Skocz do zawartości

Wielki problem!! z KTM :(


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem i to chyba dosc duzy znikła mi nakretka kontrujaca regulacje zaworow nie wiem gdzie ona jest odkreciłem cała pokrywke głowicy ale nigdzie jej nie widze za zaworami co teraz mam robic;/ sprawdzałem czy mogła wpasc w doł gdzies w łancuszek rozrzadu ale nie ma takiej opcji bo nie ma tam takiej szczeliny prze ktora przecisnełaby mi sie nakretka czy moze ktos miał taki przypadek? co robic?? martwic sie tym czy nie ??

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jej nie ma a byla to bym sie martwil zapewne nie masz takiej mozliwosci zeby miske olejowa odkrecic i zobaczyc czy nie ma tam jej bo jak ta nakretka jest w silniku i wpadnie podczas pracy gdzies pomiedzy tryby czy cos to niezly balagan narobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem i to  chyba dosc duzy znikła mi nakretka kontrujaca regulacje zaworow nie wiem gdzie ona jest odkreciłem cała pokrywke  głowicy ale nigdzie jej nie widze za zaworami co teraz mam robic;/ sprawdzałem czy mogła wpasc w doł gdzies w łancuszek rozrzadu  ale nie ma takiej opcji bo nie ma tam takiej szczeliny prze ktora przecisnełaby mi sie nakretka  czy moze ktos miał taki przypadek? co robic?? martwic sie tym czy nie ??

prosze o pomoc

 

Hej.

 

Martwić się, i to jak cholera.

 

Moim zdaniem, jeżeli jej nie znajdziesz - to zostaje Ci rozbiórka silnika - to tańsze, niż gdybyś miał wymieniać wszystko, co taka nakrętka może uszkodzić podczas pracy. Lepiej żebyś znalazł. Najlepiej kup sobie (np w Norauto) magnesik na teleskopowym wysięgniku, i gmyraj tym wszędzie, gdzie się ona mogła podziać.

 

Kiedyś raz zrobiłem błąd, polegający na niedokładnym wyczyszczeniu wnętrzności silnika (własnego, od wsk); pewnego razu wyskoczyło mi zabezpieczenie sworznia, porypało tłok i cylinder, i musiałem wymieniać wuchtę części. Silnik rozebrałem, wyczyściłem wszystko, ale zapomniałem sprawdzić, czy jakieś kawałki zmielonego zabezpieczenia nie przykleiły się do przeciwciężarów wału od ich wewnętrznej strony. Po pierwszym kopnięciu po poskładaniu na nowych częściach - (bez rozruchu, tylko kopnięcie) - silnik nadawał się do ponownego remontu ;/

 

--

pzdr

yahoo & 636 '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeta ostatnio tam grzebales bo miales to samo ??? kupiles uzywane sruby czy cus takiego mogles to skrecic mocniej albo na takie preparaty zabezpieczajace gwinty przed rozkrecaniem

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jej nie ma a byla to bym sie martwil zapewne nie masz takiej mozliwosci zeby miske olejowa odkrecic i zobaczyc czy nie ma tam jej

 

w ktm nie ma miski olejowej, którą możnaby sobie odkręcić.. :D

Zoltecek jesli tobie tam nakretka spadla to staraj sie ja wydobyc, a jesli pierwszy raz sciagnales pokrywe zaworu i nie bylo tej nakretki tam to nie wiem.. bo gdyby komus wpadla to juz by chyba narobila zlego w silniku ? takie jest moje zdanie. a jak nie pojdzie wyciagnac to niestety rozbiorka i czyszczenie silnika.. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeta ostatnio tam grzebales bo miales to samo ??? kupiles uzywane sruby czy cus takiego mogles to skrecic mocniej albo na takie preparaty zabezpieczajace gwinty przed rozkrecaniem

 

stary to sa sroby kontrujace nie mozna ich w zaden sposob zabezpieczac przed odkrecaniem a co do mocnego zacisniecia ich to tak zrobiłem

 

co do tego czy zrobiła by mi bajzel w silniku to tez sceptycznie podchodze bo juz by mi to zrobiła po 2 nie ma tam gdzie ona uciec bo sa za małe szczeliny

nie wiem kurde co robic :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a napewno byla ?? i wyjasnij dlaczego nie mozna zabezpieczyc tych srub :roll: ( sorki ale nie widzialem na zywe oczy rozrzadu na srubki :oops: )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...