zoltecek Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 mam problem i to chyba dosc duzy znikła mi nakretka kontrujaca regulacje zaworow nie wiem gdzie ona jest odkreciłem cała pokrywke głowicy ale nigdzie jej nie widze za zaworami co teraz mam robic;/ sprawdzałem czy mogła wpasc w doł gdzies w łancuszek rozrzadu ale nie ma takiej opcji bo nie ma tam takiej szczeliny prze ktora przecisnełaby mi sie nakretka czy moze ktos miał taki przypadek? co robic?? martwic sie tym czy nie ??prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 jak jej nie ma a byla to bym sie martwil zapewne nie masz takiej mozliwosci zeby miske olejowa odkrecic i zobaczyc czy nie ma tam jej bo jak ta nakretka jest w silniku i wpadnie podczas pracy gdzies pomiedzy tryby czy cos to niezly balagan narobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 mam problem i to chyba dosc duzy znikła mi nakretka kontrujaca regulacje zaworow nie wiem gdzie ona jest odkreciłem cała pokrywke głowicy ale nigdzie jej nie widze za zaworami co teraz mam robic;/ sprawdzałem czy mogła wpasc w doł gdzies w łancuszek rozrzadu ale nie ma takiej opcji bo nie ma tam takiej szczeliny prze ktora przecisnełaby mi sie nakretka czy moze ktos miał taki przypadek? co robic?? martwic sie tym czy nie ??prosze o pomoc Hej. Martwić się, i to jak cholera. Moim zdaniem, jeżeli jej nie znajdziesz - to zostaje Ci rozbiórka silnika - to tańsze, niż gdybyś miał wymieniać wszystko, co taka nakrętka może uszkodzić podczas pracy. Lepiej żebyś znalazł. Najlepiej kup sobie (np w Norauto) magnesik na teleskopowym wysięgniku, i gmyraj tym wszędzie, gdzie się ona mogła podziać. Kiedyś raz zrobiłem błąd, polegający na niedokładnym wyczyszczeniu wnętrzności silnika (własnego, od wsk); pewnego razu wyskoczyło mi zabezpieczenie sworznia, porypało tłok i cylinder, i musiałem wymieniać wuchtę części. Silnik rozebrałem, wyczyściłem wszystko, ale zapomniałem sprawdzić, czy jakieś kawałki zmielonego zabezpieczenia nie przykleiły się do przeciwciężarów wału od ich wewnętrznej strony. Po pierwszym kopnięciu po poskładaniu na nowych częściach - (bez rozruchu, tylko kopnięcie) - silnik nadawał się do ponownego remontu ;/ --pzdryahoo & 636 '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Pogadaj z Dominikiem z forum naszym moderatorem on z tego co wiem jest fanem KTM-ów może on będzie wiedział coś więcej gdzie mogła się zapodziać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Wlasnie sprawdz-moze Dominik Ci ja podprowadzill :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 przeta ostatnio tam grzebales bo miales to samo ??? kupiles uzywane sruby czy cus takiego mogles to skrecic mocniej albo na takie preparaty zabezpieczajace gwinty przed rozkrecaniem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 jak jej nie ma a byla to bym sie martwil zapewne nie masz takiej mozliwosci zeby miske olejowa odkrecic i zobaczyc czy nie ma tam jej w ktm nie ma miski olejowej, którą możnaby sobie odkręcić.. :D Zoltecek jesli tobie tam nakretka spadla to staraj sie ja wydobyc, a jesli pierwszy raz sciagnales pokrywe zaworu i nie bylo tej nakretki tam to nie wiem.. bo gdyby komus wpadla to juz by chyba narobila zlego w silniku ? takie jest moje zdanie. a jak nie pojdzie wyciagnac to niestety rozbiorka i czyszczenie silnika.. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 przeta ostatnio tam grzebales bo miales to samo ??? kupiles uzywane sruby czy cus takiego mogles to skrecic mocniej albo na takie preparaty zabezpieczajace gwinty przed rozkrecaniem stary to sa sroby kontrujace nie mozna ich w zaden sposob zabezpieczac przed odkrecaniem a co do mocnego zacisniecia ich to tak zrobiłem co do tego czy zrobiła by mi bajzel w silniku to tez sceptycznie podchodze bo juz by mi to zrobiła po 2 nie ma tam gdzie ona uciec bo sa za małe szczeliny nie wiem kurde co robic :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 a napewno byla ?? i wyjasnij dlaczego nie mozna zabezpieczyc tych srub :roll: ( sorki ale nie widzialem na zywe oczy rozrzadu na srubki :oops: ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 tu pomoże tylko rentgen Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.