Skocz do zawartości

FZS 1000 Fazer - kupić/nie kupić??? opinie użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

jak w temacie. szukałem na forum i niewiele znalazłem, niewiele jest też informacji w polskojęzycznym internecie (albo źle szukam).

 

chodzi przede wszystkim o wrażenia z jazdy. tu napotkałem wiele sprzecznych opinii: raz czytam że wścieklizna,tylko dla wprawnych jeźdźców,stawia gumy z trójki (dwójka z gazu), a zaraz Tomek Kędzior pisze w hiszpańskim teście w Motocyklu (jakiś nr archiwalny),ze by podnieść przód, musiał posiłkować się sprzęgłem (na 1!!!),że łagodny nawet dla amatora,etc.

 

także spalanie nie pozostaje bez znaczenia; mam informacje o testowym 4,6ltr/100km,co wydaje się być nad wyraz przyzwoitym wynikiem dla litrówki.

jak ze zużyciem oleju? ponoc R1 potrafią nieco żłopnąć :clap:

 

chętnie poznam też Wasze doświadczenia z oponami,wyższą turystyczną szybą i ewentualne usterki wynikłe z eksploatacji.

 

z góry dzięki, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

a co tutaj jest takiego zaskakujacego

 

Na przyklad odnosnie spalania' date=' czy owiewki.[/quote']

dokładnie, leży to w sprzeczności z tym co dotychczas wyczytałem :|

 

czyżby na naszym forum nie było osób ujeżdżających litrową FZS? sądziłem że to dosyć popularny sprzęt :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym z numerów "Gazety Motocyklowej" był opis jak dwóch gości pojechało w trasę, jeden z nich na Fazer 1000 a drugi bodajże na R1. Wyjazd był połączony z testem FZS. Gość motocykl opisał pozytywnie, dokładnie nie pamiętam bo dawno temu czytałem. Numer tej gazetki to któryś z końca lipca poprzedniego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tutaj jest takiego zaskakujacego

Na przyklad odnosnie spalania' date=' czy owiewki.[/quote']

 

dla mnie to normalne ze w miescie wiekszy spali wiecej. ale 8 to faktycznie sporo 8O a co do owiewki to wieksze znaczenie ma wysokosc i ksztalt szyby niz sama wielkosc czaszy.

 

ps cos wiecej na temat kilofazera napisze za ok. 1,5 m-ca jak juz do mnie przyplynie i go prztestuje :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to normalne ze w miescie wiekszy spali wiecej. ale 8 to faktycznie sporo 8O a co do owiewki to wieksze znaczenie ma wysokosc i ksztalt szyby niz sama wielkosc czaszy.

 

ps cos wiecej na temat kilofazera napisze za ok. 1' date='5 m-ca jak juz do mnie przyplynie i go prztestuje :)[/quote']

Gdyby w miescie palil 8, to nie byloby w tym nic dziwnego-mi przy ostrzejszym odkrecaniu CB tyle w miescie spokojnie spali ;) Ale kolo pisze ze nigdy nie zszedl ponizej 8, co w trasie jest juz dosc duzym zuzyciem paliwa....

Ale skoro bedziesz mial duza fazerke, to czekam na osobiste odczucia ;)

P.S. W domu mam "Bike" z testem porownawczym Fazera, VFR 800 ,Triumpha Tiger i czegos tam jeszcze. Jak bede w domu, to postaram sie to wrzucic w siec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja miałem fazera 1000 2003 sezon temu i powiem tyle ze jest zajebistym sprzętem, przynajmniej w moim odczuciu. wygodny, super pozycja za kierwonicą jeżeli ktoś go chce używać do turystyki (bardzo wygodne siedzenie zarówno dla kierownika jak i pasażera). kopa ma konkretnego, co nie dziwi skoro jest w niej silnik z gaźnikowej r1 z obniżonym momentem obrotowym. naprawde potrafi dokopać nieźle innym motocyklom. co do spalania to niewiem, jakoś nigdy niezwracam uwagi na to ile wachy poszło. z olejem też niezauważyłem jakichś zgrzytów. u mnie jedynym minusem był seryjny wydech, hehehe. miałem jedną usterke, ale to z mojej winy, bo przy nauce rolling burnouta spaliłem tarcze sprzęgłowe, no ale to nie jest duży problem i raczej sprawa użytkowania. co do tego z jakiego biegu wstawała na gume, to mój brat przez przypadek (naprawde, nie ściemniam) wyrwał ją lekko na gume przy około 180 km/h chyba na 3, ale nieweim za dobrze, to było 2 lata temu więc niepamiętam. owiewka z seryjną szybą dobrze chroni przed wiatrek, prędkość (przynajmniej dla mnie ) rzędu 200 km/h to jeszcze luzik za kierownicą. no i jest jedna niezła cecha, hehehe, w oficjalnych czasach przyspieszenia do setki jest o 0,1 sekundy szybsza od r1 (bodajże r1 ma 2.9s a fazer 2.8s), hehehe, wiem że to głupota, ale mnie to bardzo miło zaskoczyło. aha, no i jescze tylny hamulec jest wprost z r1, przód już troche słabszy, ale i tak dobre heble

 

wg. mnie ogólnie rzecz biorąc fazerki to extra maszyny, ze ślicznym designem (tył jest boski) i dobrymi osiągami jak na nakeda. polecam każdemu kto chce mieć wygodnego sprzęta, ale lubi wyrwac na koło i czasem docisnąć, albo latając z dużymi sportami niechce zostawać w tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam FZS1000 2003 niestety nie wypowiem sie odnośnie spalania ,osiągów itp bo jak narazie to zrobiłem nim jakies 20 km(antarktyda,arktyka itp) ale za 2 tyg. to nic mnie nie powstrzyma i wyskocze wreszcie na A4 :twisted: Jak na razie to co udało mi sie zaobserwowac to, MOC ,MOC I MOC po prostu super ,obojętne czy masz zapiuętą 2 czy 4 odkęcasz i nadgarstki chce powyrywać ,pozycja super wygodna, ochrona przed wiatrem bardzo dobra ,troszke wolniej hamuje od 600 ale to pewnie wina większej masy! Jak tylko wyskocze na A4 to zaraz napisze jak było :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...