stasiu Opublikowano 6 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2003 A jaki jest koszt takiej cewki i jakie są jej gabaryty ( czy da radę umieścić ją w miejscu orginalnej,czy trzeba będzie wyprowadzić ją na zewnątrz)?Może się na nią zdecyduję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 6 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2003 Cewkę trzeba wyciągnąć na zewnątrz.Ale w Dnieprze z oryginalnym zbiornikiem paliwa można ją schować właśnie pod nim.Koszt cewki o ile dobrze pamiętam to chyba 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 7 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2003 Czy może być jakiś inny powód iskrzenia na stykach przerywacza?Wczoraj zmieniłem kondensator na nowy,o zbliżonej pojemności (0,25 mikro farada),ale nic to nie zmieniło.Wymieniłem też styki,ale iskra na przerywaczu nadal była taka sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2003 To że zaiskrzy co jakiś czas to nic nie znaczy złego. Co jakiś czas mogą się trafiać sporadyczne iskrzenia. Jeżeli iskrzenie jest dosyć intensywne to może to świadczyć o luzach na przerywaczu lub łożysku wałka rozrządu. Jeszcze pytanie jaką masz ustawiona przerwę na przerywaczu ?Czy czasem nie masz przesadnie nasączonego filcowego języczka filcowego ? Czy simmering wałka rozrządu jest w dobrym stanie ? nie ma wycieków oleju?Bo jeżeli styki będą zaolejone to będą iskrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 8 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2003 Simmer niestety okazał się do wymiany.Zresztą jak większość z tych ,które sprawdzałem.Czy macie może spis wszystkich wymiarów simmerring'ów w silniku i skrzyni?Kupiłbym od razu wszystkie i przy rozebraniu mógłbym je natychmiast wymienić.Oszczedziłbym czas,a pozatym nie mogę pozwolić sobie na to,żeby silnik i skrzynia leżały na dywanie rozwleczone przez kilka dni.Brzytwa był u mnie i wie jakie panują tam warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 8 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2003 Ok. spis mam ale nie przy sobie. Musze poszukać może jutro dam odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 8 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2003 Będę bardzo zobowiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 16 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 Zdobyłem ten spis,ale kilka rzeczy mi się nie zgadza.Np.mam napisane,że simmer od wałka rozrządu ma wymiar 15x30x7,a w silniku mam 16x30x7.Mierzyłem średnicę wałka i wyszło mi w przybliżeniu 16,2.Nie wiem czy mam się spodziewać podobnych rzeczy w przypadku innych pierścieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Wstępnie rozebrałem silnik.Okazało się,że do wymiany są prowadnice zaworów,zawory wydechowe (chyba,że uda mi się je wyszlifować),wszystkie simmery,łożyska,panewki,tłoki,pierścienie i cylindry.Nie wiem dokładnie jak wygląda sprawa z wałkiem rozrządu,bo jeszcze go nie wyjmowałem.Przyjrzałem się tylko krzywkom z zewnątrz i wyglądały na niebardzo zużyte.Mam dwa pytania.Jaki będzie orientacyjny koszt wymiany tych wszystkich elementów i czy bardziej opłaca się tulejować cylindry,czy kupić całe nowe zespoły tłoki-pierścienie-cylindry?A może da się je wyszlifować i wsadzić tam jakieś nadwymiarowe tłoki?Średnice cylindra zmierzyłem bardzo pobieżnie ( niedługo,jak będę miał dostęp do odpowiednich przyrządów ,zrobię to dokładniej ) i wyniosła ona około 77,5-78 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Koszty kształtują się następująco:Zawory 4x10-15 złProwadnice 4x8-10 zł Tłoki 2x45 złPanewki 35-40 złPierścienie 2x25 złSworznie tłokowe 2x10-15 złŁożyska ok. 100 złWałek rozrządu 100-150 złDochodzą jeszcze uszczelki simmeringi nowe śruby itp ( chyba że chcesz ruskie z powrotem założyć) ok. 100- 150 zł Plus robota. Z cylindrami sprawa wygląda następująco, nie kupuj nowych najprawdopodobniej uda się roztoczyć na wymiar 78.25 ( pierwszy nad wymiar) lub 78.50 (drugi nad wymiar) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Ten kosztorys wygląda trochę przerażająco.A ile kosztowałby cały nowy silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 20 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2003 Np. u Kokota około 1500. ale pamietaj że to ruski „nowy silnik” czasami lepiej zrobić remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 26 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Rozebrałem skrzynię.Przyznam,że napociłem się przy tym.Całość nie wygląda najgorzej.Najbardziej zniszczony jest rozrusznik i zębatki wstecznego ( wyglądają jakby ktoś bardzo próbował włączyć wsteczny kiedy kiedy motocykl jechał do przodu).Mam też złamaną sprężynkę od czujnika luzu,ale wiedziałem o tym wcześniej.Nie wiem,czy można dokupić ,względnie dorobić taką sprężynę,czy muszę w związku z tym wymieniać całą tarczę,zwłaszcza że ta tarcza jest chyba najmniej zużytym elementem.Mam też problem z simmerami.Nigdzie w Łodzi nie ma takich wymiarów.Jak narazie ze wszystkich pierscieni udało mi się zdobyć ten od wałka rozrządu.Może znacie adresy i telefony sklepów,które są zaopatrzone w simmery o takich wymiarach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 26 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Ja dopadłem wszystkie ( oprócz simmeringu wałka znieniacza biegów) w tym sklepie.„Sormal” 34-100 Wadowice, Jaroszowice 71a Tel 0 33 82-343-79 Kom. 0 602 685 360 Maja tam też łożyska, paski zębate , seegery itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 26 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2003 Jeszcze dziś tam przedzwonię.Wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.