stasikboss Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Proszę o wysłanie mi albo danie linku uszczelek do wydruku. Bo mam silnik na części i chciałbym złożyć a chciałbym uszczelki bo mam fajny gruby papier i chciałbym na nim wydrukować i wyciąć. Uszczelki które chciałbym to są między karterami i miski olejowej. Zresztą reszta też moze być !!!!! :D :evil: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Posmaruj sobie Karter/dekiel tuszem lub innym barwiącym ścierwem i przyłóż do tego swojego grubego papieru. Będziesz miał jak wydrukowane :D ps. a najlepiej jakbyś przyłożył do materiału przeznaczonego na uszczelki (preszpan itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 http://www.skuterdebica.hg.pl/Tutaj kipisz komplet uszczelek za niebagatelną kwote 4zł (słownie : cztery złote). Więc IMO nie ma sensu sie bawić i wycinać:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 4zł + koszt przesyłki + koszt pobrania lub wpłaty na konto = ileś tam zł. W zamian otrzymujesz gówniane uszczelki i tydzień czekasz ze złożeniem silnika. Ps. nadmieniam że można czerpac przyjemność z wykonania sobie uszczelek we własnym zakresie. PS2. Ważna jest grubosć uszczleki, więc przy wycinaniu nie przesadzaj z grubością stosowanego materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 czeee Tutaj kipisz komplet uszczelek za niebagatelną kwote 4zł (słownie : cztery złote). Ktore wywalisz zaraz po pierwszej probie złozenia silnika :twisted: Te "polskie" uszczelki to jakies nieporozumienie ... jeszcze nie spotkalem sie z kompletem w ktorym uszczelka pomiedzy kartery zblizona by byla do odpowiednich wymiarow , z reszta zazwyczaj jest to samo .Wiec moim zdaniem lepiej pobawic sie samemu w wycinanie .Ja np stosuje papierowe uszczelki i silikon (ew plynne szczeliwo o ile powierznie nie sa nadmiernie zmordowane). Piszac papierowe nie mam na mysli ani kartonu ani preszpanu (bo jest za gruby) tylko szlachetny papier z gazet typu "Pani domu " :mrgreen: (oczywiscie sam wycinam uszczelki metoda opisana wyzej ) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 A czy uszczelki są na prawdę konieczne?? ,przecież złożyłem silnik na sam silikon ,bez żadnych códów (pani domu) ,nie cieknie ,jest gitez. Papierowych już od dawna nie stosuje ,bo jeśli mają one kontakt z olejem ,to po dłuższym czasie sączy się przez nie. Kartonik stosuje jedynie pod cylider (dystansowaie no i lepszego rozwiązania nie ma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 czeee przecież złożyłem silnik na sam silikon ,bez żadnych códów (pani domu) ,nie cieknie ,jest gitez. Te "uszczelki" z "pani domu" sluzą tylko mojej wygodzie a nie uszczelnianiu :mrgreen: Poprostu łatwiej jest potem zdjąc dekiel czy rozdzielic kartery bo puszcza ta "uszczelka" ,a nie trzeba rozrywac silikonu;) pozdrawiam herflik ps. Zlituj sie Chłopie .. pisze sie "cUdów" !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Papierowych już od dawna nie stosuje ,bo jeśli mają one kontakt z olejem ,to po dłuższym czasie sączy się przez nie. Kartonik stosuje jedynie pod cylider (dystansowaie no i lepszego rozwiązania nie ma) - uważam tak samo!! Ja stosuję idealne rozwiązanie, docieram kartery na płycie traserskiej do idealnej równości (po złożeniu nie ma zadnego prześwitu) i uszczelniam jedynie silikonem!!A co do powtórnego rozbierania silnika, to ja nie nie mam problemów z rozrywaniem ponieważ do każdego silnika dorabiam sobie ściągacze :mrgreen: A silikon potem da się zmyć specjalnymi zmywaczami do silikonów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 czeeee - uważam tak samo!! Ja stosuję idealne rozwiązanie, docieram kartery na płycie traserskiej do idealnej równości (po złożeniu nie ma zadnego prześwitu) i uszczelniam jedynie silikonem!! Idealne to moze ono i jest .. ale tylko do momentu jak Ci zacznie wal trzec o kartery po kilku takich naprawach :) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 czeeeeIdealne to moze ono i jest .. ale tylko do momentu jak Ci zacznie wal trzec o kartery po kilku takich naprawach :icon_razz: No ale oczywiście jak już docieram do biorę pod uwagę odległości ścian komory korbowej od przeciwwag wału korbowego! Musi zostać pewien odstęp, ale im mniejszy tym lepszy ponieważ zmniejsza się szkodliwa przestrzeń skrzyni korbowej. A po za tym napisałeś że: " po kilkukrotnej takiej naprawie będzie tarł wał" - naprawę taką wykonuję zawsze tylko jeden raz, żeby kartery były idealnie równe! potem już więcej nie muszę docierać bo po co? przecież one się same nie wykrzywią!Pozdro - Julas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.