wueska Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Nitomen na litość boska w ETZ jest altek taki jak w samochodzie, ładowanie tam masz wzorcowe rzadko która japonia takie ma. Wstawiasz regulator od Poloneza (RNA-2) i śmigasz sobie jak król. Co do części, są dostępne dobre jakościowo ale nikt się na nie nie decyduje bo sama korba proxa do ETZ koszt 500zł;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 wiem ze ma altek , ale wiekszosc etek ma zle ladowanie ( moje dwie mialy bardzo slabe , a nowy regler je pogorszyl) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Słaba masa na silniku ewentualnie ślizgi wirnika wołają o wymianę. Wszystko da się zrobić polecam forum MZ-klubu. Znajdziesz tam wszystko łącznie z hayensem do ETZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 co moze byc przyczyna ciagniecia sprzegla ? luz na klamce jest prawidlowy , ale na postoju ciagnie i nie mozna zejsc na luz. a druga sprawa , obrotomierz zawyza - jaka moze byc przyczyna ? etz 250 - 83 rok Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 w obrotomierzu trzeba napiąć sprężynę, sprzęgło ciągnie ? a wszystko ustawione jak w manualu razem z mechanizmem w deklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 hmm zrobilem jak w serwisowce , ale nic to nie zmienilo, regulacja linka trzyma sie na kilku gwintach , a sprzeglo dalej ciagnie - jakies pomysly ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zbyt grube tarcze, klasyczny problem z chińskimi zamiennikami. Po za tym tarcze maja lekko chodzić po zabieraku, chińskie tarcze maja spier... zarys ewolwentowy i potrafią się zaciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) mam jeszcze jeden a nawet dwa problemy otoz w ecie spalanie doszlo do ok 8 na 50 km :) , o tyle ze iglica byla podniesiona na maxa , teraz dalem ja na srodek , mam nadzieje ze cos zmieni - teraz moto na wysokich obrotach pod obciazeniem , jest nieco slabsze od poprzedniego ustawienia , ale to chyba normalne ? Pozatym spalilo mi jedna nowa swiece po przebiegu ok 40 km , moto pracowalo na wolnych , nagle zaczelo pzerywac i kaput, swieca ma przebicie ( siweca polskiej Iskry F100) - spalilo nawet dwie , bo ta co byla na moto jak kupilem , byla dosc mocno wypalona , ale zdechla w podobny sposob - zaplon na przerywaczu. A kolejny maly problem , to slychac lozysko na sworzniu tloka, ale slychac je tylko na wolnych obrotach , jak obroty skoczą o 400 to juz nie slychac owego lozyska , w trakcie jazdy tez nie jest slyszalne , no normalne ? czy zagladnac do lozyska sworznia ? Edytowane 20 Kwietnia 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Co do problemu nr.1 trzeba ustawić dokładnie zapłon i będzie lepiej chyba ze masz nie fart i masz gaźnik od 30N3 wtedy trzeba go zamienić najlepiej na jakąś fajna japońska konstrukcje. Co do problemu nr. 2 ja bym radził popatrzeć łożysko kosztuje grosze, pamiętaj żeby dobrze spasować łożysko- tłok- sworzeń. Generalnie w MZ zawsze tłucze się co innego tzn. niezdystansowany zabierak sprzęgła dźwięk ginie po wciśnięciu klamki sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 gaznik mam od 250 30N2 , musze jeszcze na dysze kuknac , w ogole gaznik wyglada na nowy , ma bardzo czysty aluminiowy kolor i uszczelka gumowa nie zmurszala , jedyne co mnie zastanawia to zapiecie iglcy , na dwa rowki ..wyglada jak by dwie blaszki do regulacji zlaczone ze soba , zaginajac wasy jednej z nich na drugiej :). Łozysko slychac po nagrzaniu , na zimno w ogole tylko szmer dyn , dyn , dyn silniczka jets slyszalny. W chwili obecnej walcze z przednim hamulcem bebnowym , ktorego praktycznie nie ma , rozpierak wytarty na rogach idzie do odnowienia Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 W chwili obecnej walcze z przednim hamulcem bebnowym , ktorego praktycznie nie ma , rozpierak wytarty na rogach idzie do odnowienia Jak miałem ETZ 250 to też miałem problem z hamulcami przednimi rozpierak był w b.dobrym stanie, nawet zainwestowałem w nowe szczęki, niestety nic to nie pomogło każda próba zrobienia dobrze tego hamulca kończyła się zerwaniem linki po naciśnięciu klamki, a na przeglądach tylko mi mówili żebym sobie podciągnął hamulec bo nawet moto z rolek niechciało wyrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Wywalić bęben i wstawić tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zero0 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ej ludzie a mozecie doradzic. jakie opony do MZ 125 wersji SM. Przyznam sie ze wiekszosc czasu jezdze po miescie traski do czasu do czasu. Jakie opony byly by najlpeszym rozwiazaniem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 gdzie dorwac blaszki wybierajace luz pokrywy bocznej na aku i bezpeiczniki ( te pod zamkiem) ? w mojej ecie polamamy sie i pokrywa lubi spadac na dziurach. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 gdzie dorwac blaszki wybierajace luz pokrywy bocznej na aku i bezpeiczniki ( te pod zamkiem) ? w mojej ecie polamamy sie i pokrywa lubi spadac na dziurach. Co do tych uchwytów sam kiedyś szukałem, nigdzie nie znalazłem, możesz ewentualnie kupić nowa bądź używaną pokrywę, ja na spodzie puszki od środka przykleiłem kawałek gumy ściętej po skosie tak żeby pokrywa ciasno wchodziła. Co do bezpieczników to kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym, ja tych najmniejszych nie umiałem dostać i dorabiałem sobie je sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.