wachu666 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Muszę jednak powiedzieć, że wydaje się być trochę mulasty. Możesz powiedzieć jak daje rade na światłach? Nie zapominajmy o tym, ze ma to tylko 15 koni :biggrin: To jest zabawka, ktora ma malo palic i bezawaryjnie jezdzic sobie po miescie. Nie ma tu nie wiadomo jakiej frajdy z jazdy ale ma to w sobie wymiar bardziej praktyczny. Co do ruszania spod swiatel to naprawde rzadko zdarza sie, aby ktos ruszyl szybciej niz ja, jesli stoje na pole position. Nawet na tak malym motorze moc 15KM wystarcza zeby dynamicznie poruszac sie po miescie. Motocykl moze i jest troche mulowaty bo ma silnik w "V-ce" i rownomiernie wkreca sie na obroty ale gwarantuje bardzo dobre przyspieszenie od 0 do 60km/h. Do tego jest wysoki i prezentuje typowy styl enduro przy dosc malej wadze wiec bez problemu wjedzie na kazdy nawet najwyzszy kraweznik i nie czuje sie na nim dziur. Ponadto posiada on reczna regulacje zawieszenia, wiec kazdy moze sobie ustawic czy woli miec sztywniej czy miekko. Zapominasz niestey o jednym bezcennym aspekcie, mianowicie o tym ile nauczyles sie przez te dwa lata w ktorych wyrabiasz sobie podklady i zachowania. Nauka kosztuje zawsze, nic w zyciu niema za darmo. Osobiscie wole wydac pare zloty niz pozniej stracic ewentualnie bezcenne zdrowie. :crossy: Napisalem o tym wyzej - A1 jest dla kazdego kto chce sie najpierw nauczyc, a dopiero w pozniejszych latach szalec oraz j.w. maly motor wybacza wiele bledow, ktorych tak latwo nie wybaczy nam wieksza 600-ka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.