jacek1 Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Witam. Pytanko. Mam YAMAHE YZF 750R i dowiedziałem się, że jest zblokowana przez głowicę. W głowicy otwory wylotowe, tam gdzie przykręcone są kolektory wydechowe są do połowy zaślepione, odlew razem z głowicą. Jak mogę to wypiłować bez ściągania głowicy. Wiem, że najlepiej byłoby ściągnąć głowicę, ale wiadomo koszta. Czy jest jakaś masa plastyczna, czy coś podobnego, żeby zaślepić otwory głębiej co by opiłki nie dostały się do cylindrów. Tylko żeby to potem wyciągnąc oczywiście. Czym to wypiłować i czy po tym zabiegu nie trzeba będzie coś działać przy gażnikach? Znajomy to wywalił ( przy ściągniętej głowicy ) i twierdzi, że bez żadnych dodatkowych zabiegów moto dostało kopa. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 mi sie wydaje ze nie ma mozliwosci usuniecia tego bez sciagniecia głowicy a po tym zabiegu bedzie trzeba zwiekszyc dawke paliwa w mieszance bo stanie sie za uboga gdyz przepustowosc tłumika wzrosnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Ustawiasz silnik na współotwarcie zaworów na danym garnku, ściągasz gażniki, wpychasz wąż od kompresora, dmuchasz i szlifujesz kryzę, opiłki wydmuchane będą na zewnątrz. Drugi sposób, ustawiasz na otwarty wydechowy, końcówkę sprężarki w otwór po świecy i działasz jak wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Dzięki, tylko mimo wszystko trochę strach, że jednak jakiś dupek może się dostać do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Więcej się dostanie przy demontażu/montażu głowicy i osprzętu i to gorszego niż aluminium (np. ziarenka kwarcu) do tego uszczelki i robocizna. Sprężone powietrze + mininarzędzia (dremel) zrobią robotę. Jeśli już demontujesz i obrabiasz głowicę to idż na całość i zrób jej porting, a będziesz miał najszybszą YZF w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Pytanko. Mam YAMAHE YZF 750R i dowiedziałem się, że jest zblokowana przez głowicę. W głowicy otwory wylotowe, tam gdzie przykręcone są kolektory wydechowe są do połowy zaślepione, odlew razem z głowicą 8O to znaczy ze moto z fabryki zjechało już zdławione? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 M a D a F a K a-> masz namiary na kogoś kto umie dobrze zrobić porting? Najlepiej w okolicach Warszafki.... Bo samemu to chyba małe szanse na zrobienie tego dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Mam gdzieś namiarki na firmę która obrabia głowice i ma sprzęt do mierzenia oporów przepływu w kanałach (pompki i wiatraczki), tylko gdzie one są, daj mi czas do poniedziałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Pytanko. Mam YAMAHE YZF 750R i dowiedziałem się, że jest zblokowana przez głowicę. W głowicy otwory wylotowe, tam gdzie przykręcone są kolektory wydechowe są do połowy zaślepione, odlew razem z głowicą 8O to znaczy ze moto z fabryki zjechało już zdławione? :? wszystko na to wskazuje bo w briefie nic niema 72 kW to dla nich fabryka(dzięki bartusdr za tłumaczenie briefu) mam zamiar u mnie wywalić kolektor i zobaczyć musi mieć 92kW i koniec co za głupota robić taką głowice aż niechce sie wierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 dzięki bartusdr za tłumaczenie briefu nie ma sprawy :mrgreen: musi mieć 92kW i koniec co za głupota robić taką głowice aż niechce sie wierzyć no faktycznie niezły przypał :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.