macceti Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Witam! Mam pytanko. Chce kupic CBR F4 i osoba od ktorej kupuje jest niska i mowi ze motor obnizyla (na tylkniem amorku czy jakos tak) Nie znam sie i pytam czy jest to normalne i czy mozna podwyzszyc spowrotem do normalnej wysokosci. Czy jest to skomplikowane i kosztowne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Można, jest możliwe. Gość albo skręcił ją na amorze (obniżył poprzez regulację), albo wymienił dźwignie amortyzatora. W przypadku pierwszym wystarczy pokręcić śrubą (przynajmniej u mnie w Kawie). W przypadku drugim wymienić dźwignie na oryginalne (dorobione lub kupione). Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Gość albo skręcił ją na amorze (obniżył poprzez regulację), Jeśli się nie mylę to mówisz o napięciu wstępnym sprężyny.Można dowolnie regulować dołączonym do kompletu kluczem choć skoro gość wspomniał o obniżaniu to wydaje mi się że to coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Jeśli się nie mylę to mówisz o napięciu wstępnym sprężyny.Nie do końca - u mnie w Kawie można regulować wysokość tyłu za pomocą odrębnej śruby mocującej amortyzator, nie ruszając napięcia wstępnego. Szczerze mówiąc nie wiem jak jest w CBR - jeśli nie ma takiej opcji to pozostają tylko dog-bones (dźwignie) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Są akcesoryjne dźwigienki do zawieszeń których odpowiednia długość odpowiada zmianom wyskosci motocykla. Jeśli chcesz powrócić do oryginału to najlepiej poszukać używanych części w rozsądnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Nie do końca - u mnie w Kawie można regulować wysokość tyłu za pomocą odrębnej śruby mocującej amortyzator, nie ruszając napięcia wstępnego. Szczerze mówiąc nie wiem jak jest w CBR - jeśli nie ma takiej opcji to pozostają tylko dog-bones (dźwignie) W takim razie F4 nie ma takiej możliwości.Można regulowac tłumienie odbicia i dobicia oraz wspomnianie wcześniej napięcie sprężyny.Spotkałem się z podkładkami przy górnym mocowaniu amora do ramy ale one akurat podwyższały motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macceti Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Tam przy amorku tylnim jest taka sruba i po odkreceniu jej podobno mozna bardziej wypionowac amorek i to podwyzsza lub obniza. Tak on twierdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.