Gość Mzzz Opublikowano 1 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2002 Chodzi o etz150 i uszczelki nie było ale ciekło i niewiem czy właśnie nie powinno jej tam być ???(może sam sylikon w tym miejscu jest za slaby czy takie tam) Chciałbym to zrobic porzadnie zeby znowu tego za tydzien nie rozbierac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 2 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2002 wie ktos moze jaki stan paliwa w MZ zmusza to uzycia rezerwy ( ile ta rezerwa wybosi ) no oko to wiem bo np dzis to stracilem moc w pewnej chwili ale od razu wiedzialem co moze byc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cristo Opublikowano 3 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2002 Pozdrawiam wszystkich jezdzacych MZ. To calkiem niezly motor. Co prawda nie jest to szczyt moich marzen, ale przyjemnosc z jazdy jest duza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 3 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2002 Siemanko, pozdrawiam wszystkich. Fajnie, że piszecie to co jest w tej rubryce MZką sam jestem zainteresowany, ale do rzeczy. Urwał mi się kontakt z pewnym gościem, który bez MZki nie mógł żyć, a jest nim "Marecki" z Wrzeciona w W-wie. Jeśli ktoś zna do niego nr telefonu to bardzo proszę. Piszę właśnie w tym dziale, bo liczę na to, że on sam znajdzie tego posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WSKboy Opublikowano 6 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2002 :) DO Krzysztofa Stary dzięki za pomoc jutro lecę do garażui biorę się za maszynę jak zrobie pierwszą jazdę to napiszę. :( :D 8) 130KM/h :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 9 Września 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 wie ktos moze jaki stan paliwa w MZ zmusza to uzycia rezerwy ( ile ta rezerwa wybosi ) no oko to wiem bo np dzis to stracilem moc w pewnej chwili ale od razu wiedzialem co moze byc :) Rezerwa to ostatnie 3 litry. Gdy MZ wymaga użycia rezerwy, poprostu w trakcie jazdy tarci moc i gaśnie. Wtedy przełączasz na rezerwe i jedziesz jeszcze jakieś 50 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek B. Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 Witam, Widzę wątek o MZ-tach, więc podziele sie z Wami pytaniem ktore mnie nurtuje: zamierzam w najblizszym czasie przesiasc sie z simsona na ETZ (najczesciej jazda solo, po miescie, spokojna - do pracy a nie na podryw!). Jak jest z przyspieszeniami ETZ 150/251 0..70 km/h? Czy "150" nie bedzie zbyt mulowate (tak jak simson)? Ew. ile wasze "150" lub "251" potrzebuja do rozpedzenia sie do 70 km/h? Pozdrawiam i zycze udanych podrozyPiotrek B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 9 Września 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 Możliwe, że 150 jest mułowata. MZ 250 do 70km/h jakieś 4-5 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 9 Września 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 Mam PROBLEM Z: 1. Swiatło hamulca. Przy naciskaniu hamulca nie pali się tylnie światło. Jednak gdy się z męskiej końcówki na bębnie z tyłu zdejmie kabelek i dotkie bezpośrednio bębna to światło się zapala. Jak przywrócić je do normalnego stanu 2. Zgrzyty Przy ostrym ruszaniu coś mi zgrzyta (podemną lub lekko z tyłu), tak jak by metal tłukł o metal, przy normalnym ruszaniu tego nie ma 3. Wsakźnik obrotów Po spryskaniu bolca napędzającego linkę obrotościomierza WD-40, bolec ten zaciął się i już się nie obraca. Gdy rusze go kombinerkami to robi pełny obrót i zacina się w tym samym miejscu. Jak to naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wskboy Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 :x Krzychu zarejestrowałem się miałeś rację nie bolałoale nadal nie mogę zrobić tego holernego sprzęgła moja MZjest chyba niekompletna ale nie wiem bo nigdy nie widziałem innej w ,,środku" :x pozatym sprzęt nie odpala jakie mogą być tego powody :x Wkurzony ale wcalę nie zniechęcony WSKBOY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 :x Krzychu zarejestrowałem się miałeś rację nie bolałoale nadal nie mogę zrobić tego holernego sprzęgła moja MZjest chyba niekompletna ale nie wiem bo nigdy nie widziałem innej w ' date=',środku" :x pozatym sprzęt nie odpala jakie mogą być tego powody :x Wkurzony ale wcalę nie zniechęcony WSKBOY No dobra. To po kolei: Niepalenie to 1000 powodów. Spróbujemy jakoś pomalutku.1. Iskra na swiecy. Jeżeli jest to już połowa odpada. Sprawdź na innej świecy wsadzonej w fajkę i na tej wyjętej z gara jeżeli wszędzie jest to OK> Musi byc konkretna i gruba a nie anemiczna.2. Czasem to kwestia rozpieprzonego zapłonu ale MZ zazwyczaj zapala jeżeli jest iskra, chyba że jakiś spec wyraźnie popieprzył.2. Po wykręceniku swiecy powąchaj czy wali od niej benzyną czy może jest mokra!Jeżeli jest sucha a moto mimo to dalej milczy to problem w paliwie.3. Paliwo:Kranik i jego osadnik. Wykręć - oczyść osadnik potrafi tam być niezły syf!!!!!! Sprawdź czy jak zdejmiesz wężyk z gaźnika i odkręciz kranik czy leci? jezeli leci to OK jeżeli nie to probuj siatkę na kraniku w środku zbiornika. Jeżeli wszystko jest ok a dalej nie lci to: Albo brak paliwa w zbiorniku albo MZeta jest przeklęta i wtedy dupa zimna.4. Gaźnik:Zdejmij z króćca gumowego i odkręć od króćca metalowego łączącego go z cylindrem. delikatnie nie przechylając gaźnika odkreć 3 śruby pod spodem i odejmij dno gaźnika - pokrywę dolną. Powinno być tam okło 1,5 czy też 2 centymetry paliwa. Dalej tak: Odkręć i wyjmij górny dekiel z przepustnicą i iglicą. Ustaw gaźnik pionowo nałóż wężyk od kranika, nacisnij lekko do góry pływaki udając że jest pełny poziom paliwa poczym odkreć kranik i opuść pływaki - powinno siknąć paliwo. Jeżeli nie to wszystkie elementy gaźnika do czyszczenia. ZAWSZE MIEKKIMI ELEMENTAMI NIGDY DRUTAMI CZY JAKIMIŚ METALOWYMI ELEMENTAMI.Można na przykład zastrugana zapałką. Czasem zdaża się żę jakiś przeźroczysty kamyk zatka dyszę i mimo że widać to nie leci. Ja to kiedyś miałem i dostawałem szału. Radzę podmuchać. Wykręć dysze, sprawdź drozność kanałów. Oczyść zawór paliwowy i jego iglicę. UWAGA, Iglica w zaworku od pływaków ma na końcu taki malutki element ze spreżynką. Jeżeli nie działa ta sprężynka to kicha. Trzeba wymienić - bez tego gaźnik źle chodzi ma tendencje do przelewania. Poskładaj wszystko i sprawedź. Na moje oko to raczej wina świecy. Na wszelki wypadek wywal i kup nową. Pare złotych a 50% problemu z dyni!!!****************************************Sprzęgło. Mzety mają we wszystkich modelach niezmiennie te same bebechy.Zacznij regulacje od odkrecenia tuleji która wystaje z lewej strony u góry.Poluzuj linkę, wyjmij plastikowy koreczek. Odkreć tuleje. Powinno z niej być widać koniec linki z wystającym uchem do jej zaczepiania. Jeżeli wystaje kilka cm preta ze srodka to szykuj się do zdejmowania dekla. Moja rada: Kup oryginalnej długości linkę do sprzęgła. Odkreć to jak wyżej i załóż nową i dalej zobaczymy.Powodzenia. ja właśnie składam swoją MZete może pod koniec tygodnia odpalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 Mam PROBLEM Z: 1. Swiatło hamulca. Przy naciskaniu hamulca nie pali się tylnie światło. Jednak gdy się z męskiej końcówki na bębnie z tyłu zdejmie kabelek i dotkie bezpośrednio bębna to światło się zapala. Jak przywrócić je do normalnego stanuProste!!Wyjmij bęben popatrz na srodkowe części. Z rozpieracza wychodzi blaszka która styka się drugim końcem sruby mocującej męski styk o którym pisałeś. Tu trzeba anielskiej cierpliwości żeby doginając blaszkę i kręcąc sprawić żeby się lampka zapalała kiedy trzeba. Czasem warto tyulko spróbować pokręcić tą srubką z męskim stykiem - bez wyjmowania.Ja po ilus tam próbach ciężko się wku**wiłem i zaślkepiłem dziurę po tym zasranym styku i dorobiłem normalny styk od jakiegoś moto a zainstalowałem go pod pokrywą aku. Przy ostrym ruszaniu coś mi zgrzyta (podemną lub lekko z tyłu), tak jak by metal tłukł o metal, przy normalnym ruszaniu tego nie ma Wyciagniety łąncuch, spieprzone skrajnie zębatki tylna i przednia - dobry sposób na szybki kontakt ze Stwórcą - zwłaszcza jak szlag to wszystko trafi w sytuacji ekstremalnej. sprawdź stan łańcucha i zebatek. czy jescze mają zęby? Po spryskaniu bolca napędzającego linkę obrotościomierza WD-40, bolec ten zaciął się i już się nie obraca. Gdy rusze go kombinerkami to robi pełny obrót i zacina się w tym samym miejscu. Jak to naprawićTrudno okreslić! Czy nie obraca się mechaniżm przekładni obrotomierza czy sama linka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jack-gosc Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 Czesc!!!Jestem na etapie kupna Mz-etki.Konkretnie 251 z rocznika 1991(chodzi mi o ten nowszy model z plastikowym blotnikiem z tylu).Bede wdzieczny za wszelkie informacje.Z gory dzieki!!! :) moj mail:[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 :x UWAGA' date=' Iglica w zaworku od pływaków ma na końcu taki malutki element ze spreżynką. Jeżeli nie działa ta sprężynka to kicha. Trzeba wymienić - bez tego gaźnik źle chodzi ma tendencje do przelewania. [/color'] Tak sobie czytam to wszystko i ja w etz150 nie mialem zadnej sprezynki na zaworze plywakow???Czy powinno tam cos takiego byc w tym modelu i czy mozna too ew. dorobic??A propo lancucha to co znim jest jak pekaja srodkowe tulejki? I tak na koniec: jak radzicie sobie z kontrola ilosci paliwa w zbiorniku??Jak sprawdzic ile go jest tam w danej chwili, moze ktos wymslil jakis patent na to??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jack-gosc Opublikowano 9 Września 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2002 Tak w ogole jestem z Gliwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.