Sidewinder Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 ZAPRASZAM WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW MOTOCYLA MZ O WPISANIE SIĘ NA TEN POST Z PODANIEM JAKĄ MZ JEŹDZI. PROPONUJE NA TYM POŚCIE WPISYWAĆ WSZYSTKIE PROBLEMY DOTYCZĄCE MOTORU MZ, TAKŻE PORADY ORAZ STRONY DOTYCZĄCE WW. MOTORU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 MZ 250 Jakie lać do MZ płyny chodzi mi o kontretne Firmy: olej do skrzyni biegów płyn hamulcowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 MZ ETZ 150e jak narazie to ja jestem początkujący więc będę się od was uczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 MZ ETZ 150 (od miesiąca..) A teraz pytanko:Z czego można zrobić uszczelkę pod lewą pokrywę silnika? (Papierowa chyba przecieknie) Może ktoś zna jakieś miejsa z częściami do Mz-tek w woj. Śląskim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Krzysztof MZ TS 250/1 MZ etz 250 tudzież 251 i inne które przy okazji wpadły w łapska. W uszczelce pod lewy dekiel ważne jest żeby była dokładnie wycięta. Najlepszym materiałem jest specjalne tworzywa używane na uszczelki a z braku laku może być cienki preszpan lub cienka twarda tektura. Można byle delikatnie przesmarować taką uszelkę silikonem. Uwaga przed przyklejeniem takiej uszczelki na silnik dobrze żeby jedna część silnika była nie odtłuszczona tak do końca. W przeciwnym wypadku późniejsze rozklejenie młotkiem i przecinakiem.Silnik może przeciekać przez wajchę a ściślej ośkę zmieniacza biegów. Po prawidłowym montaży i uszczelnieniu nic nie powinno podciekać. Chyba że z połówek karterów. Tam niestety tylko silikon. Hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diabel Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 MZ TS 250/1 przerobiona na ETZ 250. Witam wszystkich MZciarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Dzięki Krzysztof.. A co robić jak olej cieknie do przedziału z prądnicą? Mam tam olej i m.in. on też cieknie gdyż tam niema uszczelki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Witam!Mzzz najbliższym miejscem dla Ciebie będzie giełda samochodowa w Sośnicy, z tego co się orientuję to kupisz tam wszystko do MZ'tki. Gdyby tam nie było to jest jeszcze sklep z częściami do MZ'tek w Rybniku na ul. Żorskiej i widziałem też sklep w Rybniku w uliczce obok rynku. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Dzięki Krzysztof.. A co robić jak olej cieknie do przedziału z prądnicą? Mam tam olej i m.in. on też cieknie gdyż tam niema uszczelki.. Z tego co słyszałem i sam mam tak zrobione : NAJLEPSZY DO USZCZELNIANIA jest CZERWONY SILIKON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Strony WWW dotyczące MZ: http://www.mojmotocykl.pl/ http://zeus.polsl.gliwice.pl/~tomekshl/ http://www.mosznabikers.of.pl/ http://republika.pl/jawa_ts350/7.html http://republika.pl/artur_boczkowski/index.html http://www.zscku.sejny.ids.pl/pawel/mz/strona.htm http://strony.wp.pl/wp/jok11/MZ/MZ.htm http://www.btsnet.com.pl/motocykle/ludzie/mz.htm - ludzie MZ http://www.mztech.fsnet.co.uk/index.htm - po angielsku SERWIS http://www.ferodo.pl/m_mzmuz.htmlhttp://www.remex.com.pl/zast/Motorynki/MZ.HTMhttp://www.motory.terramail.pl/mz.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Dzięki Krzysztof.. A co robić jak olej cieknie do przedziału z prądnicą? Mam tam olej i m.in. on też cieknie gdyż tam niema uszczelki..Jeżeli w przedz8ale prądnicy znajduje się olej to są dwie mozliwości:Ze skrzynu biegów - sprawdz zimering wałka zdawczego na kole łańcuchowym małym. Kosztuje grosze a wymiana jest prosta. Czasem wzrto sprawdzić czy koło łańc. jest fest dokręcone. Powód nr. 2. Zimenring wału z prwej strony. Możesz sprawdzić w nastepujący sposób: Zdejmij prawy dekiel' date=' powoli naciskając kopniaka( bez zapłonu!!!) posłuchaj czy nic nie syczy w okoicach usczelnioacza wału.Jeżeli nic innego to może być też wydzielanie oleju ze smaru łańcuchowego ale to racej w przestrzeni łańcuchowej.Hej![/b'] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Jeszcze raz dzięki.. Mam nadzieję, że to nie będzie drugi powód jednak jak pamiętam na taki to właśnie wygląda.. Chlip Chlip Chlip Pozdrawiam Mzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 To jeszcze nie jest powód do rozpaczy. Zimer kosztuje pare złotych. Trzeba zdjąć prądnice, wirnik i chyba o ile pamiętam to jest w gnieździe zimera pierscień osadczy. Mozna go delikatnie wydłubać ostrym nożem. Pierścien Ziemmera również da się wyjąć z zewnatrz. Kłopot może być z jego włożeniem. MUSI WCHODZIĆ RÓWNOMIERNIE W GNIAZDO. czyli trzeba go popukiwać równomiernie a najlepiej posłuzyć się w tym celu jakims kawałkiem rury czy wałka o średnicy minimalnie mniejszej niż średnica pierścienia. Czyli chyba 63 milimetry. Pierścien musi być olejoodporny a nie jakiś gówniany ze sklepu z częsciami od pralek!Aha, uszkodzenie tego pierścienia związane jset ze spadkiem mocy z powodu zmniejszania dostarczania mieszanki ze skrzyni korbowej do cylindra. Łatwo to stwierdzić. W motorach typu MZ TS 250 w wersji 4 biegowej prawe lożysko było smarowane olejem skrzyniowym!!!Hej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2002 Niemiem czy to z tego powodu ale faktycznie jakieś słabe ostatnio te moto jest ledwie 9 dych wyciągnie.. Ale aż tyle mocy od jakiegoś uszczelniacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mzzz Opublikowano 28 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2002 Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz:Na co wpływa poziom paliwa w komorze pływakowej, co się zmieni w parametrach silnika jeżeli poziom będzie większy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.