Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapomniałęm dodać, że mam nowy typ gaźnika, taki jak w 251. Ale dzięki.

 

Obroty już jakoś podwyższyłem, ale gdy lekko poruszam manetką obroty znowu spadają albo gaśnie motor. Jak nie zgaśnie to dopiero po jakiejś minucie dochodzi do normalnych obrotów. A gdy jade na wolnych obrotach (2000/3000 obr) dłuższy kawałek i gdy chce przyśpieszyć to powyrzej 4000 obr zaczyna szarpać szczelać i w ogóle nie przyśpiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałęm dodać, że mam nowy typ gaźnika, taki jak w 251. Ale dzięki.

 

Obroty już jakoś podwyższyłem, ale gdy lekko poruszam manetką obroty znowu spadają albo gaśnie motor. Jak nie zgaśnie to dopiero po jakiejś minucie dochodzi do normalnych obrotów. A gdy jade na wolnych obrotach (2000/3000 obr) dłuższy kawałek i gdy chce przyśpieszyć to powyrzej 4000 obr zaczyna szarpać szczelać i w ogóle nie przyśpiesza.

 

Mówiłem abyś poczytał o regulacji gażnika, ustawiłeś w ogóle na dobrym rowku iglice ? , pozatym jest druka śrubka obok śr. do obrotów odpowiada za mieszanke paliwo-powietrze musisz ją wkręcic dokońca i wykręcić 1,5 obrotu bodajże w zależności od typu gaźnika a potem powoli wkrecając i wykręcając (dosłownie milimetry) patrzysz czy jest lepiej czy jest lepiej czy gorzej

 

tutaj masz opisane wszystko...

http://img31.imageshack.us/img31/8806/emz35.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/5653/emz36.jpg

Edytowane przez radziok16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejżewam, że przyczyna jest inna. Natomiast gdy dzisiaj odkręciłem gaźnik to zauważyłem, że paliwo idzie do filtra powietrza, na starym gaźniku tak się nie działo. dlatego tak żle chodzi. Ale dzięki za pomoc.

Edytowane przez razor240391
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejżewam, że przyczyna jest inna. Natomiast gdy dzisiaj odkręciłem gaźnik to zauważyłem, że paliwo idzie do filtra powietrza, na starym gaźniku tak się nie działo. dlatego tak żle chodzi. Ale dzięki za pomoc.

 

 

Inni też mieli takie gaźniki i jakoś jeździli i nie było problemu, razor widze że mieszkasz niedaleko mnie... albo się myle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inni też mieli takie gaźniki i jakoś jeździli i nie było problemu, razor widze że mieszkasz niedaleko mnie... albo się myle...

Często jeżdze etką po Kępnie. A co do gażnika jako tako reaguje na regulacje, ale cały czas jest problem wypluwania paliwa do tyłu(zalewa mi cały filtr powietrza). Puki co założyłem stary gażnik, a nowy zawioze do znajomego mechanika i spytam się czy da się coś z tym zrobić. Jak nie to upchne go dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się jednak wydaje że to kwestia regulacji gaźnika i przez to strzela, co za tym idzie wypluwa paliwo tak jak to opisujesz... Zresztą musiałbym to widzieć...

Teraz oddaje cały silnik do mechanika( 3 bieg wyskakuje), a przy okazji dam mu gaznik do wyregulowania. A oprucz tego robie w niej całe zawieszenie, łańcuch, zębatki i szczęki chamulcowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz oddaje cały silnik do mechanika( 3 bieg wyskakuje), a przy okazji dam mu gaznik do wyregulowania. A oprucz tego robie w niej całe zawieszenie, łańcuch, zębatki i szczęki chamulcowe

 

 

Uuu.. to na Perfect się nie załapiesz :PP daj znać co Ci mechanik powiedział, ja takie rzeczy robiłem sam przy ETZ - sama przyjemność a po co jeszcze komuś za to płacić..

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu.. to na Perfect się nie załapiesz :PP daj znać co Ci mechanik powiedział, ja takie rzeczy robiłem sam przy ETZ - sama przyjemność a po co jeszcze komuś za to płacić..

 

pozdro

Właśnie wczoraj się dowiedzialem o Perfekcie i chyba poczekam z silnikiem. A motor bede razem z nim robic bo to moj znajomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest MZ ETZ 251 w której po 30 minutach jazdy pali się cewka (przegrzewa się)

 

cewka ok 4,5 ohma na pierwotnym czyli dobra, zapłon klasyczny z przerywaczem, wydaje mi się że przyczyną może być zbyt długi czas zwarcia styków czyli ładowania cewki bo przerywacz rozwiera się tylko na kilka stopni a tak to cały czas jest zamknięty przy prawidłowo ustawionej przerwie.

 

Najważniejsze pytanie do tych z was którzy mają zapłon na przerywacz jaki czas obrotu wału jest mniej więcej zwarty?

 

Stworzyłem teorię że ma krzywkę od zapłonu elektronicznego bo z takim mogłaby współpracować czy to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! ETZ 250 1981 rok!

 

Mam taki problem:

Etka nie chodzi jak powinna. Dodaje gazu troche się wkręca i zaczyna zdrowo przerywać! Eliminuje wszystko co mogłoby to być a i tak wciaż tak robi! Zapłon ok,paliwo też,gażnik jak trzeba iskra jest.pra ma!

 

Ciekawostka:

Po wymianie simmera chwile chodzi normalnie(ładnie się wkręca itd) i znów to samo! Kolejna wymiana i znów normalnie przez chwile i od nowa! Raz może się zdarzyć simmer ale 3 razy pod rząd??? Jestem przekonany że to simmer(ten od strony sprzęgła) Zastanawia mnie tylko co się z nim dzieje skoro wygląda dobrze jak go ściągam! Zaznaczam że znam się na tym bo prowadze warsztat regeneracji motocykli dawnych! Mało tego sam jestem szczęsliwym posiadaczem takiego sprzętu...

 

A z jedną upartą ETKA nie moge sobie poradzić Hehe:)

Jets na coś chora a nie wiem na co;(

Może ktoś już tak miał lub zapoda jakieś pomysły bo powlekanie wciąż tego samego jest bezsensowne a klient się upomina o motocykl...

 

Pozdrawiam

JURAND 791 010 967

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...