Pimpek Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Witam! Juz nie mam sily do mojego silnika od wsk 125 :) wyminilem simeringi skleilem silnik motor palil bylo cacy. wyminilem przerywacz poustawialem i zaplon i przerywacz moto oni nie pyrknie a przed wymiana bylo gites ;) wlalem mu do cilindra to wyrknie i dupa nawet nie zassa z gaznika. Nie mam juz sił do tego silnika poprostu mam juz go dosyc ze on takie ma grymasy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 No jak Ci nie ssa paliwa a masz kompresję dobrą to szukaj przyczyny w gaźniku :) .Czy nie ma zatorów, czy nie przekręciłeś komory pływakowej przy składaniu względem tego otworu który jest w tej dolnej śrubie gaźnika(wydaje się bardzo prawdopodobne) ;) Nie ma siły >musiałeś popełnić jakiś znaczący błąd :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 no tak ale przedtem bylo wszystko cacy a gazniczek kupilem od goscia co zajmuje sie regeneracja gaznikow i nic po nim nie poprawialem a moto palilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 TO musi byc wina gaznika...a jak nie to moze kranik?? Skoro jest iskra..no to musi byc gaznik albo kranik! wez rozbierz gaznik i kranik i zobacz..gaznik wymyj w benzynie a potem kompresorem przedmychaj i zostaw do wyschnięcia...Musi byc ok!! ""Nie ma ch..ja na mariolke!!""..musi dziowoć! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 i nie zapomnij o malutkich otworkach przed przepustnicą od strony cylindra, trzeba sie dobrze wpatrzyć zeby je zobaczyć ale jak sie zatkają to z kopa nie odpalisz (przerabiałam to u siebie), a jak to nic nie da to przykręć śrubke regulacji skladu mieszanki biegu jalowego, jak jest silnik na wykończeniu to bywa ze trzeba ją wkręcić na maxa żeby odpalał i nie miał dziury w obrotach przy przechodzeniu z niskich na srednie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.