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 a jak to paliwko działa na zwykłe stare japońskie maszyny z lat `80 , 4suwy , 4cyl. ???? Widać różnice czy tylko z portwela szybciej ubywa??? ;) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 czytałem na jakiejs stronce test tego paliwa i motyw był taki ze jak testowali to na hamowni to wzrost mocy w 40 konnym motocyklu wyniusł tylko 0,2 KM a spalanie nie spadło wogle moim zdaniem to jest marnowanie pieniedzy lepiej kupic juz zwykła 98 albo 95 na ktorej jezdze i nie mam co nazekac w sumie raz na jakis czas zaleje ta 98 ale to raczej wogle nie wpływa na fure raczej na swiadomosc kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Poza poprawą samopoczucia kierowcy takie paliwo w sasadzie nic nie daje i jesli motocykl nie wymaga stosowania paliwa LO98 to lanie takiej beznzynki nie ma najmniejszego sensu.Może jest mniej nagaru, ale tak naprawdę nagar powstaje z oleju oraz złej regulacji składu mieszanki. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Można śmigać ,prawde mówiac stosowałem i stosuja ja do innych maszyn ,daje niezłego kopa , napewno maz mniej nagaru .Troche droga jest ale cos zacoś . A miałeś czujnik spalania stukowego połaczony z modułem zapłonowym w tym motocyklu :) ?Chyba że silnik byl po modyfikacjach - to może była potrzeba stosowania paliwa "99 oktan' ?... Wiesz co to jest liczba oktanowa i o czym ona mowi, bo cos mi sie widzi ze nie bardzo :lol: Stosowanie wysokooktanowego paliwa a zatem odpornego na spalanie stukowe pozwala na uzywanie go w silnikach o zwiekszonym stopniu sprezania bez obawy o wystepowanie zjawiska spalania detonacyjnego, tak wiec jazda na tym paliwie na nie wyzylowanych silnikach sama w sobie praktycznie nic nie daje :P Zreszta temat byl juz kiedys walkowany i nie ma sensu go na nowo walkowac....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Jeszcze raz łopatologicznie: - jeśli silnik był po modyfikacjach (np zmiana stopnia sprężania - ja pomyślałem, ty napisałeś) widzę sens stosowania paliwa wyoko oktanowego - jeśli silnik jest "fabryczny" (zalecane paliwo o LO 95) na podstawie danych czujnik piezo zwiększa w pewnym stopniu wyprzedzenie zapłonu - jednorazowo o 0.5 - 1 st. , jeśli uzna taki czujnik że następują objawy spalania stukowego wtdy opóźniany jest zapłon o wartość ~ 3 stopni - czyli przyspiesza wlasnie "troszkę" aby uzyskać jak największą moc. - więc jeśli silnik jest fabryczny ( z zalecanym Lo 95), bez czujnika piezo to paliwo Lo 99 da nam tyle co córze koryntu nowe majtki. pzdr. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Widze ze z lopatologii miales piec.... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Nie susz zębów :) Nie ma to jak obrócić coś w żart i przypalić głupa... Sporo juz tutaj na Forum było sytuacji .......... podobnych do Twojej. Motocykla, ŚM, domowy majsterkowicz :mrgreen: to jednak zbyt mało aby zdobyć troszke teori na temat konstrukcji nowoczesnych układów zapłonowych. Pozdrawiam, nich Moc nieświadomości będzie z Tobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 ale daliscie czadu :mrgreen: sami inzyniery pany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 ...hmmm widze , że od ostatniego wątku o paliwie verwa98 wiele się zmieniło :) , dobrze wiedziec, że walka z mitami przynosi efekty :mrgreen: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.