Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nitomen na litość boska w ETZ jest altek taki jak w samochodzie, ładowanie tam masz wzorcowe rzadko która japonia takie ma. Wstawiasz regulator od Poloneza (RNA-2) i śmigasz sobie jak król. Co do części, są dostępne dobre jakościowo ale nikt się na nie nie decyduje bo sama korba proxa do ETZ koszt 500zł;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze ma altek , ale wiekszosc etek ma zle ladowanie ( moje dwie mialy bardzo slabe , a nowy regler je pogorszyl)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co moze byc przyczyna ciagniecia sprzegla ? luz na klamce jest prawidlowy , ale na postoju ciagnie i nie mozna zejsc na luz.

a druga sprawa , obrotomierz zawyza - jaka moze byc przyczyna ?

 

etz 250 - 83 rok

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zrobilem jak w serwisowce , ale nic to nie zmienilo, regulacja linka trzyma sie na kilku gwintach , a sprzeglo dalej ciagnie - jakies pomysly ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jeden a nawet dwa problemy

 

otoz w ecie spalanie doszlo do ok 8 na 50 km :) , o tyle ze iglica byla podniesiona na maxa , teraz dalem ja na srodek , mam nadzieje ze cos zmieni - teraz moto na wysokich obrotach pod obciazeniem , jest nieco slabsze od poprzedniego ustawienia , ale to chyba normalne ?

Pozatym spalilo mi jedna nowa swiece po przebiegu ok 40 km , moto pracowalo na wolnych , nagle zaczelo pzerywac i kaput, swieca ma przebicie ( siweca polskiej Iskry F100) - spalilo nawet dwie , bo ta co byla na moto jak kupilem , byla dosc mocno wypalona , ale zdechla w podobny sposob - zaplon na przerywaczu.

 

A kolejny maly problem , to slychac lozysko na sworzniu tloka, ale slychac je tylko na wolnych obrotach , jak obroty skoczą o 400 to juz nie slychac owego lozyska , w trakcie jazdy tez nie jest slyszalne , no normalne ? czy zagladnac do lozyska sworznia ?

 

 

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do problemu nr.1 trzeba ustawić dokładnie zapłon i będzie lepiej chyba ze masz nie fart i masz gaźnik od 30N3 wtedy trzeba go zamienić najlepiej na jakąś fajna japońska konstrukcje.

 

Co do problemu nr. 2 ja bym radził popatrzeć łożysko kosztuje grosze, pamiętaj żeby dobrze spasować łożysko- tłok- sworzeń. Generalnie w MZ zawsze tłucze się co innego tzn. niezdystansowany zabierak sprzęgła dźwięk ginie po wciśnięciu klamki sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznik mam od 250 30N2 , musze jeszcze na dysze kuknac , w ogole gaznik wyglada na nowy , ma bardzo czysty aluminiowy kolor i uszczelka gumowa nie zmurszala , jedyne co mnie zastanawia to zapiecie iglcy , na dwa rowki ..wyglada jak by dwie blaszki do regulacji zlaczone ze soba , zaginajac wasy jednej z nich na drugiej :).

 

Łozysko slychac po nagrzaniu , na zimno w ogole tylko szmer dyn , dyn , dyn silniczka jets slyszalny.

 

 

W chwili obecnej walcze z przednim hamulcem bebnowym , ktorego praktycznie nie ma , rozpierak wytarty na rogach idzie do odnowienia

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W chwili obecnej walcze z przednim hamulcem bebnowym , ktorego praktycznie nie ma , rozpierak wytarty na rogach idzie do odnowienia

 

Jak miałem ETZ 250 to też miałem problem z hamulcami przednimi rozpierak był w b.dobrym stanie, nawet zainwestowałem w nowe szczęki, niestety nic to nie pomogło każda próba zrobienia dobrze tego hamulca kończyła się zerwaniem linki po naciśnięciu klamki, a na przeglądach tylko mi mówili żebym sobie podciągnął hamulec bo nawet moto z rolek niechciało wyrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

gdzie dorwac blaszki wybierajace luz pokrywy bocznej na aku i bezpeiczniki ( te pod zamkiem) ? w mojej ecie polamamy sie i pokrywa lubi spadac na dziurach.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie dorwac blaszki wybierajace luz pokrywy bocznej na aku i bezpeiczniki ( te pod zamkiem) ? w mojej ecie polamamy sie i pokrywa lubi spadac na dziurach.

 

 

Co do tych uchwytów sam kiedyś szukałem, nigdzie nie znalazłem, możesz ewentualnie kupić nowa bądź używaną pokrywę, ja na spodzie puszki od środka przykleiłem kawałek gumy ściętej po skosie tak żeby pokrywa ciasno wchodziła. Co do bezpieczników to kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym, ja tych najmniejszych nie umiałem dostać i dorabiałem sobie je sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...