Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

zawieszenie przednie ci dobija ? eee nie mozliwe tl to ma 2 sztywne kolki z przodu na czym nie siade po jezdzie na tl czuje od razu roznice

 

tak dobija :(

 

jest twarde, ale jak siedze na moto to zostaje mi ok 3/4cm skoku zawiechy- przy ostrym hamowaniu juz mam praktycznie dobity to końca przód.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej w lagach zmien na 5w zalecaja na zagranicznych forach 7,5w ja mam taki. jak masz ustawione napiecie wstepne z przodu moze masz na maksa odkrecone to samo jak odbicie dobicie najlepiej wroc do ustawien fabrycznych. w sumie te sprezyny nie sa takie drogi cos do 400zl idzie kupic

 

yuby ile sprezyny pod wage kosztuja jakie masz ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie da sie edytowac wiec post pod postem

 

wiec tak cos mi stukalo z przodu na wybojach myslalem ze jakis plastik sie tlucze ale po poscie barteza o dobijajacym przodzie wzialem to sobie do serca i przeanalizowalem sytacje i okazalo sie ze mi tez dobija. mialem ustawione zawieszenie z przodu na srednie wedlug ksiazki serwisowej ustawilem na twarde i jest ok nie dobija ale praca przedniej zawiechy i tak mi sie nie podoba wiec prawdopodobnie sprezyna do wymiany.

 

na stronie grandysduo dla zainteresowanych jest tak

wilbers? sprezyny sa nastepujace

9 9,5 10 to twardosc nie pamietam juz jednostek w jakich to jest podawane cena 10 z olejem 114 euro bez cos kolo 99 euro

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Widziałem i czytałem w innym temacie, że miałeś jakiś problem z silnikiem no i chyba zanosiło się na sprzedaż sprzęta nie?

Ja z kolei ostatnio zaliczyłem ślizga i niestety TL nie jest już taka piękna.

Sezon w każdym razie jest kapitalny i tylko coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że TL-ka jest zajebistym motocyklem!

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sobie zmieniłem zębatke zdawczą z 17 na 15 zębów i jest róznica spora:)

 

troche licznik przekłamuje(o ok 10km/h) ale czuć lepsze przyspieszenie i na 6stce prawie mi odcieło zapłon :icon_razz:

 

amortyzator skrętu teraz ma co robić, bo nawet na 2ójce a czasem 3rójce(na nierównościach) przód próbuje sie podnosić :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem sprzedać ale coś mi stuka i nie będę komuś kita wciskał, po 2 to weź i sprzedaj w polsce tl :). ze stukaniem jeszcze nie doszedłem ale to jest do ograniecia. wałczę teraz z przednim zawieszeniem: o ile główka rami poszła mi luks o tyle lagi to masakra jakaś, trochę z mojej winy a trochę już są zużyte efekt- muszę kupić lewa lagę. dziś mi laga lewa doszła i co i ku*wa Chandlerze z allegro kur. ,dolna regulacja nie działa, nie da jej się ruszyć z miejsca a golen ma delikatne wżery rdzy, masakra po prostu, jedyny plus to ze coraz więcej wiem na temat jak działa motocykl :)

 

ps w ten weekent jest zlot w skar wpadnijcie tlami :) ja niestety bede z buda :(

 

 

ps2. ja z przodu mam o zeba mniej. uwierz ze wiecej ci przeklamuje niz 10km/h :)

Edytowane przez Dr.Artur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...