Skocz do zawartości

Hornet 600- gaśnie po 5 min. jazdy. Co jest??????????


Hipek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Mam prośbę o wskazówki, może ktoś wie coś na temat:

 

Kolega nabył Horneta 600 z 2003 roku. Problem polega na tym, że moto gaśnie po 5 min.jazdy :twisted: . Po ponownym odpaleniu chodzi nie na wszystkich cylindrach, po chwili zaczyna pracować normalnie. Sytuacja się powtarza wielokrotnie podczas jazdy (może nie dostaje paliwa?oczywiście kranik jest ok)

A drugi problem to tylni hamulec, który po użyciu nie odpuszcza tarczy zupełnie. Dopiero po upuszczeniu płynu (odpowietrzaczem) luzuje tarczę hamulcową (słyszeliśmy o jakimś ciśnieniowym odpowietrzaniu, jak to działa, o co chodzi?). :?:

 

Dzięki z góry za pomoc i praktyczne wskazówki.

Pozdrawiam.

Hipek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulec wskazuje na zatarte tloczki czeka cie rozbieranie i nasmarowanie ukladu specialnymi smarami

 

a s silnikiem to najpierw czyszczenie i regulacja gaznikow sprawdzenie zaworow ,wymiana swiec i nie ma bata ze dalej bedzie cos nie tak :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc. Co do tego ze gasnie to na 92% jest to problem dostarczenia złocistego płynu napędowaego;) Rozkrecic uklad, przeczyscic, przedmuchac. Ale ostroznie. Zadnych twardych urządzen nie nalezy uzywac aby tego dokonac. A co do tylnej tarczy- zacisk sie zapiekl, trzeba go rozebrac i przeczyscic tłoczki hamulcowe:] A co do cisnieniowej metody odpowietrzania... Hhhhmm Kup strzykawke, jakis elastyczny przeźroczysy wężyk który bedziesz mogl podlaczyc do zaworka odpowietrzającego tudzież służacego do wypompowywania złocistego płynu hamulcowego...;) Następnie nalezy, zasysac strzykawką płyn do ostanich wysysanych bąbelków powietrza... Ot i cała filozofia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PO ZGASNIECIU MOTOCYKLA OTWORZ ZBIORNIK PALIWA I ZAMKNIJ GO SPOWROTEM JEZELI PO ODPALENIU BEDZIE CHODZIL NORMALNIE TO ZNACZY ZE MASZ ZAPCHANE ODPOWIETRZENIE ZBIORNIKA JA MIALEM IDENTYCZNY PROBLEM W KAWIE ZX6 PO PARU MINUTACH GASLA BO NIE DOSTAWALA PALIWA OKAZALO SIE ZE ZBIORNIK SIE ZAPOWIETRZAL I NIE LECIALO PALIWO --- POZDRAWIAM------ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ostatnie jest bardzo prawdopodobne, tak samo jak zanieczyszczenie kranika, warto sprawdzic go na pozycji PRI i ON zasilajac silnika z dodatkowego zbiorniczka z paliwem.

Jesli chodzi o tylny hamulec to oprocz zapieczenia tloczkow warto sprawdzic otworek wyrownujacy cisnienie w pompie hamulcowej - bardzo maly obok otworu laczacego zbiorniczek plynu z pompka hamulcowa.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...