razor240391 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Zapomniałęm dodać, że mam nowy typ gaźnika, taki jak w 251. Ale dzięki. Obroty już jakoś podwyższyłem, ale gdy lekko poruszam manetką obroty znowu spadają albo gaśnie motor. Jak nie zgaśnie to dopiero po jakiejś minucie dochodzi do normalnych obrotów. A gdy jade na wolnych obrotach (2000/3000 obr) dłuższy kawałek i gdy chce przyśpieszyć to powyrzej 4000 obr zaczyna szarpać szczelać i w ogóle nie przyśpiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) Zapomniałęm dodać, że mam nowy typ gaźnika, taki jak w 251. Ale dzięki. Obroty już jakoś podwyższyłem, ale gdy lekko poruszam manetką obroty znowu spadają albo gaśnie motor. Jak nie zgaśnie to dopiero po jakiejś minucie dochodzi do normalnych obrotów. A gdy jade na wolnych obrotach (2000/3000 obr) dłuższy kawałek i gdy chce przyśpieszyć to powyrzej 4000 obr zaczyna szarpać szczelać i w ogóle nie przyśpiesza. Mówiłem abyś poczytał o regulacji gażnika, ustawiłeś w ogóle na dobrym rowku iglice ? , pozatym jest druka śrubka obok śr. do obrotów odpowiada za mieszanke paliwo-powietrze musisz ją wkręcic dokońca i wykręcić 1,5 obrotu bodajże w zależności od typu gaźnika a potem powoli wkrecając i wykręcając (dosłownie milimetry) patrzysz czy jest lepiej czy jest lepiej czy gorzej tutaj masz opisane wszystko... http://img31.imageshack.us/img31/8806/emz35.jpg http://img20.imageshack.us/img20/5653/emz36.jpg Edytowane 31 Lipca 2009 przez radziok16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 (edytowane) Podejżewam, że przyczyna jest inna. Natomiast gdy dzisiaj odkręciłem gaźnik to zauważyłem, że paliwo idzie do filtra powietrza, na starym gaźniku tak się nie działo. dlatego tak żle chodzi. Ale dzięki za pomoc. Edytowane 31 Lipca 2009 przez razor240391 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Masz gaźnik który sie nadaje na przetop. Jak byś poszukał info na orach internetowych to byś sie dowiedział ze ten nowy gaźnik nie nie reaguje na regulacje. Nalezy kupić inny typ gaźnika(starszy 30N2-5). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Podejżewam, że przyczyna jest inna. Natomiast gdy dzisiaj odkręciłem gaźnik to zauważyłem, że paliwo idzie do filtra powietrza, na starym gaźniku tak się nie działo. dlatego tak żle chodzi. Ale dzięki za pomoc. Inni też mieli takie gaźniki i jakoś jeździli i nie było problemu, razor widze że mieszkasz niedaleko mnie... albo się myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Inni też mieli takie gaźniki i jakoś jeździli i nie było problemu, razor widze że mieszkasz niedaleko mnie... albo się myle... Często jeżdze etką po Kępnie. A co do gażnika jako tako reaguje na regulacje, ale cały czas jest problem wypluwania paliwa do tyłu(zalewa mi cały filtr powietrza). Puki co założyłem stary gażnik, a nowy zawioze do znajomego mechanika i spytam się czy da się coś z tym zrobić. Jak nie to upchne go dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Jak wypluwa paliwo to tłumik masz zatkany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Jak wypluwa paliwo to tłumik masz zatkany. Ale na starym gaźniku tak się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ale na starym gaźniku tak się nie dzieje. Mi się jednak wydaje że to kwestia regulacji gaźnika i przez to strzela, co za tym idzie wypluwa paliwo tak jak to opisujesz... Zresztą musiałbym to widzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Mi się jednak wydaje że to kwestia regulacji gaźnika i przez to strzela, co za tym idzie wypluwa paliwo tak jak to opisujesz... Zresztą musiałbym to widzieć... Teraz oddaje cały silnik do mechanika( 3 bieg wyskakuje), a przy okazji dam mu gaznik do wyregulowania. A oprucz tego robie w niej całe zawieszenie, łańcuch, zębatki i szczęki chamulcowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Teraz oddaje cały silnik do mechanika( 3 bieg wyskakuje), a przy okazji dam mu gaznik do wyregulowania. A oprucz tego robie w niej całe zawieszenie, łańcuch, zębatki i szczęki chamulcowe Uuu.. to na Perfect się nie załapiesz :PP daj znać co Ci mechanik powiedział, ja takie rzeczy robiłem sam przy ETZ - sama przyjemność a po co jeszcze komuś za to płacić.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Uuu.. to na Perfect się nie załapiesz :PP daj znać co Ci mechanik powiedział, ja takie rzeczy robiłem sam przy ETZ - sama przyjemność a po co jeszcze komuś za to płacić.. pozdro Właśnie wczoraj się dowiedzialem o Perfekcie i chyba poczekam z silnikiem. A motor bede razem z nim robic bo to moj znajomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Jest MZ ETZ 251 w której po 30 minutach jazdy pali się cewka (przegrzewa się) cewka ok 4,5 ohma na pierwotnym czyli dobra, zapłon klasyczny z przerywaczem, wydaje mi się że przyczyną może być zbyt długi czas zwarcia styków czyli ładowania cewki bo przerywacz rozwiera się tylko na kilka stopni a tak to cały czas jest zamknięty przy prawidłowo ustawionej przerwie. Najważniejsze pytanie do tych z was którzy mają zapłon na przerywacz jaki czas obrotu wału jest mniej więcej zwarty? Stworzyłem teorię że ma krzywkę od zapłonu elektronicznego bo z takim mogłaby współpracować czy to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marius14 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 prawdopodobnie zaplon jest przestawiony i jak tlok jest na dole idzie iskra przez to strzela z gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurand Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam! ETZ 250 1981 rok! Mam taki problem: Etka nie chodzi jak powinna. Dodaje gazu troche się wkręca i zaczyna zdrowo przerywać! Eliminuje wszystko co mogłoby to być a i tak wciaż tak robi! Zapłon ok,paliwo też,gażnik jak trzeba iskra jest.pra ma! Ciekawostka: Po wymianie simmera chwile chodzi normalnie(ładnie się wkręca itd) i znów to samo! Kolejna wymiana i znów normalnie przez chwile i od nowa! Raz może się zdarzyć simmer ale 3 razy pod rząd??? Jestem przekonany że to simmer(ten od strony sprzęgła) Zastanawia mnie tylko co się z nim dzieje skoro wygląda dobrze jak go ściągam! Zaznaczam że znam się na tym bo prowadze warsztat regeneracji motocykli dawnych! Mało tego sam jestem szczęsliwym posiadaczem takiego sprzętu... A z jedną upartą ETKA nie moge sobie poradzić Hehe:) Jets na coś chora a nie wiem na co;( Może ktoś już tak miał lub zapoda jakieś pomysły bo powlekanie wciąż tego samego jest bezsensowne a klient się upomina o motocykl... Pozdrawiam JURAND 791 010 967 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.