Hipek Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Witam Wszystkich,Mam prośbę o wskazówki, może ktoś wie coś na temat: Kolega nabył Horneta 600 z 2003 roku. Problem polega na tym, że moto gaśnie po 5 min.jazdy :twisted: . Po ponownym odpaleniu chodzi nie na wszystkich cylindrach, po chwili zaczyna pracować normalnie. Sytuacja się powtarza wielokrotnie podczas jazdy (może nie dostaje paliwa?oczywiście kranik jest ok)A drugi problem to tylni hamulec, który po użyciu nie odpuszcza tarczy zupełnie. Dopiero po upuszczeniu płynu (odpowietrzaczem) luzuje tarczę hamulcową (słyszeliśmy o jakimś ciśnieniowym odpowietrzaniu, jak to działa, o co chodzi?). :?: Dzięki z góry za pomoc i praktyczne wskazówki.Pozdrawiam.Hipek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BELIAR Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 dolej paliwa :twisted: :twisted: :twisted: , sprawdz swiece (moze jak sie nagrzewaja to przestaja dzialac ). A z chamulcem nie wiem trza pogrzebac . zaden ze mnie mechanik wiec moj post tu to czysty spam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 hamulec wskazuje na zatarte tloczki czeka cie rozbieranie i nasmarowanie ukladu specialnymi smarami a s silnikiem to najpierw czyszczenie i regulacja gaznikow sprawdzenie zaworow ,wymiana swiec i nie ma bata ze dalej bedzie cos nie tak :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 A więc. Co do tego ze gasnie to na 92% jest to problem dostarczenia złocistego płynu napędowaego;) Rozkrecic uklad, przeczyscic, przedmuchac. Ale ostroznie. Zadnych twardych urządzen nie nalezy uzywac aby tego dokonac. A co do tylnej tarczy- zacisk sie zapiekl, trzeba go rozebrac i przeczyscic tłoczki hamulcowe:] A co do cisnieniowej metody odpowietrzania... Hhhhmm Kup strzykawke, jakis elastyczny przeźroczysy wężyk który bedziesz mogl podlaczyc do zaworka odpowietrzającego tudzież służacego do wypompowywania złocistego płynu hamulcowego...;) Następnie nalezy, zasysac strzykawką płyn do ostanich wysysanych bąbelków powietrza... Ot i cała filozofia :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekk Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 PO ZGASNIECIU MOTOCYKLA OTWORZ ZBIORNIK PALIWA I ZAMKNIJ GO SPOWROTEM JEZELI PO ODPALENIU BEDZIE CHODZIL NORMALNIE TO ZNACZY ZE MASZ ZAPCHANE ODPOWIETRZENIE ZBIORNIKA JA MIALEM IDENTYCZNY PROBLEM W KAWIE ZX6 PO PARU MINUTACH GASLA BO NIE DOSTAWALA PALIWA OKAZALO SIE ZE ZBIORNIK SIE ZAPOWIETRZAL I NIE LECIALO PALIWO --- POZDRAWIAM------ ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 To ostatnie jest bardzo prawdopodobne, tak samo jak zanieczyszczenie kranika, warto sprawdzic go na pozycji PRI i ON zasilajac silnika z dodatkowego zbiorniczka z paliwem.Jesli chodzi o tylny hamulec to oprocz zapieczenia tloczkow warto sprawdzic otworek wyrownujacy cisnienie w pompie hamulcowej - bardzo maly obok otworu laczacego zbiorniczek plynu z pompka hamulcowa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.