Skocz do zawartości

wypełniacze na wał


Miaziu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aluminium? Jak pracował silnik po złożeniu? Jeżeli drgania się nie zmieniły to może to dobry pomysł. Ino wciskać korki w wał na Loctite przed zaklepaniem. Tak dla pewności.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER

pare lat temu zatkalem "dziury" w wale w mojej MZ TS zwyklym korkiem z korka (na wcisk) bez zadnych dodatkow. Korki sie trzymaly, ale nic nie daly... Przy kolejnej rozbiorce silnika wyje*alem to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zapytanie. Czy to wogole cos daje?? Czy wzrost mocy bedzie odczuwalny?? Czy tylko polepszy sie charakterystyka pracy?? Acha i jeszcze cos. Mowicie cos o podkowie. Pierwszy raz sie z tym spotkalem. Jak to wyglada?? :oops:

 

[ Dopisane: 07-03-2006, 22:21 ]

Z czym to sie je i jak wykonac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poznaj zasadę działania dwusuwa ze sprężaniam w skrzyni korbowej, to sam zrozumiesz o co chodzi.

Pozdrawiam i życze miłego główkowania.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Poznaj zasadę działania dwusuwa ze sprężaniam w skrzyni korbowej' date=' to sam zrozumiesz o co chodzi.

Pozdrawiam i życze miłego główkowania.[/quote']

 

MZ słynie z dobrze dopracowanych silników - dlaczego fabrycznie nie wypełniali otworów w wałach, nie zakładali podków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabryka wielu rzeczy nie robi, bo jest to pres saldo nieopłacalne w produkcji seryjnej/masowej. Żaden silnik seryjny nie ma polerowanych kanałów, usuwanych niedoróbek odlewniczych, ani strojonego indywidualnie wydechu. Te rzeczy są do zrobienia we własnym zakresie.

Jednak początkujący mechanicy powinni zaczynać od rzeczy które nie ingerują we wnętrze silnika, czyli strojenie wydechu choćby długścią kolanka i srednicą wylotu, strojeniem dolotu długością króćca i objętością filtra, itd. O perfekcyjnym ustawieniu zapłonu nie wspominając.

Jednak lepiej gdy młody człowiek kombinuje przy maszynie, niż ma wino żłopać z pseudoprzyjaciółmi pod sklepem.

Kolejna sprawa to wymierne weryfikowanie osiągów silnika, czyli stoper w garść i robimy próbę drogową. Wielu nawet nie pomyśli żeby poza sprawdzeniem Vmax zrobić próbę elastyczności. A jest to wazny sprawdzian zmiany przebiegu momentu obrotowego.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...