Skocz do zawartości

Problem z rozruchem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem. Niedawno wyprowadziłem motodykl z garażu po zimowej przerwie. Tem niestety nie chce odpakić. Jest paliwo, dobre świece, od prób rozruchu elektronicznego 2x rozładowałem akumulator i .....nic. Ostatnio zauwarzyłem, że małym zaworkiem pod gaźnikiem ucieka paliwo, a odgłos z tłumików podczas prób rozruchu brzmiał jak gdyby silnik tłoczył samo powietrze a paliwo w ogóle nie zostawało wtryskiwane. W ostatnim sezonie podczas jazdy silnik zgasł jak gdyby zabrakło paliwa, i również wtedy z owego tajemniczego zaworka pod gaźnikiem zaczeło cieknąć paliwo.

Jestem początkójącym motocyklistą, więc jeśli ktoś potrafi mi podpowiedzieć co jest nie tak to będe bardzo wdzięczny.

 

[ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 14[/i:] ][/size:]

Ten motocykl to Honda Rebel CA125T

 

[ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 14[/i:] ][/size:]

Ten motocykl to Honda Rebel CA125T

 

[ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 14[/i:] ][/size:]

Myśle że może to być związane z zatkaniem/zanieszyszczeniem gaźnika, narazie niechce go sam rozkręcać jeśli to nie jest potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz zanieczyszczony gaźnik. W każdym paliwie plywa jakis syf i jesli motocykl nie jest jezdzony to syf zaczyna twardniec i osadzac sie, podczas parowania paliwa z gaznika. Druga przyczyna jaka mi przychodzi do glowy to to ze zaworek od plywaczka zacina sie. Nie ma innego wyjscia jak rozebrac gaznik i przedmuchac go dokladnie pod cisnieniem. POD ZADNYM POZOREM NIE UZYWAJ DO CZYSZCZENIA TWARDYCH MATERIALOW TAKICH JAK IGIELKA. Mozesz uzyc np. konskiego wlosia do przeczyszczenia dyszy. Otroznie z rozbieraniem. Musisz przygotowac sobie stanowisko do naprawy. Najlepiej jest to robic w bezwietrznym pomieszczeniu. Gaznik rozbieraj na bialej szmatce. Bedzie mozna wowczas zaobserwowac co ewentualnie wypadnie z gaznika. Uwage nalezy zwrocic takze na dysze ktore sa czasem identycznych rozmiarow ale roznia sie srednica otworu. Jesli zdecydujesz sie na wykrecenie dysz, musisz robic to stroznie, tak aby nie rozkalibrowac ich np. śrubokrętem. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam

wg mnie moga byc 2 powody:

pierwszy to jak wyzej zanieczyszczony gaznik (przydmuchac sprezarka i bedzie ok) moze to woda sie ostala czy w jakis inny magiczny sposob sie dostala do gaznika przez co sie nie spala(jak kazdy wie woda sie nie pali) rozwiazanie wlac "kielicha" do zbiornika (to nie zart) a jak komus szkoda vodki to mozna denaturat tanszy:P on wymiesza sie z woda i sie spali 2gi powod to moze byc olej w dole silnika (korobowow i tamte okolice) przepalales moto w zimie?? jak nie to to moze byc wlasnie to. olej sie "zastal" proponuje "przeciagnac" na biedu moto pare -dziesiet -set metrow spokojnie nie zatrzecei silnika a powinno pomoc i wkoncu odpalic z pychu

mam nadziejej ze pomogło cos

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...