Skocz do zawartości

dysza główna (Jawa 350 CZ 6V)


nerlst
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam takie pytanie, wczoraj rozkrecałem gaźnik celem wyczyszczenia go i przyjżałem sie dyszy głównej, jest na niej wybity num. 115 a w servisówce dokladnie do mojego modelu moto czyli 472.5 jest napisane, że dysza główna powinna być 105 z tym, że numer gaźnika też się nie zgadza bo w serv. jest 2925, a ja mam 2802 :/ aha i jeszcze położenie igły suwaka w serv. jest "nastawienie igły suwaka wycięcie od góry przy docieraniu III wycięcie od dołu po dotarciu II" czyli po dotarciu II rowek od dołu? jakoś nie jestem przekonany... co z tym fantem mam poczynić? Czy te różnice mają duży wpływ na spalanie i prace silnika?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznice w gazniku nie sa az tak drastyczne wogle dziwie ci sie ze zwracasz uwage na takie głupoty roznica 10 jest naprawde nie wielka a wpływa tylko na kozysc elastycznosc moto ja jeszcze na twoim miejscu podniosłłbym iglice do konca zeby moto jeszcze lepiej przyspieszało

 

[ Dopisane: 05-03-2006, 17:04 ]

nie maja znaczacego wpływu no chyba ze tylko na + a spalanie nie wzrosnie a jezeli to ok 0,1-0,2l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem w cezetce crossowej za duza dysze i sprzet mulil na wyzszych obrotach pomimo wszelkich regulacji. Po zmianie dyszy na prawidlowy wymiar sprzet odzyskal pelna moc i chodzi jak zloto. Sprobuj skombinowac albo dorobic dysze o prawidlowym wymiarze. Mnie to kosztowalo 10 zyli w warsztacie regeneracji gaznikow samochodowych.

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to mi chodzi, że moto strasznie cieżko wyregulować i to, że mam "większą" dysze nic na + nie daje :/ ktoś mi powidział, że gaźniki 2802 są "fabryczną wersją po modyfikacji" gaźnika 2925 przez który CZ miała mniejszą moc, ale to nie wiem. Aha i w serv. do mojego moto (472.5) jest błąd bo jest napisane ze po dotarciu igłe suwaka ustawić trzeba na II od dołu... a trzeba na II od góry, ja ustawilem zgodnie z serv. wiec mam źle wiec to może być przyczyną problemów z ustawienie. Dzięki!!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umer gaźnika też się nie zgadza bo w serv. jest 2925, a ja mam 2802

 

Podejrzewam , że Twoj motur miał w swej historii kilku właścicieli i każdy mógł "dodać coś od siebie" Nie wydaje mi sie aby te gaźniki jakoś znacznie sie od siebie różniły, pewnie tylko wielkosciami dysz.

 

 

jeszcze położenie igły suwaka w serv. jest "nastawienie igły suwaka wycięcie od góry przy docieraniu III wycięcie od dołu po dotarciu II" czyli po dotarciu II rowek od dołu? jakoś nie jestem przekonany... co z tym fantem mam poczynić?

 

Właśnie po to jest kilka położeń, żebyś mógł wybrać takie na którym silnik najlepiej pracuje. Położenie iglicy wpływa na skład mieszanki przy częsciowym otwarciu przepustnicy, im wyżej ustawiona iglica tym bogatsza mieszanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...