Greedo Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 mam klopot z kolem zamachowym, konkretnie z klinem ktory sie scina caly czas. poprzedniu oryginlany klin wytrzymal dlugo, te ze sklepu scinaja sie po paru probach odpalenia na pych. Jesli ktos ma pomysl czemu tak moze byc, niech pisze, prosze o pomoc. A ostatnio wybijalem klin mlotkiem, czy od tego mozna skrzywic wał? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 oczywiście że można skrzywić wał nie ma nic głupszego!!!! klin sie może ścinać jeżeli powierzchnia wału nie przylega idealnie do powierzchni koła zamachowego, im większa jest powierzchnia styku tym lepiej. przypierdykaj śrube najmocniej jak dasz rade to sie nie powinien urwać, a najlepiej było by spasować magneto z wałem. W jednym moto mi sie też tak urywały kliny bo sie magneto na wale nie trzyma dobrze a w drugim moto to jak magneto ręką założe to trzeba ściągać ściągaczem, tak mocno sie trzyma. Własnie w tym drugim mi sie jeszcze nigdy klin nie urwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 oczywiście że można skrzywić wał nie ma nic głupszego!!!! łupspomyłkaniedokładnie przeczytałem to co napisałeś. Myślałem że chodzi o wbijanie młotem klina który jest za szeroki i nie wchodzi. Wtedy trzeba go opiłować od boku. Walenie młotem to debilizm Teraz przeczytałem że chodzi o WYbijanie, w takim razie nie ma obawy. Nie znam innego sposobu niż wybicie go punktakiem i młotem. W takim wypadku kąt uderzenia jest mały i wał sie skrzywić nie powinien.Pewnego razu mieliśmy taki problem że klin nie chciał wyjść. Napieprzaliśmy go z całych sił, dosłownie z całych sił a on nic. Dopiero nagrzaliśmy co nieco czop zapalniczką, jednocześnie polewając wode na klin przy użyciu igły i strzykawki i co chwile uderzając punktakiem no i w końcu wylazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Ja tam u siebie mam klina dorobionego z monety potem wystarczy b mocno dokręcić i go nie zetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 12 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2003 no właśnie magneto ma sie trzymać dzięki "szczepieniu" powierzchni storzkowych i dzieki porządnemu dokręceniu! klin ma za zadanie jedynie ułatwić założenie magneta w odpowiednim miejscu, aby możliwa była regulacja zapłonu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2003 wielkie dzieki za info juz myslalem ze mne remont czeka :) a tak smigam dalej Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.